Umiejętności
Reklama
Sprzedaż bezpośrednia
FMCG
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
PowerPoint
Project Management
Proces sprzedaży
Strategic Sales Plans
Trade Marketing
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu Handlowego
» Opieka nad markami (Rimmel, Astor, Miss Sporty, Sally Hansen) w kanale tradycyjnym oraz nowoczesnym
» Opracowanie i wdrożenie strategii wsparcia dla marek:
» Koordynacja akcji marketingowych i handlowych
- wszystkie działania z obszaru Trade Marketingu
- współpraca z Działem Sprzedaży w terenie
- organizacja narzędzi dla promocji instore
- opieka nad newsletterem , katalogiem kosmetycznym oraz katalogami klienckimi
» Merchandising szaf kolorowych oraz koordynacja projektów z tym związanych
» Zarządzanie projektami wspierającymi sprzedaż
» Przygotowanie i wdrożenie programów rozwoju dystrybucji
» Prognozowanie sprzedaży nowości i promocji
» Planowanie i zarządzanie budżetami
» Optymalizacja budżetu materiałów POSM
» Współpraca z agencjami reklamowymi i dostawcami
» Analiza danych rynkowych
» Wdrażanie nowych pracowników
» Opracowanie i wdrożenie strategii wsparcia dla marek:
» Koordynacja akcji marketingowych i handlowych
- wszystkie działania z obszaru Trade Marketingu
- współpraca z Działem Sprzedaży w terenie
- organizacja narzędzi dla promocji instore
- opieka nad newsletterem , katalogiem kosmetycznym oraz katalogami klienckimi
» Merchandising szaf kolorowych oraz koordynacja projektów z tym związanych
» Zarządzanie projektami wspierającymi sprzedaż
» Przygotowanie i wdrożenie programów rozwoju dystrybucji
» Prognozowanie sprzedaży nowości i promocji
» Planowanie i zarządzanie budżetami
» Optymalizacja budżetu materiałów POSM
» Współpraca z agencjami reklamowymi i dostawcami
» Analiza danych rynkowych
» Wdrażanie nowych pracowników
Specjalista ds. Marketingu
Zakres zadań:
» opieka marketingowa nad podległymi markami: Vollare, Butterfly, Natural essence, Natural line Spa Professional,Spa&Wellness, Ryana, Vittorio Bellucci Exlusive Perfume)
» wdrożenie nowych produktów (od pomysłu na produkt, szukaniu opakowań, kreowaniu pomysłu na ewentualną grafikę, ustaleniu ceny-kalkulacje, do wdrożenia produktu)
» opieka nad newsletterem wysyłanym do subskrybentów
» opieka nad stroną internetową
» opieka nad katalogami danych marek
» udział w targach i konferencjach branżowych
» opieka marketingowa nad podległymi markami: Vollare, Butterfly, Natural essence, Natural line Spa Professional,Spa&Wellness, Ryana, Vittorio Bellucci Exlusive Perfume)
» wdrożenie nowych produktów (od pomysłu na produkt, szukaniu opakowań, kreowaniu pomysłu na ewentualną grafikę, ustaleniu ceny-kalkulacje, do wdrożenia produktu)
» opieka nad newsletterem wysyłanym do subskrybentów
» opieka nad stroną internetową
» opieka nad katalogami danych marek
» udział w targach i konferencjach branżowych
Key Account Manager
Periodyk: “ Magazyn Życie Handlowe”
Zakres zadań:
» planowanie i organizowanie akcji marketingowo - promocyjnych dla tytułu
» nadzór nad patronatami (targi i konferencje branżowe)
» reprezentowanie firmy na imprezach branżowych
» negocjacje oraz sprzedaż powierzchni reklamowej
» opieka nad klientami korporacyjnymi
Zakres zadań:
» planowanie i organizowanie akcji marketingowo - promocyjnych dla tytułu
» nadzór nad patronatami (targi i konferencje branżowe)
» reprezentowanie firmy na imprezach branżowych
» negocjacje oraz sprzedaż powierzchni reklamowej
» opieka nad klientami korporacyjnymi
Specjalista ds. Marketingu
Platforma Poradnikowa: periodyki – dwutygodniki: „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, miesięcznik „Vita” oraz pozycje z segmentu True Story.
Zakres zadań:
» opieka nad podległymi tytułami
» planowanie akcji reklamowych i promocyjnych
(wsparcie działów sprzedaży i biur reklamowych – materiały reklamowe, wysyłki , wyjazdy konferencyjno – integracyjne, eventy)
» monitorowanie budżetu działu marketingu
» negocjacje z klientami w zakresie umów barterowych, płatnych (zakup gadżetów
promocyjnych) oraz licencyjnych
» opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych
» nadzór nad patronatami filmowymi, książkowymi, płytowymi
» koordynacja programów konkursowych
» współpraca z klientami indywidualnymi, agencjami reklamowymi, domami mediowymi
» współpraca z grafikami oraz drukarniami
Zakres zadań:
» opieka nad podległymi tytułami
» planowanie akcji reklamowych i promocyjnych
(wsparcie działów sprzedaży i biur reklamowych – materiały reklamowe, wysyłki , wyjazdy konferencyjno – integracyjne, eventy)
» monitorowanie budżetu działu marketingu
» negocjacje z klientami w zakresie umów barterowych, płatnych (zakup gadżetów
promocyjnych) oraz licencyjnych
» opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych
» nadzór nad patronatami filmowymi, książkowymi, płytowymi
» koordynacja programów konkursowych
» współpraca z klientami indywidualnymi, agencjami reklamowymi, domami mediowymi
» współpraca z grafikami oraz drukarniami
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem