Marta Iwanowska

Marketing
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Sprzedaż bezpośrednia FMCG Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa PowerPoint Project Management Proces sprzedaży Strategic Sales Plans Trade Marketing

Doświadczenie zawodowe

COTY Polska
Specjalista ds. Marketingu Handlowego
» Opieka nad markami (Rimmel, Astor, Miss Sporty, Sally Hansen) w kanale tradycyjnym oraz nowoczesnym
» Opracowanie i wdrożenie strategii wsparcia dla marek:
» Koordynacja akcji marketingowych i handlowych
- wszystkie działania z obszaru Trade Marketingu
- współpraca z Działem Sprzedaży w terenie
- organizacja narzędzi dla promocji instore
- opieka nad newsletterem , katalogiem kosmetycznym oraz katalogami klienckimi
» Merchandising szaf kolorowych oraz koordynacja projektów z tym związanych
» Zarządzanie projektami wspierającymi sprzedaż
» Przygotowanie i wdrożenie programów rozwoju dystrybucji
» Prognozowanie sprzedaży nowości i promocji
» Planowanie i zarządzanie budżetami
» Optymalizacja budżetu materiałów POSM
» Współpraca z agencjami reklamowymi i dostawcami
» Analiza danych rynkowych
» Wdrażanie nowych pracowników
Verona Products Professional
Specjalista ds. Marketingu
Zakres zadań:

» opieka marketingowa nad podległymi markami: Vollare, Butterfly, Natural essence, Natural line Spa Professional,Spa&Wellness, Ryana, Vittorio Bellucci Exlusive Perfume)
» wdrożenie nowych produktów (od pomysłu na produkt, szukaniu opakowań, kreowaniu pomysłu na ewentualną grafikę, ustaleniu ceny-kalkulacje, do wdrożenia produktu)
» opieka nad newsletterem wysyłanym do subskrybentów
» opieka nad stroną internetową
» opieka nad katalogami danych marek
» udział w targach i konferencjach branżowych
Media Direct
Key Account Manager
Periodyk: “ Magazyn Życie Handlowe”

Zakres zadań:

» planowanie i organizowanie akcji marketingowo - promocyjnych dla tytułu
» nadzór nad patronatami (targi i konferencje branżowe)
» reprezentowanie firmy na imprezach branżowych
» negocjacje oraz sprzedaż powierzchni reklamowej
» opieka nad klientami korporacyjnymi
Edipresse Polska S.A.
Specjalista ds. Marketingu
Platforma Poradnikowa: periodyki – dwutygodniki: „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, miesięcznik „Vita” oraz pozycje z segmentu True Story.

Zakres zadań:

» opieka nad podległymi tytułami
» planowanie akcji reklamowych i promocyjnych
(wsparcie działów sprzedaży i biur reklamowych – materiały reklamowe, wysyłki , wyjazdy konferencyjno – integracyjne, eventy)
» monitorowanie budżetu działu marketingu
» negocjacje z klientami w zakresie umów barterowych, płatnych (zakup gadżetów
promocyjnych) oraz licencyjnych
» opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych
» nadzór nad patronatami filmowymi, książkowymi, płytowymi
» koordynacja programów konkursowych
» współpraca z klientami indywidualnymi, agencjami reklamowymi, domami mediowymi
» współpraca z grafikami oraz drukarniami

Edukacja

Logo
Stosunki międzynarodowe, magisterskie
Collegium Civitas

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem