Marta Brzezińska

Specjalista ds. jakości oferty
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Altair CRM Microsoft Office prawo jazdy Negocjacje rekrutacja MS Office Sprzedaż bezpośrednia Obsługa klienta Umiejętność ustalania priorytetów Umiejętności komunikacyjne Hotelarstwo Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. jakości
Triverna
• Organizacja dedykowanych ofert promocyjnych na zewnętrzne kanały (począwszy od pozyskania obiektu, do analizy efektów),
• Dobór, projektowanie i dodawanie indywidualnych ofert/ pakietów na stronę internetową,
• Stały kontakt z hotelowymi działami marketingu w celu tworzenia dedykowanych ofert,
• Prowadzenie negocjacji odnośnie stawek prowizyjnych,
• Budowanie i utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z hotelami,
• Obsługa posprzedażowa kontrahentów,
• Współpraca z zespołem handlowców,
• Monitorowanie polskiego rynku hotelarskiego.
Santander Bank Polska
Doradca klienta
• Sprzedaż produktów i usług bankowości detalicznej w oddziale banku,
• Budowanie i utrzymywaniem długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami,
• Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku,
• Obsługa operacji i transakcji gotówkowych w oddziale.
Alior Bank S.A.
Doradca klienta
• Sprzedaż produktów bankowych (pożyczki, karty i limity kredytowe, inwestycje),
• Weryfikacja dokumentów składanych przez klientów oraz wprowadzanie wniosków do systemu,
• Pozyskiwanie nowych klientów,
• Koordynacja procesu wysyłki materiałów do centrali banku.
Santander Bank Polska
Doradca Klienta
• Sprzedaż produktów i usług bankowości detalicznej w oddziale banku,
• Budowanie i utrzymywaniem długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami,
• Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku,
• Obsługa operacji i transakcji gotówkowych w oddziale.
Logo
Specjalista ds. szkoleń i kontroli jakości
Centrum Badań Marketingowych TEST
- przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń telefonicznych
- rekrutacja pracowników call center
- kontrola jakości wykonanych badań
Logo
Dział Realizacji Badań
Centrum Badań Marketingowych TEST
- przygotowywanie badań do realizacji
- wyszukiwanie potrzebnych informacji i materiałów
- weryfikacja poprawności wypełniania ankiet
- wprowadzanie danych do baz
Apsys Polska S. A.
Praktykant w biurze Dyrekcji CH Wzgórze w Gdyni
- stały kontakt z najemcami CH
- sporządzanie raportów tygodniowych z funkcjonowania CH
- obsługa sekretariatu
- przygotowywanie korespondencji
- archiwizowanie i porządkowanie dokumentacji

Szkolenia i kursy

Online Marketing Maraton

Edukacja

Logo
Psychologia, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Sopocie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Bankowość detaliczna
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding

Zainteresowania

• Bieganie, zajęcia Total Pump, rower, snowboard, fotografia

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Rolki
Rolki
Dla tych co jeżdzą na rolkach