Umiejętności
Altair
CRM
Microsoft Office
prawo jazdy
Negocjacje
rekrutacja
MS Office
Sprzedaż bezpośrednia
Obsługa klienta
Umiejętność ustalania priorytetów
Umiejętności komunikacyjne
Hotelarstwo
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. jakości
Triverna
• Organizacja dedykowanych ofert promocyjnych na zewnętrzne kanały (począwszy od pozyskania obiektu, do analizy efektów),
• Dobór, projektowanie i dodawanie indywidualnych ofert/ pakietów na stronę internetową,
• Stały kontakt z hotelowymi działami marketingu w celu tworzenia dedykowanych ofert,
• Prowadzenie negocjacji odnośnie stawek prowizyjnych,
• Budowanie i utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z hotelami,
• Obsługa posprzedażowa kontrahentów,
• Współpraca z zespołem handlowców,
• Monitorowanie polskiego rynku hotelarskiego.
• Dobór, projektowanie i dodawanie indywidualnych ofert/ pakietów na stronę internetową,
• Stały kontakt z hotelowymi działami marketingu w celu tworzenia dedykowanych ofert,
• Prowadzenie negocjacji odnośnie stawek prowizyjnych,
• Budowanie i utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z hotelami,
• Obsługa posprzedażowa kontrahentów,
• Współpraca z zespołem handlowców,
• Monitorowanie polskiego rynku hotelarskiego.
Doradca klienta
• Sprzedaż produktów i usług bankowości detalicznej w oddziale banku,
• Budowanie i utrzymywaniem długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami,
• Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku,
• Obsługa operacji i transakcji gotówkowych w oddziale.
• Budowanie i utrzymywaniem długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami,
• Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku,
• Obsługa operacji i transakcji gotówkowych w oddziale.
Doradca Klienta
• Sprzedaż produktów i usług bankowości detalicznej w oddziale banku,
• Budowanie i utrzymywaniem długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami,
• Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku,
• Obsługa operacji i transakcji gotówkowych w oddziale.
• Budowanie i utrzymywaniem długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami,
• Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku,
• Obsługa operacji i transakcji gotówkowych w oddziale.
Szkolenia i kursy
Online Marketing Maraton
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Bankowość detaliczna
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
• Bieganie, zajęcia Total Pump, rower, snowboard, fotografia
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.