Marta Tarnowska (Borowska)

Marta Tarnowska (Borowska)

Trade Marketing & Merchandising Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Trade Marketing & Merchandising Manager
Marionnaud Polska
 opracowanie i kontrola trade planu dla całej sieci,
 przygotowywanie szczegółowych planów wsparcia BTL i ATL dla całej sieci,
 koordynacja budżetu marketingowego działu Trade,
 budowanie strategii merchandisingowej dla całej sieci
Sephora Polska sp. z o.o.
Menager ds. Promocji
 kontrola budżetu wydatków animacyjnych dla Polski,
 kontrola i egzekucja zapisów z kontraktów handlowych dot. marketingu dostawców,
 przygotowanie szczegółowych planów BTL poszczególnych marek,
 przygotowywanie rocznych planów animacyjnych dla sieci,
 wdrożenie nowego narzędzia zarządzania działem,
 przygotowanie i wdrożenie wielu rozwiązań, które stały się „best parctice”.
Sephora Polska sp. z o.o.
Specjalista ds. Promocji
 współpraca z agencjami w zakresie kreacji i produkcji dekoracji dla Polski,
 organizacja dostaw, kontrola jakości oraz implementacji, również tych dekoracji, które zostały wyprodukowane przez dostawców marek,
 komunikacja planów animacyjnych do dostawców, Category Managerów oraz perfumerii,
 koordynacja comiesięcznych konkursów dla personelu,
 przygotowywanie eventów,
 przygotowanie statystyk i analiz dot. Akcji

Edukacja

Logo
Historia, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy

Inne

- znajomość systemów raportowania IMS oraz AC Nielsen
- prawo jazdy kat. B

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.