Marta Tarnowska (Borowska)
Trade Marketing & Merchandising Manager
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menager ds. Promocji
kontrola budżetu wydatków animacyjnych dla Polski,
kontrola i egzekucja zapisów z kontraktów handlowych dot. marketingu dostawców,
przygotowanie szczegółowych planów BTL poszczególnych marek,
przygotowywanie rocznych planów animacyjnych dla sieci,
wdrożenie nowego narzędzia zarządzania działem,
przygotowanie i wdrożenie wielu rozwiązań, które stały się „best parctice”.
kontrola i egzekucja zapisów z kontraktów handlowych dot. marketingu dostawców,
przygotowanie szczegółowych planów BTL poszczególnych marek,
przygotowywanie rocznych planów animacyjnych dla sieci,
wdrożenie nowego narzędzia zarządzania działem,
przygotowanie i wdrożenie wielu rozwiązań, które stały się „best parctice”.
Specjalista ds. Promocji
współpraca z agencjami w zakresie kreacji i produkcji dekoracji dla Polski,
organizacja dostaw, kontrola jakości oraz implementacji, również tych dekoracji, które zostały wyprodukowane przez dostawców marek,
komunikacja planów animacyjnych do dostawców, Category Managerów oraz perfumerii,
koordynacja comiesięcznych konkursów dla personelu,
przygotowywanie eventów,
przygotowanie statystyk i analiz dot. Akcji
organizacja dostaw, kontrola jakości oraz implementacji, również tych dekoracji, które zostały wyprodukowane przez dostawców marek,
komunikacja planów animacyjnych do dostawców, Category Managerów oraz perfumerii,
koordynacja comiesięcznych konkursów dla personelu,
przygotowywanie eventów,
przygotowanie statystyk i analiz dot. Akcji
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Inne
- znajomość systemów raportowania IMS oraz AC Nielsen
- prawo jazdy kat. B
- prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.