Doświadczenie zawodowe
Inspektor ds. realizacji i rozliczeń projektów
Weryfikacja formalna, finansowa i merytoryczna wniosków o płatność z zakresu Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Dokonywanie okresowych oraz końcowych rozliczeń projektów. Sporządzanie aneksów do umów, rekomendacji płatności. Rozpatrywanie nieprawidłowości. Koordynacja prac w zakresie całego projektu. Monitorowanie rozliczeń środków z dotacji. Pomoc Beneficjentom w przygotowaniu prawidłowego rozliczenia wniosków o płatność. Przeprowadzanie kontroli u Beneficjentów.
Modelka, Hostessa, Koordynator/Supervisor
Agencje Reklamowe: Media Group, Meritum, U Studio, Vanilla Models, Miss Model, MK Promotion, M-Duo..
Uczestniczenie w różnego rodzaju przedsięwzięciach w kraju i za granicą.
Udział w imprezach firmowych, konferencjach, kongresach, bankietach, targach, pokazach mody, sesjach zdjęciowych, choreografii.
Ponadto obsługa eventów, uroczystości, akcji promocyjnych.
Dobra organizacja i ciekawe koncepcje każdego przedsięwzięcia. Profesjonalizm i zaangażowanie w realizowanie zadań.
Udział w imprezach firmowych, konferencjach, kongresach, bankietach, targach, pokazach mody, sesjach zdjęciowych, choreografii.
Ponadto obsługa eventów, uroczystości, akcji promocyjnych.
Dobra organizacja i ciekawe koncepcje każdego przedsięwzięcia. Profesjonalizm i zaangażowanie w realizowanie zadań.
Podinspektor
Weryfikacja wniosków o płatność I osi priorytetowej – Gospodarka, Innowacje, Technologie. Rejestrowanie wniosków. Rzetelna i terminowa weryfikacja wniosków o płatność w sposób zgodny z przepisami prawa krajowego. Ocena formalna i merytoryczno-finansowa wniosków o płatność. Rozpatrywanie nieprawidłowości. Korespondencja z Beneficjentami w sprawie oceny wniosków. Aktywny monitoring rozliczeń środków z dotacji. Prowadzenie szkoleń dla Beneficjentów oraz pomoc w przygotowaniu prawidłowego rozliczenia wniosków o płatność. Bieżący kontakt z Beneficjentami. Kompletowanie oraz archiwizacja dokumentów. Przygotowywanie sprawozdań z wniosków.
Opiekun Klienta
Realizacja wyznaczonych zadań oraz planów sprzedażowych. Prowadzenie efektywnej komunikacji z Klientem oraz działań podnoszących poziom jakości obsługi i satysfakcji Klientów. Budowanie relacji biznesowych i aktywne zarządzanie portfelem Klientów. Profesjonalne doradztwo oraz kompleksowa obsługa Klientów zgodna ze standardami Banku. Przygotowywanie dokumentacji związanej z bieżącą obsługą Klienta, raportowanie sprzedaży. Przestrzeganie standardów oraz polityki sprzedażowej Banku.
Opiekun Klienta
Dbałość o wysoki poziom obsługi Klienta. Realizacja strategii sprzedażowych. Aktywne pozyskiwanie Klientów poprzez telemarketing oraz kreatywne pomysły. Nawiązywanie kontaktów i negocjacje z Klientami. Kontrola i raportowanie sprzedaży. Staranne prowadzenie dokumentacji. Opieka nad portfelem Klientów oraz efektywna współpraca z nimi. Reprezentacja firmy i dbałość o jej wizerunek.
Edukacja
Specjalizacje
Sektor publiczny
Kontrola/Nadzór
Grupy
Luxury
Właściciele usług i produktów LUX. Firmy związane z segmentem premium. Największe wydarzenia i targi LUX w Polsce. B2B branży LUX. Nieruchomości i oferty luksusowe.