Umiejętności
CRM
Lotus Notes
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
PowerPoint
Project Management
Public Relations
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Administracja biura
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Administracji
- Dział Administracji - zarządzanie podległym personelem działu, nadzór i koordynacja nad pracą podległego personelu
- Usystematyzowanie działań całego Działu Administracji, ewidencja wszystkich dokumentów i umów spółki
- Flota pojazdów - kontrola umów leasingu, ubezpieczenia AC OC, likwidacja szkód. Zarządzanie flotą w zakresie kart paliwowych - ewidencja dokumentacji kart paliwowych – wnioski – zamawianie kart, protokoły przekazania kart, nadzór nad kartami paliwowymi (prowadzenie zestawienia danych), prowadzenie ewidencji kosztów – rozliczenie faktur zużycia paliwa, zestawienie comiesięczne produktów płaconych kartami paliwowymi
- Nieruchomości - negocjacja warunków, realizacja umów najmu, remonty, ubezpieczenia nieruchomości. Nadzór nad budynkami (prowadzenie zestawienia danych, dopilnowywanie terminów umów i ubezpieczeń), nadzór nad podpisaniem umów najmu, pełna ewidencja dokumentacji - umowy najmu, umowy na media, polisy, przeglądy
- Współpraca z prawnikami - uzgadnianie zapisów wszystkich umów
- Samochody służbowe - pełna ewidencja dokumentacji: umowy najmu, umowy leasingu, upoważnienia do korzystania z samochodów, polisy, przeglądy, dowody rejestracyjne, protokoły przekazania, umowy najmu na cele prywatne, likwidacja szkód – nadzór, mandaty i koszty parkingowe
- Umowy współpracy - skany umów, prowadzenie rejestru wszystkich umów dla wszystkich spółek
- Akceptacja merytoryczna i finansowa faktur w systemie
- Współpraca z Bankami, zamawianie kart debetowych i kredytowych dla pracowników (prowadzenie ewidencji, protokoły przekazania)
- Nadzór nad telefonami służbowymi (zestawienie przekroczeń)
- Usystematyzowanie działań całego Działu Administracji, ewidencja wszystkich dokumentów i umów spółki
- Flota pojazdów - kontrola umów leasingu, ubezpieczenia AC OC, likwidacja szkód. Zarządzanie flotą w zakresie kart paliwowych - ewidencja dokumentacji kart paliwowych – wnioski – zamawianie kart, protokoły przekazania kart, nadzór nad kartami paliwowymi (prowadzenie zestawienia danych), prowadzenie ewidencji kosztów – rozliczenie faktur zużycia paliwa, zestawienie comiesięczne produktów płaconych kartami paliwowymi
- Nieruchomości - negocjacja warunków, realizacja umów najmu, remonty, ubezpieczenia nieruchomości. Nadzór nad budynkami (prowadzenie zestawienia danych, dopilnowywanie terminów umów i ubezpieczeń), nadzór nad podpisaniem umów najmu, pełna ewidencja dokumentacji - umowy najmu, umowy na media, polisy, przeglądy
- Współpraca z prawnikami - uzgadnianie zapisów wszystkich umów
- Samochody służbowe - pełna ewidencja dokumentacji: umowy najmu, umowy leasingu, upoważnienia do korzystania z samochodów, polisy, przeglądy, dowody rejestracyjne, protokoły przekazania, umowy najmu na cele prywatne, likwidacja szkód – nadzór, mandaty i koszty parkingowe
- Umowy współpracy - skany umów, prowadzenie rejestru wszystkich umów dla wszystkich spółek
- Akceptacja merytoryczna i finansowa faktur w systemie
- Współpraca z Bankami, zamawianie kart debetowych i kredytowych dla pracowników (prowadzenie ewidencji, protokoły przekazania)
- Nadzór nad telefonami służbowymi (zestawienie przekroczeń)
Koordynator Biura Zarządu
- organizacja, podział oraz nadzór pracy wszystkich asystentek biura zarządu
- koordynowanie przepływu dokumentów oraz procedur
- odpowiedzialność za terminowe I poprawne wykonywanie zadań całego biura zarządu
- nadzór nad procesem archiwizacji dokumentów
- nadzór nad przebiegiem zawierania umów z dostawcami (projekt umowy, aneksy, wypowiedzenia, zasadność I poprawność umów)
- organizacja spotkań firmowych (kameralne spotkania oraz konferencje dla ponad 200 uczestników)
- koordynowanie przepływu dokumentów oraz procedur
- odpowiedzialność za terminowe I poprawne wykonywanie zadań całego biura zarządu
- nadzór nad procesem archiwizacji dokumentów
- nadzór nad przebiegiem zawierania umów z dostawcami (projekt umowy, aneksy, wypowiedzenia, zasadność I poprawność umów)
- organizacja spotkań firmowych (kameralne spotkania oraz konferencje dla ponad 200 uczestników)
Asystentka Dyrektora Zarządzającego
- raporty, pisma, tłumaczenia zlecone przez zarząd
- obsługa skrzynek mailowych zarządu
- archiwizacja dokumentów I raportów
- prowadzenie kalendarza spotkań, prowadzenie korespondencji, obsługa wyjazdów służbowych
- prowadzenie rejestru umów z dostawcami
- sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym (zgodność z umową)
- ciągły kontakt I współpraca z organami administracji publicznej
- zaopatrzenie biura zarządu w artykuły biurowe i spożywcze
- obsługa skrzynek mailowych zarządu
- archiwizacja dokumentów I raportów
- prowadzenie kalendarza spotkań, prowadzenie korespondencji, obsługa wyjazdów służbowych
- prowadzenie rejestru umów z dostawcami
- sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym (zgodność z umową)
- ciągły kontakt I współpraca z organami administracji publicznej
- zaopatrzenie biura zarządu w artykuły biurowe i spożywcze
Szkolenia i kursy
Kurs języka angielskiego - Szkoła JDJ Bachalski
Kurs pierwszej pomocy
Kurs Excel
Kurs pierwszej pomocy
Kurs Excel
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
sport
film
film
Organizacje
Akademicki Związek Sportowy
Inne
Praca dyplomowa dotycząca aydytowania systemu zarządzania kadrami.
Kampania promocyjna nowego produktu (projekt reklamy prasowej, telewizyjnej, analiza rynku).
Stypendium naukowe w latach 2000-2004
Prawo jazdy kategorii B
Kampania promocyjna nowego produktu (projekt reklamy prasowej, telewizyjnej, analiza rynku).
Stypendium naukowe w latach 2000-2004
Prawo jazdy kategorii B