Umiejętności
Reklama
Marketing afiliacyjny
Umiejętności analityczne
Prawo jazdy
Google Adwords
Google Analytics
Organizacja dużych imprez
Microsoft Office
Marketing internetowy
Performance Based Marketing
Planowanie
Projekty
Social Media
Social Media Marketing
Planowanie strategiczne
Praca w zespole
Adobe Photoshop
E-mail marketing
Performance marketing
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Account Manager
- planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych i programów partnerskich z branży e-commerce oraz branży finansowej (w modelach CPL, CPS, CPC, CPM, FF);
- bieżące monitorowanie oraz raportowanie osiągniętych rezultatów;
- stała komunikacja z klientami i wydawcami;
- optymalizowanie programów partnerskich pod kątem efektywności prowadzonych działań;
- tworzenie media planów i strategii rozwoju programów partnerskich;
- realizowanie założonych targetów miesięcznych, kwartalnych i rocznych;
- budowanie biznesowych relacji z klientem bezpośrednim oraz z klientem agencyjnym;
- wspieranie działu sprzedaży przy wycenach oraz przy nawiązywaniu współpracy z nowymi klientami;
- nieustanne analizowanie rynku wydawców i reklamodawców w obszarze performance marketingu;
- rozliczanie, fakturowanie oraz kontrola płatności reklamodawców;
Prowadzenie programów partnerskich i kampanii efektywnościowych między innymi dla: Idea Bank, Idea Expert, Tax Care, Noble Bank, Noble Securities, BNP Paribas Bank, Aviva, Orange Polska, NJU Mobile, Szkla.com, Militaria.pl, Zooplus, Frisco, Nivea.
- bieżące monitorowanie oraz raportowanie osiągniętych rezultatów;
- stała komunikacja z klientami i wydawcami;
- optymalizowanie programów partnerskich pod kątem efektywności prowadzonych działań;
- tworzenie media planów i strategii rozwoju programów partnerskich;
- realizowanie założonych targetów miesięcznych, kwartalnych i rocznych;
- budowanie biznesowych relacji z klientem bezpośrednim oraz z klientem agencyjnym;
- wspieranie działu sprzedaży przy wycenach oraz przy nawiązywaniu współpracy z nowymi klientami;
- nieustanne analizowanie rynku wydawców i reklamodawców w obszarze performance marketingu;
- rozliczanie, fakturowanie oraz kontrola płatności reklamodawców;
Prowadzenie programów partnerskich i kampanii efektywnościowych między innymi dla: Idea Bank, Idea Expert, Tax Care, Noble Bank, Noble Securities, BNP Paribas Bank, Aviva, Orange Polska, NJU Mobile, Szkla.com, Militaria.pl, Zooplus, Frisco, Nivea.
Community Manager
Zakład Konfekcji Dziecięcej “Pinokio”
- prowadzenie i tworzenie komunikacji marki w mediach społecznościowych;
- prowadzenie kampanii reklamowych na facebooku;
- współpraca biznesowa z blogerami z kategorii parentingowej;
- optymalizowanie treści i mechanizmów zakupu (ścieżki zakupowej) w sklepie internetowym;
- prowadzenie kampanii reklamowych na facebooku;
- współpraca biznesowa z blogerami z kategorii parentingowej;
- optymalizowanie treści i mechanizmów zakupu (ścieżki zakupowej) w sklepie internetowym;
Właściciel
GorFani.pl
- reprezentowanie serwisu w kontaktach biznesowych;
- współpraca z sieciami afiliacyjnymi od strony wydawcy;
- prowadzenie i planowanie kampanii efektywnościowych (CPC, CPL, CPS);
- optymalizacja działań performance;
- realizacja kampanii adwords;
- realizacja kampanii marketingowych na facebooku;
- prowadzenie fanpage'a na facebooku;
- współpraca z sieciami afiliacyjnymi od strony wydawcy;
- prowadzenie i planowanie kampanii efektywnościowych (CPC, CPL, CPS);
- optymalizacja działań performance;
- realizacja kampanii adwords;
- realizacja kampanii marketingowych na facebooku;
- prowadzenie fanpage'a na facebooku;
Umowa zlecenie
- organizowanie dokumentacji: przyjmowanie i weryfikowanie budżetów, harmonogramów oraz umów z podmiotami biorącymi udział w konkursie na wsparcie realizacji zadania publicznego pod nazwą: Bezpieczna i przyjazna szkoła - "Z Pasją na Ty” – projekty wspierające rozwijanie kompetencji kulturowych dzieci i młodzieży.;
- bezpośredni kontakt z przedstawicielami podmiotów biorących udział w konkursie (stowarzyszenia, fundacje, gminy, powiaty);
- prowadzenie korespondencji oraz udzielanie merytorycznych uwag do składanej dokumentacji konkursowej;
- współpraca przy opracowaniu badań kontrolnych oraz opracowanie wstępnej analizy wyników badań dotyczących sytuacji dzieci, których rodzice wyjechali za granicę w celach zarobkowych;
- bezpośredni kontakt z przedstawicielami podmiotów biorących udział w konkursie (stowarzyszenia, fundacje, gminy, powiaty);
- prowadzenie korespondencji oraz udzielanie merytorycznych uwag do składanej dokumentacji konkursowej;
- współpraca przy opracowaniu badań kontrolnych oraz opracowanie wstępnej analizy wyników badań dotyczących sytuacji dzieci, których rodzice wyjechali za granicę w celach zarobkowych;
Publisher Account Manager
awanse: Publisher Junior Account Executive -> Publisher Account Executive -> Publisher Account Manager
Międzynarodowy konkurs organizowany dla pracowników Tradedoubler "T4U Awards 2013" - nominowany z rynku polskiego w kategorii Best Publisher Manager za wdrożenie i pracę nad projektem "VITAY.pl"
- stała współpraca z wydawcami na poziomie strategicznym (rozumienie potrzeb wydawców i przełożenie ich na konkretne działania) oraz operacyjnym (realizacja konkretnego zadania);
- planowanie oraz prowadzenie kampanii reklamowych realizowanych w modelach efektywnościowych CPC, CPUV, CPL, CPS, CPO, a także w modelach CPM i FF;
- negocjowanie stawek;
- przygotowywanie i prowadzenie media planów;
- negocjowanie warunków kupna przestrzeni reklamowej na serwisach internetowych oraz portalach horyzontalnych, a także na porównywarkach;
- współpraca z partnerami typu Cashback/Reward;
- podtrzymywanie, budowanie oraz nawiązywanie nowych relacji z partnerami biznesowymi;
- praca w zespołach projektowych wdrażających innowacyjne rozwiązania dla wydawców;
- członek grup roboczych e-commerce i social media w IAB Polska
Międzynarodowy konkurs organizowany dla pracowników Tradedoubler "T4U Awards 2013" - nominowany z rynku polskiego w kategorii Best Publisher Manager za wdrożenie i pracę nad projektem "VITAY.pl"
- stała współpraca z wydawcami na poziomie strategicznym (rozumienie potrzeb wydawców i przełożenie ich na konkretne działania) oraz operacyjnym (realizacja konkretnego zadania);
- planowanie oraz prowadzenie kampanii reklamowych realizowanych w modelach efektywnościowych CPC, CPUV, CPL, CPS, CPO, a także w modelach CPM i FF;
- negocjowanie stawek;
- przygotowywanie i prowadzenie media planów;
- negocjowanie warunków kupna przestrzeni reklamowej na serwisach internetowych oraz portalach horyzontalnych, a także na porównywarkach;
- współpraca z partnerami typu Cashback/Reward;
- podtrzymywanie, budowanie oraz nawiązywanie nowych relacji z partnerami biznesowymi;
- praca w zespołach projektowych wdrażających innowacyjne rozwiązania dla wydawców;
- członek grup roboczych e-commerce i social media w IAB Polska
wystawiono
Michal jest osobą, która charakteryzuje się pełnym profesjonalizmem w pracy. Zawsze można liczyć na jego szybkie i profesjonalne działanie, co szczególne ceni się w braży marketingowej. Niejednokrotnie nie odmówił wspólnego działania w "sytuacjach awaryjnych", za co jestem mu szczególnie wdzięczna.
Umowa zlecenie
Polska Akademia Nauk - Instytut Badań Systemowych
Prace organizacyjne przy realizacji VII Letnich Praktyk Badawczych
- tworzenie wewnętrznych procedur korzystania ze sprzętów informatycznych;
- nadzór nad funkcjonowaniem sieci LAN;
- obsługa sprzętów multimedialnych podczas konferencji i zajęć planowych;
- utrzymywanie kontaktów z partnerami na poziomie office managerskim;
- zbieranie, systematyzowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z projektami badawczymi;
- przygotowywanie prasówki;
- tworzenie wewnętrznych procedur korzystania ze sprzętów informatycznych;
- nadzór nad funkcjonowaniem sieci LAN;
- obsługa sprzętów multimedialnych podczas konferencji i zajęć planowych;
- utrzymywanie kontaktów z partnerami na poziomie office managerskim;
- zbieranie, systematyzowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z projektami badawczymi;
- przygotowywanie prasówki;
Szkolenia i kursy
2013.10 - "Jak prowadzić skuteczny sklep internetowy" - Wzorowy Sklep
2013.09 - "Microsoft Office Excel Średniozaawansowany" - BizTech KONSULTING
2011.05 - "Umiejętności osobiste" - Akademia PARP
2010.12 - "Pozyskiwanie funduszy UE na projekty w MŚP" - Akademia PARP
2010.12 - "Planowanie własnej kariery zawodowej" - Akademia PARP
2013.09 - "Microsoft Office Excel Średniozaawansowany" - BizTech KONSULTING
2011.05 - "Umiejętności osobiste" - Akademia PARP
2010.12 - "Pozyskiwanie funduszy UE na projekty w MŚP" - Akademia PARP
2010.12 - "Planowanie własnej kariery zawodowej" - Akademia PARP
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
alpinizm, bieganie,
http://www.gorfani.pl
http://www.gorfani.pl
Organizacje
Związek Harcerstwa Polskiego
Inne
Wybrane nagrody i osiągnięcia:
* 2010/2012 - Ukończone studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim z oceną celującą
* 2010/2011 - Stypendium Rektora Uniwersytetu Warszawskiego za wyniki w nauce
* 2009/2010 - Nagroda Rektora Uniwersytetu Opolskiego za wyniki w nauce i działalność akademicką
* 2008/2009 - Stypendium Rektora Uniwersytetu Opolskiego za wyniki w nauce
Działalność akademicko-naukowa:
Samorząd Studencki Uniwersytetu Opolskiego (od 2008-12 do 2010-06)
Stanowisko: Wiceprzewodniczący
- planowanie zadań związanych z roczną pracą Samorządu Studenckiego;
- kierowanie zespołem w trakcie realizacji wielu projektów;
- gospodarowanie środkami finansowymi i mieniem należącym do uczelnianego Samorządu Studenckiego;
- bezpośredni rozdział środków finansowych przeznaczonych na cele studenckie;
- prowadzenie Biura Samorządu Studenckiego;
- organizowanie przedsięwzięć kulturalnych;
- administrowanie i redagowanie strony internetowej Samorządu Studenckiego;
- uczestniczenie w posiedzeniach Parlamentu Studenckiego jako członek prezydium;
* 2010/2011, 2011/2012 - Członek Rady Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego
* 2010/2011 - Przewodniczący Rady Mieszkańców D.S.
* 2008/2009, 2009/2010 - Parlament Studencki Uniwersytetu Opolskiego - Wiceprzewodniczący
* 2007/2008, 2008/2009, 2009/2010 - Koło Naukowe Pedagogiki - Wiceprezes
Organizator:
* 2008/2009, 2009/2010 - Studencka Wiosna Kulturalna – Piastonalia Uniwersytetu Opolskiego;
Koordynator ds. Organizacyjnych;
* 2008/2009, 2009/2010 - Zimowa Giełda Piosenki;
Koordynator ds. Organizacyjnych;
Ponadto, współorganizator:
- międzynarodowej konferencji naukowej;
- koncertów plenerowych i scenicznych;
- studenckich kabaretonów;
- wydarzeń integracyjnych dla studentów;
* 2010/2012 - Ukończone studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim z oceną celującą
* 2010/2011 - Stypendium Rektora Uniwersytetu Warszawskiego za wyniki w nauce
* 2009/2010 - Nagroda Rektora Uniwersytetu Opolskiego za wyniki w nauce i działalność akademicką
* 2008/2009 - Stypendium Rektora Uniwersytetu Opolskiego za wyniki w nauce
Działalność akademicko-naukowa:
Samorząd Studencki Uniwersytetu Opolskiego (od 2008-12 do 2010-06)
Stanowisko: Wiceprzewodniczący
- planowanie zadań związanych z roczną pracą Samorządu Studenckiego;
- kierowanie zespołem w trakcie realizacji wielu projektów;
- gospodarowanie środkami finansowymi i mieniem należącym do uczelnianego Samorządu Studenckiego;
- bezpośredni rozdział środków finansowych przeznaczonych na cele studenckie;
- prowadzenie Biura Samorządu Studenckiego;
- organizowanie przedsięwzięć kulturalnych;
- administrowanie i redagowanie strony internetowej Samorządu Studenckiego;
- uczestniczenie w posiedzeniach Parlamentu Studenckiego jako członek prezydium;
* 2010/2011, 2011/2012 - Członek Rady Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego
* 2010/2011 - Przewodniczący Rady Mieszkańców D.S.
* 2008/2009, 2009/2010 - Parlament Studencki Uniwersytetu Opolskiego - Wiceprzewodniczący
* 2007/2008, 2008/2009, 2009/2010 - Koło Naukowe Pedagogiki - Wiceprezes
Organizator:
* 2008/2009, 2009/2010 - Studencka Wiosna Kulturalna – Piastonalia Uniwersytetu Opolskiego;
Koordynator ds. Organizacyjnych;
* 2008/2009, 2009/2010 - Zimowa Giełda Piosenki;
Koordynator ds. Organizacyjnych;
Ponadto, współorganizator:
- międzynarodowej konferencji naukowej;
- koncertów plenerowych i scenicznych;
- studenckich kabaretonów;
- wydarzeń integracyjnych dla studentów;
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Performance Marketing Experts
Grupa dla ekspertów i liderów rynku reklamy internetowej. Omawiane są nowe trendy, efektywne rozwiązania reklamy internetowej, innowacyjne technologie, konferencje i spotkania branżowe.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
Wspinaczka
Wspinaczka skałkowa. Dla prawdziwych entuzjastów, wspinających się nie tylko na sztusznych ściankach.