Marlena Szubińska

Menedżer ds. Jakości Obsługi Klienta i Rozwoju Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie doświadczeniami klientów Microsoft Excel MS Project MS World Project Management SAP Microsoft PowerPoint sprzedaż telefoniczna Zarządzanie zespołem Bankowość Sprzedaż Wsparcie sprzedaży Kontrola jakości Infolinia zarządzanie procesem reklamacji badania ilościowe i jakościowe standard obsługi klienta Certified Internal Auditor (CIA)

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bank Millennium S.A.
Ekspert ds. Standardów Obsługi Klient Korporacyjnego
Realizacja strategii Obsługi Klienta B2B.
Monitoring rozmów i korespondencji oraz tworzenie Standardów Obsługi Klienta Biznesowego.
Getin Noble Bank S.A.
Menedżer ds. Jakości Call Center Inbound
• Zarządzanie działem obsługi klienta (9 osób) przez monitorowanie efektywności i jakości pracy zespołu oraz dbanie o jego rozwój.
• Monitoring w zakresie realizacji założonych celów jakościowych oraz optymalizacja procesów obsługowych dla Call Center, e-mail.
• Realizacja i analiza badań satysfakcji Klienta których celem jest jak najlepsze zrozumienie potrzeb Klientów i rekomendacji procesów bankowych wymagających usprawnień.
• Odpowiedzialność za osiąganie wysokich standardów w dziedzinie obsługi klienta przez tworzenie i wdrażanie odpowiednich funkcjonalności oraz rozwiązań pro-klienckich.
• Tworzenie analiz diagnozujących wszystkie punkty interakcji firmy z Klientem (NPS, Mystery Shopper, monitoring jakościowy).
• Opracowanie i wdrażanie standardów jakościowych dotyczących obsługi klienta Call Center oraz narzędzi kontrolnych.
• Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu doskonalenie procesów szkoleniowych, jakościowych i motywacyjnych.
• Sporządzanie raportów oraz analiz w zakresie Oceny Jakościowej oraz efektywności sprzedaży i szkoleń dla Infolinii.
• Wprowadzanie skutecznych rozwiązań zmierzających do podnoszenia jakości obsługi klienta (CEM).
T-Mobile Polska S.A.
Koordynator ds. Rozwoju Sprzedaży i Obsługi Klienta
• Rozwój Standardów Obsługi Klienta obowiązujące dla B2C, które zobiektywizowały kryteria oceny pracy Konsultantów i przyczyniły się do zdobycia nagrody „Gwiazda Jakości Obsługi” w latach 2012-2015.
• Utrzymanie wysokiej jakości sprzedaży i obsługi klienta w kanałach sprzedaży poprzez koordynację Oceny Jakościowej i realizację badania Mystery Shopper.
• Realizacja i analiza badań satysfakcji Klientów (jakościowych i ilościowych).
• Realizacja okresowych audytów w podległych strukturach sprzedaży w celu zidentyfikowania, analizowania i raportowania odchyleń w procesie sprzedaży, wyciągania wniosków i definiowanie działań naprawczych.
• Zwiększanie efektywności procesów sprzedaży poprzez wdrożenie programów jakościowych, motywacyjnych i szkoleniowych.
• Monitorowanie trendów rynkowych w Obsłudze Klienta i wdrażanie skutecznych elementów zwiększania satysfakcji Klienta.
• Przygotowywanie wielowątkowej komunikacji dotyczącej projektów wspierających Obsługę Klienta i rozwoju Sprzedaży.
• Współpraca z Agentami, Franczyzobiorcami, Kierownikami Regionalnymi, Koordynatorami i Trenerami ds. szkoleń.
T-Mobile Polska S.A.
Kierownik Sekcji Monitoringu Telesprzedaży
• Zarządzanie 13-osobowym zespołem (motywowanie, stawianie i monitorowanie celów, ocena pracy i ścieżka rozwoju).
• Budowa i realizacja całościowej strategii jakościowej dla T-Mobile poprzez opracowywanie i wdrażanie Standardów Obsługi Klienta dla kanałów sprzedaży i Telesprzedaży.
• Realizacja badań satysfakcji Klientów (Mystery Shopper, NPS) i rekomendacja usprawnień procesów sprzedażowych.
• Zarządzanie Oceną Jakościową dla kanałów sprzedaży: monitoring wizyt/rozmów, testy wiedzy w celu podniesienia kompetencji i wiedzy oraz kontrola efektywności realizacji KPI's i podejmowanie działań korygujących i doskonalących.
• Rozwój programu motywacyjnego w celu zwiększenia motywacji, obniżenia rotacji i kosztów szkoleń dla Sprzedaży.
• Opracowanie i wdrażanie standardów pracy dla Koordynatorów Mikroregionu, Kierowników Regionalnych.
• Usprawnianie procesu obsługi reklamacji w sieci sprzedaży.
• Zarządzanie wiedzą i kompetencjami Konsultantów sprzedaży i planowanie działań naprawczych i rozwojowych.
T-Mobile Polska S.A.
St. Specjalista ds. Jakości Obsługi Klienta
- Prowadzenie audytów ISO 9001, 14001 w placówkach sprzedaży i tworzenie dokumentacji poaudytowej.
- Tworzenie programów szkoleniowo-rozwojowych dla kanałów sprzedaży.
- Wdrażanie narzędzi/aplikacji szkoleniowych dla sprzedaży
- Komunikacja do kanałów sprzedaży w zakresie działań rozwojowych,szkoleniowych, standardów obsługi klienta oraz projektów doskonalących procesy sprzedażowe i obsługi klienta.
- Prowadzenie projektów w zakresie wzrostu poziomu wiedzy i kompetencji konsultantów placówek sprzedaży.
- Wdrażanie działań mających na celu zwiększenie efektywności pracy konsultantów oraz realizacji celów biznesowych.
T-Mobile Polska S.A.
St. Asystent Dyrektora Departamentu Marketingu i Sprzedaży Rynek Prywatny
- Obsługa administracyjna sekretariatu.
- Przygotowywanie korespondencji biznesowej.
- Dbałość o przebieg prawidłowej komunikacji w departamencie.
- Udział w wybranych projektach firmowych (ERA Basket School League, Materiały szkoleniowe dla konsultantów placówek sprzedaży, przygotowywanie artykułów prasowych na temat nowinek w branży telekomunikacyjnej dla gazetek regionalnych).
- Udział w spotkaniach departamentu oraz przygotowywanie raportów ze spotkań.
T-Mobile Polska S.A.
Executive Assistant to the Member of the Board
- Zadania biurowo-administracyjne.
- Przygotowanie prezentacji i raportów na posiedzenia Zarządu oraz spotkania departamentu.
- Organizacja spotkań Członka Zarządu.
- Prowadzenie korespondencji biznesowej w języku angielskim.
- Prowadzenie kalendarza spotkań.
- Uczestnictwo w spotkania i przygotowanie raportów ze spotkań.
- Tłumaczenia symultaniczne w jęz. angielskim

Szkolenia i kursy

Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000 - DNV
Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Jakością ISO 9000:2000 - DNV
Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskiem EMAS
Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji 27001:2005
Projects Management - DOOR
Skuteczny manadżer w działaniu - Kalkstein
Zarządzanie Zespołem - GBR
Skuteczne systemy szkoleniowe - CS Jet
Zarządzanie zespołem - GBR
Sztuka prezentacji -GBR
Skuteczne systemy szkoleniowe - CS Jet.
Personal Assistant in Business - MCE Londyn
Essentials of Marketing - MCE, Bruksela
Warto poznać sztukę planowania mediów - OMD Poland.

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

Podróże, sporty wodne oraz literatura science-fiction

Inne

Prawo jazdy kat. B

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie