Marlena Ratał

Marlena Ratał

Office Full
Wrocław, dolnośląskie

Języki

niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

FAGORMASTERCOOK
Staż w dziale Administracji Kadrowej I Wynagrodzeń
* Aktualizacji wewnętrznej strony działu (samodzielne utworzenie planu i jego realizacja, wprowadzanie zmian i aktualnych dokumentów, tworzenie uaktualnionej struktury działu),
* tworzenie prezentacji na potrzeby pracowników firmy, dotyczącej aktualnych zasad i osób odpowiedzialnych za poszczególne zadania,
* aktualizacja dodatkowych składników wynagradzania pracowników,
* zapoznanie się z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
* analiza Układu Zbiorowego, poznanie modeli wynagrodzeń firmy,
* tworzenie dokumentów z aktualnymi urlopami macierzyńskimi, dodatkowymi urlopami macierzyńskimi i urlopami rodzicielskimi,
* współpraca z informatykami firmy w zakresie aktualizacji strony działu Administracji Kadrowej i Wynagrodzeń,
* pomoc przy bieżących projektach pracowników działu.
Logo
Asystent Zarządu
KBW-Development Sp.z o.o.
03.2010 - 10.2013 KBW-Development Sp.z o.o. Asystent Zarządu, Pracownik administracyjny.
* Samodzielne prowadzenie biura firmy, * kontakt z biurem księgowo – rachunkowym,
* pilnowanie terminów ważności wszelkich pozwoleń, zezwoleń i innych, potrzebnych do prowadzenia niezakłóconej działalności Spółki,
* przygotowywanie dokumentów do podpisu przez Zarząd Spółki i wysyłanie ich we właściwych terminach administracyjnych,
* wystawianie faktur sprzedaży, faktur korygujących, opisywanie faktur zgodnie z obowiązującym planem kont,
* prowadzenie akt personalnych,
* czynności kadrowo- płacowe,
* planowanie spotkań Zarządu,
* rozliczanie budżetu budowy,
* kontrola nad absencją pracowników,
* kontakty z podwykonawcami i kontrahentami firmy, *reprezentowanie pracodawcy przed wszystkimi urzędami (ZUS, US etc.),
* kontrola oraz analiza poprawności dokumentacji zakupowej,
* zaopatrzenie w artykuły biurowe,
* prowadzenie książki korespondencji firmowej,
* ewidencja i archiwizacja dokumentacji,
* dbałość o prawidłowy obieg dokumentów,
* czynności bieżące.
Logo
Specjalista ds.administracji i marketingu
FHU Slawo s.c.
* Kontakt z dostawcami i odbiorcami towarów
* Prace magazynowe
* Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem magazynu firmy
* Wystawianie faktur
* Czynności bieżące
GET Sp.z.o.o
Specjalista ds.administracji i sprzedaży
* Samodzielne prowadzenie biura we Wrocławiu,
* kontakt z klientem,
* kontakt z głównym oddziałem firmy,
* prowadzenie dokumentacji bieżącej,
* sprzedaż rusztowań, szalunków i elementów
Logo
Specjalista ds.administracyjno- kadrowych
Soll Rusztowania Sp. z o.o.
* Prowadzenie i obsługa biura oraz korespondencji,
* kontakt z biurem rachunkowym,
* zarządzanie dokumentacją (firmową, personalną(
* czynna windykacja należności firmy,
* fakturowanie,
* organizacja pracy biura,
* kontakty z głównym Oddziałem w Niemczech.

Szkolenia i kursy

MS Exel
Specjalista ds.kadr i plac

Edukacja

Logo
Zarządzanie przedsiębiorstwem, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania we Wrocławiu
Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, specjalizacja Public Relations, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania "EDUKACJA" we Wrocławiu

Specjalizacje

Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo

Zainteresowania

Aranżacja wnętrz, siatkówka

Grupy

aranżacja wnętrz
aranżacja wnętrz
aranżacja swojego własnego "M", najnowsze trendy, wasze pomysły
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..