Umiejętności
• Profesjonalny Menadżer Szkoleń – certyfikat ASTD
• Uprawnienia Metodyka e-Nauczania
• Uprawnienia e-Nauczyciela
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Ekspert Laboratorium Szkoły Przyszłości
PCSS Poznańskie Centrum Superkomputerowo Sieciowe , PAN-Polska Akademia Nauk
• Doradztwo w zakresie prac merytorycznych projektu Laboratorium Szkoły Przyszłości
• Opracowanie badawczej koncepcji laboratorium
• Wskazywanie strategicznych rozwiązań, koncepcji projektowych
• Opiniowanie cząstkowych etapów realizacji projektu
• Opracowanie badawczej koncepcji laboratorium
• Wskazywanie strategicznych rozwiązań, koncepcji projektowych
• Opiniowanie cząstkowych etapów realizacji projektu
Ekspert technologiczny ds. e-podręczników, p.o koordynator projektu
• Doradztwo w zakresie prac merytorycznych projektu e-podręczniki
• Metodyczne oraz technologiczne doradztwo Partnerom projektu
• Wskazywanie rozwiązań metodycznych w zakresie prac z uczniem na rożnych poziomach edukacyjnych ( praca zdalna, praca mieszana)
• Bieżąca współpraca, koordynacja prac partnerów projektu
• Metodyczne oraz technologiczne doradztwo Partnerom projektu
• Wskazywanie rozwiązań metodycznych w zakresie prac z uczniem na rożnych poziomach edukacyjnych ( praca zdalna, praca mieszana)
• Bieżąca współpraca, koordynacja prac partnerów projektu
Ekspert, trener
Wspomaganie nauczania matematyki w Technikum w oparciu o nowoczesne technologie informacyjne
• Opracowanie koncepcji wdrożenia projektu
• Wdrożenie platformy e-learningowej i jej udostępnianie beneficjentom projektu
• Przeszkolenie kadry nauczycielskiej w zakresie teorii i praktyki e-learningu oraz wykorzystania tej technologii w edukacji.
• Wdrożenie platformy e-learningowej i jej udostępnianie beneficjentom projektu
• Przeszkolenie kadry nauczycielskiej w zakresie teorii i praktyki e-learningu oraz wykorzystania tej technologii w edukacji.
Ekspert, analityk
Gromar Mobile Learning – przeprowadzenie i wdrożenie projektu B+R we współpracy z jednostką naukową
• Opracowanie i wdrożenie aplikacji Mobile Learning– innowacyjnego rozwiązania z zakresu nauczania zdalnego. Projekt przeprowadzony przez specjalistów firmy GroMar® we współpracy z pracownikami naukowymi.
• Opracowanie koncepcji narzędzia
• Współpraca w zakresie wdrożenia narzędzia
• Opracowanie koncepcji narzędzia
• Współpraca w zakresie wdrożenia narzędzia
Ekspert, trener
E-liceum – pilotażowe wdrażanie e-learnigu jako metody wspierającej nauczanie
• Opracowanie koncepcji wdrożenia projektu
• Wdrożenie platformy e-learningowej i jej udostępnianie słuchaczom i nauczycielom
• Przeszkolenie kadry nauczycielskiej w zakresie teorii i praktyki e-learningu oraz wykorzystania tej technologii w edukacji.
• Przygotowanie materiałów dydaktycznych (szkoleń e-learningowych) dla słuchaczy
• Wdrożenie platformy e-learningowej i jej udostępnianie słuchaczom i nauczycielom
• Przeszkolenie kadry nauczycielskiej w zakresie teorii i praktyki e-learningu oraz wykorzystania tej technologii w edukacji.
• Przygotowanie materiałów dydaktycznych (szkoleń e-learningowych) dla słuchaczy
Ekspert, analityk
Gromar E-learning Voice System -projekt celowy z jednostką naukową
• Opracowanie i wdrożenie systemu e-Learning Voice System– innowacyjnego w skali światowej rozwiązania z zakresu nauczania zdalnego. Projekt przeprowadzony przez specjalistów firmy GroMar® we współpracy z pracownikami naukowymi.
• Opracowanie koncepcji narzędzia
• Współpraca w zakresie wdrożenia narzędzia
• Opracowanie koncepcji narzędzia
• Współpraca w zakresie wdrożenia narzędzia
Ekspert, analityk
Gromar Virtual Classroom - projekt celowy prowadzony z jednostką naukową
• Opracowanie i wdrożenie aplikacji Virtual Classroom– innowacyjnego w skali światowej rozwiązania z zakresu nauczania zdalnego. Projekt przeprowadzony przez specjalistów firmy GroMar® we współpracy z pracownikami naukowymi.
• Opracowanie koncepcji narzędzia.
• Współpraca w zakresie wdrożenia narzędzia
• Opracowanie koncepcji narzędzia.
• Współpraca w zakresie wdrożenia narzędzia
Ekspert e-learning
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne – Projekt e-Akademia Przyszłości
• Utworzenie koncepcji jednostek e-learningowych – model funkcjonalny oraz model dydaktyczny
• Nadzór nad poprawnością wdrażania modelu funkcjonalnego oraz
dydaktycznego w jednostkach e-learning
• Utworzenie modelu funkcjonalnego jednostek e-learningowych oraz nadzór nad poprawnością jego wdrożenia
• Nadzór nad platformą e-learningową
• Raportowanie działań na platformie e-learningowej
• Nadzór nad poprawnością wdrażania modelu funkcjonalnego oraz
dydaktycznego w jednostkach e-learning
• Utworzenie modelu funkcjonalnego jednostek e-learningowych oraz nadzór nad poprawnością jego wdrożenia
• Nadzór nad platformą e-learningową
• Raportowanie działań na platformie e-learningowej
Dyrektor ds.Rozwoju Produktów
• Kreowania i wdrażanie projektów szkoleniowych
• Opracowywanie planów strategii i rozwoju nowych produktów firmy
• Kreowanie procesów biznesowych firmy
• Kreowanie i wdrażanie strategii sprzedaży produktów szkoleniowych
• Opracowywanie strategii wdrażania zarządzania wiedzą dla kluczowych klientów spółki
• Opracowywanie koncepcji projektów szkoleniowych
• Opieka metodyczna nad projektami szkoleniowymi
• Opracowywanie i przygotowywanie strategii zarządzania wiedzą korporacyjną
• Opracowywanie produktów edukacyjnych dla kluczowych klientów spółki
• Współpraca z firmami zewnętrznymi
• Współpraca z klientami wewnętrznymi
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
• Znajomość rynku firm szkoleniowych polskich i zagranicznych
• Opracowywanie planów strategii i rozwoju nowych produktów firmy
• Kreowanie procesów biznesowych firmy
• Kreowanie i wdrażanie strategii sprzedaży produktów szkoleniowych
• Opracowywanie strategii wdrażania zarządzania wiedzą dla kluczowych klientów spółki
• Opracowywanie koncepcji projektów szkoleniowych
• Opieka metodyczna nad projektami szkoleniowymi
• Opracowywanie i przygotowywanie strategii zarządzania wiedzą korporacyjną
• Opracowywanie produktów edukacyjnych dla kluczowych klientów spółki
• Współpraca z firmami zewnętrznymi
• Współpraca z klientami wewnętrznymi
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
• Znajomość rynku firm szkoleniowych polskich i zagranicznych
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Inne
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Inne
• 6 lat doświadczenia w zakresie zarządzania wiedzą korporacyjną
• 4 lata doświadczenia w kształceniu osób dorosłych
• Umiejętności i doświadczenie trenerskie
• Znajomość kluczowych komercyjnych i wolnorynkowych rozwiązań z zakresu szkoleń stacjonarnych oraz e-learning
• Znajomość metodyki prowadzenia i projektowania szkoleń
• Znajomość metodyki prowadzenia i projektowania szkoleń
e-learning
• Umiejętność planowani, wdrażania i koordynacji procesów dydaktycznych
• Znajomość metodyki kształcenia dorosłych w formule e-learning
• Znajomość koordynacji procesu kształcenia w formule e-learning
• Znajomość badania efektywności kształcenia w formule e-learning
PUBLIKACJE
Artykuły:
• "E-learning: skuteczna metoda nauczania"-Gazeta Ubezpieczeniowa 26 czerwca 2007 rok Warszawa.
• "Szkolenie pracowników na odległość"- Nowy przemysł Czerwiec 2007
• "Wideoszkolenia SkillSoft w Asseco BS"-ITBiznes, czerwiec 2007
• "Patrz i ucz się" - Wiedz nauka, czerwiec 2007.
• "E-learning - wczoraj,dzisiaj,jutro. Perspektywy nauczania na odległość", czerwiec/lipiec, Przedsiębiorca Podkarpacki.
•„Narzędzia interaktywnej pracy portalu edukacyjnego”- III Konferencja Uniwersytet Wirtualny , czerwiec 2003, Politechnika Warszawska
• „Platformy portali edukacyjnych”- IV Konferencja Uniwersytet Wirtualny, czerwiec 2004, Politechnika Warszawska
• „Interaktywny kurs Uniwersytetu Tor Vergata dla doktorantów w Polsce” - IV Konferencja Uniwersytet Wirtualny , czerwiec 2004, Politechnika Warszawska
• „E-Learning w Telekomunikacji Polskiej”- V Konferencja Uniwersytet Wirtualny, czerwiec 2005, Politechnika Warszawska
• „Program i realizacaja Studium Podyplomowego „NiTWE”- doświadczenia OKNO-O-PW –ocena procesu dyplomowania”- VI Konferencja Uniwersytet Wirtualny, czerwiec 2006, Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych
• „Wpływ zarządzania wiedzą na innowacyjność przedsiębiorstw”- Zeszyty Naukowe, Szkoła Główna Handlowa , Kolegium zarządzania i Finansów.
• „Mierniki wpływu zarządzania wiedzą na innowacyjność przedsiębiorstw” - Zeszyty Naukowe, Szkoła Główna Handlowa , Kolegium zarządzania i Finansów.
Podręczniki Akademickie:
• Podręcznik akademicki dla studentów studiów podyplomowych „Podręczniki Wirtualne (html, pdf)”
• Podręcznik akademicki dla studentów studiów podyplomowych „Portal Edukacyjny: Funkcje i Narzędzia”
• Podręcznik akademicki dla studentów studiów podyplomowych e-biznes „Podstawy i techniki e-biznesu”
• 4 lata doświadczenia w kształceniu osób dorosłych
• Umiejętności i doświadczenie trenerskie
• Znajomość kluczowych komercyjnych i wolnorynkowych rozwiązań z zakresu szkoleń stacjonarnych oraz e-learning
• Znajomość metodyki prowadzenia i projektowania szkoleń
• Znajomość metodyki prowadzenia i projektowania szkoleń
e-learning
• Umiejętność planowani, wdrażania i koordynacji procesów dydaktycznych
• Znajomość metodyki kształcenia dorosłych w formule e-learning
• Znajomość koordynacji procesu kształcenia w formule e-learning
• Znajomość badania efektywności kształcenia w formule e-learning
PUBLIKACJE
Artykuły:
• "E-learning: skuteczna metoda nauczania"-Gazeta Ubezpieczeniowa 26 czerwca 2007 rok Warszawa.
• "Szkolenie pracowników na odległość"- Nowy przemysł Czerwiec 2007
• "Wideoszkolenia SkillSoft w Asseco BS"-ITBiznes, czerwiec 2007
• "Patrz i ucz się" - Wiedz nauka, czerwiec 2007.
• "E-learning - wczoraj,dzisiaj,jutro. Perspektywy nauczania na odległość", czerwiec/lipiec, Przedsiębiorca Podkarpacki.
•„Narzędzia interaktywnej pracy portalu edukacyjnego”- III Konferencja Uniwersytet Wirtualny , czerwiec 2003, Politechnika Warszawska
• „Platformy portali edukacyjnych”- IV Konferencja Uniwersytet Wirtualny, czerwiec 2004, Politechnika Warszawska
• „Interaktywny kurs Uniwersytetu Tor Vergata dla doktorantów w Polsce” - IV Konferencja Uniwersytet Wirtualny , czerwiec 2004, Politechnika Warszawska
• „E-Learning w Telekomunikacji Polskiej”- V Konferencja Uniwersytet Wirtualny, czerwiec 2005, Politechnika Warszawska
• „Program i realizacaja Studium Podyplomowego „NiTWE”- doświadczenia OKNO-O-PW –ocena procesu dyplomowania”- VI Konferencja Uniwersytet Wirtualny, czerwiec 2006, Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych
• „Wpływ zarządzania wiedzą na innowacyjność przedsiębiorstw”- Zeszyty Naukowe, Szkoła Główna Handlowa , Kolegium zarządzania i Finansów.
• „Mierniki wpływu zarządzania wiedzą na innowacyjność przedsiębiorstw” - Zeszyty Naukowe, Szkoła Główna Handlowa , Kolegium zarządzania i Finansów.
Podręczniki Akademickie:
• Podręcznik akademicki dla studentów studiów podyplomowych „Podręczniki Wirtualne (html, pdf)”
• Podręcznik akademicki dla studentów studiów podyplomowych „Portal Edukacyjny: Funkcje i Narzędzia”
• Podręcznik akademicki dla studentów studiów podyplomowych e-biznes „Podstawy i techniki e-biznesu”
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
PSTD Polish Society for Training and Development
polskie stowarzyszenie dla szkoleniowców wszelkiej maści