Marlena Ziemak
Specjalista ds. Utrzymania Klienta
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. utrzymania klienta
• Rozpoznawanie i badanie potrzeb Klientów w stosunku do produktów i usług bankowych
• Inicjowanie i prowadzenie działań x-sellowych w zakresie oferowanych produktów
• Aktywizacja rachunków osobistych i firmowych
• Prowadzenie działań i kampanii mających na celu utrzymania Klienta
• Dopasowywanie ofert promocyjnych oraz sprzedażowa obsługa klienta
• Kompleksowa po sprzedażowa obsługa Klienta oraz współpraca w zakresie tworzenia nowych procesów, produktów i procedur
• Inicjowanie i prowadzenie działań x-sellowych w zakresie oferowanych produktów
• Aktywizacja rachunków osobistych i firmowych
• Prowadzenie działań i kampanii mających na celu utrzymania Klienta
• Dopasowywanie ofert promocyjnych oraz sprzedażowa obsługa klienta
• Kompleksowa po sprzedażowa obsługa Klienta oraz współpraca w zakresie tworzenia nowych procesów, produktów i procedur
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Zainteresowania
muzyka, film, książka,podróże
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.