Marlena Ziemak

Marlena Ziemak

Specjalista ds. Utrzymania Klienta
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Idea Bank S.A.
Specjalista ds. utrzymania klienta
• Rozpoznawanie i badanie potrzeb Klientów w stosunku do produktów i usług bankowych
• Inicjowanie i prowadzenie działań x-sellowych w zakresie oferowanych produktów
• Aktywizacja rachunków osobistych i firmowych
• Prowadzenie działań i kampanii mających na celu utrzymania Klienta
• Dopasowywanie ofert promocyjnych oraz sprzedażowa obsługa klienta
• Kompleksowa po sprzedażowa obsługa Klienta oraz współpraca w zakresie tworzenia nowych procesów, produktów i procedur
Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Młodszy Specjalista w dziale operacji finansowej

Edukacja

Logo
Studia Bankowości i Finansów, Wydział Nauk Ekonomicznych, studia podyplomowe
SGGW
Logo
Administracja, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME

Zainteresowania

muzyka, film, książka,podróże

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.