Marlena Musik-Mazurkiewicz
Specjalista, Raiffaisen Bank Polska SA
Piaseczno,
mazowieckie
Umiejętności
Wycena nieruchomości
Analiza kredytowa
Microsoft Office
Restrukturyzacja
Ocena ryzyka
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Restrukturyzacji Kredytów Zabezpieczonych (Departament Windykacji)
1. Analiza zasadności przeprowadzania restrukturyzacji ekspozycji kredytowych.
2. Prowadzenie negocjacji dotyczących warunków restrukturyzacji należności bankowych.
3. Utrzymywanie kontaktów z dłużnikami banku, komornikami w zakresie powierzonego portfela kredytowego.
4. Podejmowanie decyzji w ramach posiadanych kompetencji kredytowych.
5. Przygotowywanie rekomendacji do spraw wymagających zastosowania odstępstw i/lub podjęcia decyzji na wyższym poziomie kompetencji.
6. Wdrażanie zaakceptowanych działań restrukturyzacyjnych w zakresie stosowanej dokumentacji prawnej jak i odpowiednich zapisów w systemach ewidencyjnych banku
7. Współpraca z Wydziałem Windykacji Sądowej i Egzekucyjnej w celu sprawnego zarządzania ekspozycjami na pograniczu restrukturyzacji i windykacji.
2. Prowadzenie negocjacji dotyczących warunków restrukturyzacji należności bankowych.
3. Utrzymywanie kontaktów z dłużnikami banku, komornikami w zakresie powierzonego portfela kredytowego.
4. Podejmowanie decyzji w ramach posiadanych kompetencji kredytowych.
5. Przygotowywanie rekomendacji do spraw wymagających zastosowania odstępstw i/lub podjęcia decyzji na wyższym poziomie kompetencji.
6. Wdrażanie zaakceptowanych działań restrukturyzacyjnych w zakresie stosowanej dokumentacji prawnej jak i odpowiednich zapisów w systemach ewidencyjnych banku
7. Współpraca z Wydziałem Windykacji Sądowej i Egzekucyjnej w celu sprawnego zarządzania ekspozycjami na pograniczu restrukturyzacji i windykacji.
Koordynator Zespołu Analityków Kredytowych (Pion Ryzyka)
1. Sprawdzanie poprawności przygotowywanych rekomendacji do spraw wymagających zastosowania odstępstwa i/lub podjęcia decyzji na wyższym poziomie kompetencji.
2. Podejmowanie decyzji w ramach posiadanych kompetencji kredytowych.
3. Nadawanie celów i zadań poszczególnym członkom zespołu.
4. Dokonywanie ocen kompetencji i zaangażowania podległych pracowników.
5. Prowadzenie spotkań i szkoleń dla doradców z zakresu procedur i polityki banku.
2. Podejmowanie decyzji w ramach posiadanych kompetencji kredytowych.
3. Nadawanie celów i zadań poszczególnym członkom zespołu.
4. Dokonywanie ocen kompetencji i zaangażowania podległych pracowników.
5. Prowadzenie spotkań i szkoleń dla doradców z zakresu procedur i polityki banku.
Analityk Kredytów Hipotecznych (Departament Analiz Ryzyka Kredytów Hipotecznych)
1. Ocena ryzyka kredytowego, transakcji kredytowej wnioskowanej przez Klienta
2. Weryfikacja i analiza wniosków kredytowych
3. Podejmowanie decyzji kredytowych w ramach posiadanych kompetencji
4. Analiza i weryfikacja operatów szacunkowych pod kątem poprawności
5. Uzupełnianie raportów sprawności procesu
2. Weryfikacja i analiza wniosków kredytowych
3. Podejmowanie decyzji kredytowych w ramach posiadanych kompetencji
4. Analiza i weryfikacja operatów szacunkowych pod kątem poprawności
5. Uzupełnianie raportów sprawności procesu
Analityk Kredytów Hipotecznych (Centrum Analiz Kredytowych)
1. Ocena ryzyka kredytowego, transakcji kredytowej wnioskowanej przez Klienta
2. Weryfikacja i analiza wniosków kredytowych
3. Podejmowanie decyzji kredytowych w ramach posiadanych kompetencji
4. Analiza i weryfikacja operatów szacunkowych pod kątem poprawności
5. Przygotowywanie umów kredytowych
6. Uzupełnianie raportów sprawności procesu
2. Weryfikacja i analiza wniosków kredytowych
3. Podejmowanie decyzji kredytowych w ramach posiadanych kompetencji
4. Analiza i weryfikacja operatów szacunkowych pod kątem poprawności
5. Przygotowywanie umów kredytowych
6. Uzupełnianie raportów sprawności procesu
Inspektor ds. gospodarki wodomierzowej
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego SA
1. Kontrola wykonawstwa i odbiory techniczne robót wodnych i kanalizacyjnych
2. Informowanie Klientów o sprawach związanych z działalnością Działu Technicznego i trybie ich załatwiania w Biurze Obsługi Interesantów
3. Uczestnictwo w czynnościach kontrolnych związanych z wykrywaniem odbiorców nie wnoszących opłat za pobór wody i zrzut ścieków
4. Udostępnianie uprawnionym osobom materiałów tj. dokumentacji, map zasadniczych i zasobów archiwalnych
5. Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej
6. Okresowa kontrola zdeponowanych w Dziale Technicznym dokumentacji technicznych i sprawdzenie w terenie czy roboty nie zostały wykonane
2. Informowanie Klientów o sprawach związanych z działalnością Działu Technicznego i trybie ich załatwiania w Biurze Obsługi Interesantów
3. Uczestnictwo w czynnościach kontrolnych związanych z wykrywaniem odbiorców nie wnoszących opłat za pobór wody i zrzut ścieków
4. Udostępnianie uprawnionym osobom materiałów tj. dokumentacji, map zasadniczych i zasobów archiwalnych
5. Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej
6. Okresowa kontrola zdeponowanych w Dziale Technicznym dokumentacji technicznych i sprawdzenie w terenie czy roboty nie zostały wykonane
Szkolenia i kursy
....
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
Literatura, kulinaria, familiologia