Umiejętności
Microsoft Dynamics
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
Negocjacje
praca pod presją czasu
praca w zespole
KPI
pozyskiwanie klientów
praca w zespole i kierowanie zespołem
Praca z trudnym klientem
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Główne obowiązki:
- koordynowanie prac działu handlowego
- samodzielne zarządzanie budżetem i jego kontrola - nadzór nad przygotowanymi ofertami handlowymi
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie dotychczasowych
- sprzedaż usług i produktów firmy
- współpraca z działem marketingu
- udział w targach i konferencjach branżowych
- analiza rynku i stworzenie bazy klientów
- budowanie i rozwój portfela klienta
- przygotowywanie prezentacji
- praca poprzez realizację wytyczonych celów
- prowadzenie i organizowanie spotkań z kluczowymi klientami firmy
- koordynowanie prac działu handlowego
- samodzielne zarządzanie budżetem i jego kontrola - nadzór nad przygotowanymi ofertami handlowymi
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie dotychczasowych
- sprzedaż usług i produktów firmy
- współpraca z działem marketingu
- udział w targach i konferencjach branżowych
- analiza rynku i stworzenie bazy klientów
- budowanie i rozwój portfela klienta
- przygotowywanie prezentacji
- praca poprzez realizację wytyczonych celów
- prowadzenie i organizowanie spotkań z kluczowymi klientami firmy
Key Account Manager
- opiekun do spraw kluczowych klientów
- samodzielne stworzenie bazy klientów
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- sprzedaż usług i produktów firmy
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
-przygotowywanie i składanie ofert handlowych
-negocjowanie cen i warunków z dystrybutorami i producentami
- samodzielne stworzenie bazy klientów
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- sprzedaż usług i produktów firmy
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
-przygotowywanie i składanie ofert handlowych
-negocjowanie cen i warunków z dystrybutorami i producentami
specjalista ds sprzedaży
-praca przy projekcie Orange, utrzymane klienta.
-utrzymanie dotychczasowych klientów
-pozyskiwanie nowych
-dbanie o pozytywny wizerunek firmy
-komponowanie nowych ofert dla stałych i nowych klientów
-szkolenie przyszłych pracowników
-udział w konkursach wewnętrznych firmy z pozytywnymi efektami
-profesjonalne doradztwo dla klientów
-utrzymanie dotychczasowych klientów
-pozyskiwanie nowych
-dbanie o pozytywny wizerunek firmy
-komponowanie nowych ofert dla stałych i nowych klientów
-szkolenie przyszłych pracowników
-udział w konkursach wewnętrznych firmy z pozytywnymi efektami
-profesjonalne doradztwo dla klientów
Key Account Manager
• Praca na obecnym portfelu Klientów
• Średnio wzrost przychodów na poziomie 10% rocznie
• Poprawa marżowości na kontraktach – 15% w skali roku
• Opieka nad ponad 300 Klientami – firmy z sektora MŚP
• Negocjowanie warunków kontraktów
• Realizacja celów jakościowych I ilościowych powyżej 100%
• Realizacja KPI
• Podnoszenie marżowości na umowach z Klientami
• Renegocjacja stawek abonamentowych
• Współpraca z brokerami reprezentującymi biznes Klienta
• Udział w innowacyjnym projekcie przy budowie nowej struktury sprzedaży na całą Polske
• Przygotowywanie ofert hanlowych
• Aktywne spotkania z Klientami i organizacja “dni otwartych” dla pracowników firmy Klienta
• Przygotowywanie I przedstawianie prezentacji handlowych również na forum
• Bieżąca praca z Klientem – reakcja na problemy
• Średnio wzrost przychodów na poziomie 10% rocznie
• Poprawa marżowości na kontraktach – 15% w skali roku
• Opieka nad ponad 300 Klientami – firmy z sektora MŚP
• Negocjowanie warunków kontraktów
• Realizacja celów jakościowych I ilościowych powyżej 100%
• Realizacja KPI
• Podnoszenie marżowości na umowach z Klientami
• Renegocjacja stawek abonamentowych
• Współpraca z brokerami reprezentującymi biznes Klienta
• Udział w innowacyjnym projekcie przy budowie nowej struktury sprzedaży na całą Polske
• Przygotowywanie ofert hanlowych
• Aktywne spotkania z Klientami i organizacja “dni otwartych” dla pracowników firmy Klienta
• Przygotowywanie I przedstawianie prezentacji handlowych również na forum
• Bieżąca praca z Klientem – reakcja na problemy
team menager
-praca i koordynacja zespołu na projekcie orange utrzymanie
-realizacja planu sprzedażowego
-praca z konsultantami
-realizacja planów sprzedażowych jakościowych i ilościowych
-aktywny coaching
-szkolenia pracowników
-pozyskiwanie nowych pracowników
-motywowanie grupy sprzedażowej
-współpraca z innymi projektami
-rekrutacja nowych pracowników
-zarządzanie ok 30 osobowym zespołem
-realizacja planu sprzedażowego
-praca z konsultantami
-realizacja planów sprzedażowych jakościowych i ilościowych
-aktywny coaching
-szkolenia pracowników
-pozyskiwanie nowych pracowników
-motywowanie grupy sprzedażowej
-współpraca z innymi projektami
-rekrutacja nowych pracowników
-zarządzanie ok 30 osobowym zespołem
dziennikarka
Echo Dnia
-praktyka studencka w największym regionalnym (na rynku świętokrzyskim)dzienniku.
-pisanie własnych tekstów prasowych
-wzbogacanie doświadczenia w zakresie różnych form publicystycznych
-zdobywanie i pozyskiwanie materiałów prasowych
-poznanie warsztatu dziennikarskiego od podstaw
-zapoznanie się i tworzenie wszystkich gatunków prasowych
-pisanie własnych tekstów prasowych
-wzbogacanie doświadczenia w zakresie różnych form publicystycznych
-zdobywanie i pozyskiwanie materiałów prasowych
-poznanie warsztatu dziennikarskiego od podstaw
-zapoznanie się i tworzenie wszystkich gatunków prasowych
dziennikarka-praktykantka
radio puls
-poznanie podstaw pracy dziennikarza radiowego
-komputerowy montaż dżwięków
-podnieśienie sztuki pisania informacji
-prezentacja wiadomości
-dobór materiałów informacyjnych
-wykazanie się znajomością prawa prasowego, psychologii, komunikacji i zagadnień socjologicznych
-przygotowywanie materiałów radiowych wraz z obróbką techniczną
-sondaże uliczne
-komputerowy montaż dżwięków
-podnieśienie sztuki pisania informacji
-prezentacja wiadomości
-dobór materiałów informacyjnych
-wykazanie się znajomością prawa prasowego, psychologii, komunikacji i zagadnień socjologicznych
-przygotowywanie materiałów radiowych wraz z obróbką techniczną
-sondaże uliczne
Szkolenia i kursy
-prawo jazdy kat. B
-znajomość obsługi komputera (pakiet office)
-znajomość programu SPSS
- szkolenia:
24-26.10.2012 – certyfkat „Trening negocjacyjny”
20-21.09.2012 – certyfikat „Zaawansowany trening podnoszenia skuteczności sprzedażowej – negocjacje, sprzedaż i techniki mediacyjne” (prowadzony przez Piotra Tymochowicza)
04-06.06.2012 – certyfikat „Trening interpersonalny dla sprzedawców”
28-29.05.2012 – certyfikat „Efektywne prezentacje”
24-25.05.2012 – certyfikat „Doskonalenie procesów sprzedaży”
08.2011 – gotowość organizacji do wprowadzenia zmian szkolenie zorganizowane przez cisco
06.2011 – certyfikat „sandler selling system”
02.2011 – szkolenie z planu pracy i zarządzania czasem
12.2011 – szkolenie „Lider i Przywódca” zorganizowane przez PTK Centertel
10.2009 – szkolenie „Spotkania rozwojowe i coaching” zorganizowane przez PTK Centertel
Liczne szkolenia z zakresu: efektywnego zarządzania czasem, programu rozwoju kompetencji pracownika, komunikacji interpersonalnej oraz negocjacji
-znajomość obsługi komputera (pakiet office)
-znajomość programu SPSS
- szkolenia:
24-26.10.2012 – certyfkat „Trening negocjacyjny”
20-21.09.2012 – certyfikat „Zaawansowany trening podnoszenia skuteczności sprzedażowej – negocjacje, sprzedaż i techniki mediacyjne” (prowadzony przez Piotra Tymochowicza)
04-06.06.2012 – certyfikat „Trening interpersonalny dla sprzedawców”
28-29.05.2012 – certyfikat „Efektywne prezentacje”
24-25.05.2012 – certyfikat „Doskonalenie procesów sprzedaży”
08.2011 – gotowość organizacji do wprowadzenia zmian szkolenie zorganizowane przez cisco
06.2011 – certyfikat „sandler selling system”
02.2011 – szkolenie z planu pracy i zarządzania czasem
12.2011 – szkolenie „Lider i Przywódca” zorganizowane przez PTK Centertel
10.2009 – szkolenie „Spotkania rozwojowe i coaching” zorganizowane przez PTK Centertel
Liczne szkolenia z zakresu: efektywnego zarządzania czasem, programu rozwoju kompetencji pracownika, komunikacji interpersonalnej oraz negocjacji
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Zainteresowania
podróże, sport, fotografia
Inne
2009 rok Nagroda dla Managera Roku w lokalizacji Kielce - CCIG za najwyższą realizację celów jakościowych i ilościowych
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
Dziennikarskie grzechy
O fundamentach wolnych mediów i ich współczesnych grzechach dyskusja merytoryczna
Ekstremalni
Grupa dla osób którym zamiast krwi płynie adrenalina, które lubią poczuć dreszczyk emocji...
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF