Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. wsparcia systemów Genesys
Administracja, utrzymywanie oraz rozwój CallCenter opartego na architekturze Multi Site. Zapewnienie ciągłości pracy dla usług świadczonych w trybie 24x7. Migracja dotychczasowych strategii routingu na platformę GVP.
Optymalizacja zasad współpracy z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi.
Tworzenie, dostosowywanie i wdrażanie nowych procedur technicznych i organizacyjnych.
Optymalizacja zasad współpracy z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi.
Tworzenie, dostosowywanie i wdrażanie nowych procedur technicznych i organizacyjnych.
Analityk ds. Utrzymania Aplikacji Call Center
Aviva Polska
Zapewnienie ciągłej pracy Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta oraz Call Center Direct. Administracja, rozwój i opieka nad aplikacjami i sprzętem NICE, Genesys, PBX Alcatel 4400, Comprec oraz Polycom. Rozwiązywanie niestandardowych zgłoszeń od użytkowników w ramach procesu zarządzania problemami.
Optymalizacja zasad wspólpracy z klientami wewnętrznymi oraz dostawcami.
Tworzenie, dostosowywanie i wdrażanie nowych procedur technicznych i organizacyjnych
Optymalizacja zasad wspólpracy z klientami wewnętrznymi oraz dostawcami.
Tworzenie, dostosowywanie i wdrażanie nowych procedur technicznych i organizacyjnych
Koordynator sekcji IT Help Desk
Commercial Union Polska, Grupa Aviva
Koordynacja pracy zespołu pracowników świadczących wsparcie dla pracowników i agentów ubezpieczeniowych.
Pomoc dla pracowników biura w zakresie rozwiązywania niestandardowych problemów informatycznych.
Dbałość o rozwijanie i utrzymywanie standardów technicznych.
Wdrażanie nowych procedur technicznych.
Optymalizacja zasad wspólpracy z użytkownikami.
Pomoc dla pracowników biura w zakresie rozwiązywania niestandardowych problemów informatycznych.
Dbałość o rozwijanie i utrzymywanie standardów technicznych.
Wdrażanie nowych procedur technicznych.
Optymalizacja zasad wspólpracy z użytkownikami.
Projekty
Szkolenia i kursy
2011 X - Technologie XML
2010 VI - Programowanie PL/SQL
2010 V - Oracle SQL dla początkujących
2009 VI - Administrowanie InVision
2008 VII - Zaawansowane administrowanie Alcatel OmniPCX Enterprise
2008 V - Przygotowanie Project Managera wg metodyki Prince 2
2007 IX - Administrowanie NICE Log System
2007 IX - Genesys Framework
2007 IX - Administracja OmniVista
2007 IX - Podstawy budowy strategii - Genesys
2007 VII - Podstawy Raportowania - Genesys
2007 VII - Podstawy zarządzania Alcatel OmniPCX
2006 XI - Zarządzanie zespołami ludzkimi i pracą zespołową
2006 VI - Zarządzanie projektami
2005 VI - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (ECDL)
2005 I - Bezpieczeństwo Danych Osobowych w Systemach Informatycznych
2004 IX - Podstawy Zarządzania
2003 XII - Programowanie MS Excell w języku Visual Basic
2003 II - Administrating Microsoft Systems Management Software 2.0
2003 II - Implementing Microsoft Windows 2000 Professional and Server
2010 VI - Programowanie PL/SQL
2010 V - Oracle SQL dla początkujących
2009 VI - Administrowanie InVision
2008 VII - Zaawansowane administrowanie Alcatel OmniPCX Enterprise
2008 V - Przygotowanie Project Managera wg metodyki Prince 2
2007 IX - Administrowanie NICE Log System
2007 IX - Genesys Framework
2007 IX - Administracja OmniVista
2007 IX - Podstawy budowy strategii - Genesys
2007 VII - Podstawy Raportowania - Genesys
2007 VII - Podstawy zarządzania Alcatel OmniPCX
2006 XI - Zarządzanie zespołami ludzkimi i pracą zespołową
2006 VI - Zarządzanie projektami
2005 VI - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (ECDL)
2005 I - Bezpieczeństwo Danych Osobowych w Systemach Informatycznych
2004 IX - Podstawy Zarządzania
2003 XII - Programowanie MS Excell w języku Visual Basic
2003 II - Administrating Microsoft Systems Management Software 2.0
2003 II - Implementing Microsoft Windows 2000 Professional and Server
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Ricochet, squash, pływanie, lubię pstrykać fotki
Organizacje
2006 IV do 2010 VI - Członek Zarządu Wspólnoty Mieszkaniaowej
Grupy
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Aktywnie w Warszawie
Wydarzenia kulturalne, sportowe i imprezy w stolicy. Zamiast siedzieć przed telewizorem :)
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Po kosztach.
Zapraszam do umieszczania informacji o produktach/usługach jakie członkowie GL mogą nabyć ze specjalnym rabatem.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Squash
Zapraszam wszystkich którzy grają w squasha oraz szukają partnera do gry. Sam chętnie zagram:)
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;