Mariusz Ziemiecki

Genesys Support Specialist, Elavon
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Elavon Financial Services Ltd.
Specjalista ds. wsparcia systemów Genesys
Administracja, utrzymywanie oraz rozwój CallCenter opartego na architekturze Multi Site. Zapewnienie ciągłości pracy dla usług świadczonych w trybie 24x7. Migracja dotychczasowych strategii routingu na platformę GVP.
Optymalizacja zasad współpracy z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi.
Tworzenie, dostosowywanie i wdrażanie nowych procedur technicznych i organizacyjnych.
Aviva Polska
Analityk ds. Utrzymania Aplikacji Call Center
Aviva Polska
Zapewnienie ciągłej pracy Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta oraz Call Center Direct. Administracja, rozwój i opieka nad aplikacjami i sprzętem NICE, Genesys, PBX Alcatel 4400, Comprec oraz Polycom. Rozwiązywanie niestandardowych zgłoszeń od użytkowników w ramach procesu zarządzania problemami.
Optymalizacja zasad wspólpracy z klientami wewnętrznymi oraz dostawcami.
Tworzenie, dostosowywanie i wdrażanie nowych procedur technicznych i organizacyjnych
Aviva Polska
Koordynator sekcji IT Help Desk
Commercial Union Polska, Grupa Aviva
Koordynacja pracy zespołu pracowników świadczących wsparcie dla pracowników i agentów ubezpieczeniowych.
Pomoc dla pracowników biura w zakresie rozwiązywania niestandardowych problemów informatycznych.
Dbałość o rozwijanie i utrzymywanie standardów technicznych.
Wdrażanie nowych procedur technicznych.
Optymalizacja zasad wspólpracy z użytkownikami.
Aviva Polska
Konserwator sprzętu PC
Commercial Union Polska
Opieka nad sprzętem informatycznym na terenie biura. Pomoc w zakresie problemów ze sprzętem informatycznym dla pracowników biura oraz agentów ubepieczeniowych

Projekty

Migracja strategii routingowych do GVP (VXML)
Migracja strategii routingowych do GVP - proste strategie VXML oraz aplikacje Voice for GVP
Zakres obowiązków
Analiza istniejących strategii
Tworzenie oraz implementacja nowych strategii
Upgrade Genesys 7.6 do wersji 8.1
Upgrade głównych komponentów do wersji 8.1 - Configuration Server, Proxy CS, TServer for Nortel Communication Server 1000, URS, StatServer, LCA, SCS
Zakres obowiązków
Analiza wymagań i zależności
Planowanie upgrade
Instalacji komponentów w wersji 8.1
Migracja raportów CCPulse do XML
Przeniesienie oraz optymalizacja kilkudziesięciu obszarów CCPulse z wersji binarnych do XML
Zakres obowiązków
Analiza potrzeb businessu
Planowanie migracji oraz testy
Implementacja
External authentication
Wdrożenie External Authentication użytkowników Genesys w oparciu o Microsoft LDAP
Zakres obowiązków
Analiza wymagań i zależności
Planowanie
Wdrożenie zmian w systemie

Szkolenia i kursy

2011 X - Technologie XML
2010 VI - Programowanie PL/SQL
2010 V - Oracle SQL dla początkujących
2009 VI - Administrowanie InVision
2008 VII - Zaawansowane administrowanie Alcatel OmniPCX Enterprise
2008 V - Przygotowanie Project Managera wg metodyki Prince 2
2007 IX - Administrowanie NICE Log System
2007 IX - Genesys Framework
2007 IX - Administracja OmniVista
2007 IX - Podstawy budowy strategii - Genesys
2007 VII - Podstawy Raportowania - Genesys
2007 VII - Podstawy zarządzania Alcatel OmniPCX
2006 XI - Zarządzanie zespołami ludzkimi i pracą zespołową
2006 VI - Zarządzanie projektami
2005 VI - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (ECDL)
2005 I - Bezpieczeństwo Danych Osobowych w Systemach Informatycznych
2004 IX - Podstawy Zarządzania
2003 XII - Programowanie MS Excell w języku Visual Basic
2003 II - Administrating Microsoft Systems Management Software 2.0
2003 II - Implementing Microsoft Windows 2000 Professional and Server

Edukacja

Logo
Informatyka Stosowana, inżynierskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

Ricochet, squash, pływanie, lubię pstrykać fotki

Organizacje

2006 IV do 2010 VI - Członek Zarządu Wspólnoty Mieszkaniaowej

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
A jak zarobić pierwszy milion.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Aktywnie w Warszawie
Aktywnie w Warszawie
Wydarzenia kulturalne, sportowe i imprezy w stolicy. Zamiast siedzieć przed telewizorem :)
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
IT Professionals
IT Professionals
Zapraszamy do kontaktu specjalistów IT poszukujących pracy: www.rekruter.IT
Po kosztach.
Po kosztach.
Zapraszam do umieszczania informacji o produktach/usługach jakie członkowie GL mogą nabyć ze specjalnym rabatem.
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
RYNEK IT
RYNEK IT
Firmy i specjaliści rynku IT
SNW  Outsourcing IT
SNW Outsourcing IT
SNW świadczy usługi z zakresu pracy tymczasowej i outsourcingu IT.
Squash
Squash
Zapraszam wszystkich którzy grają w squasha oraz szukają partnera do gry. Sam chętnie zagram:)
TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;