Mariusz Woliński
Główny specjalista ds. systemów informatycznych, Polkomtel
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista ds. Systemów Informatycznych
POLKOMTEL S.A. Biuro Analiz, Koordynacji i Monitorowania Procesów
• Koordynowanie działań pracy Sekcji ds. Koordynacji Bezpieczeństwa i Systemów IT
• Tworzenie oraz nadzór procesu nadawania dostępów i administracja uprawnień pracowników do zasobów informatycznych
• Tworzenie oraz nadzór nad mechanizmami weryfikacji zasadności dostępów do poszczególnych zasobów informatycznych
• Tworzenie i nadzór nad procesem zarządzania tożsamością pracowników Spółki
• Przyjmowanie i wspieranie inicjatyw dotyczących zabezpieczeń informacji
• Propagowanie kontrolowanego dostępu do zasobów informatycznych wśród pracowników i kierownictwa
• Analizowanie i przeglądanie naruszeń dostępów do zasobów informatycznych
• Analiza potrzeb i tworzenie wymagań użytkowników pod kątem nowych systemów informatycznych, jak i zmian do istniejących
• Kreowanie i nadzór nad procesem rozwoju oraz aktualizacji portalu informacyjnego
• Tworzenie oraz nadzór procesu nadawania dostępów i administracja uprawnień pracowników do zasobów informatycznych
• Tworzenie oraz nadzór nad mechanizmami weryfikacji zasadności dostępów do poszczególnych zasobów informatycznych
• Tworzenie i nadzór nad procesem zarządzania tożsamością pracowników Spółki
• Przyjmowanie i wspieranie inicjatyw dotyczących zabezpieczeń informacji
• Propagowanie kontrolowanego dostępu do zasobów informatycznych wśród pracowników i kierownictwa
• Analizowanie i przeglądanie naruszeń dostępów do zasobów informatycznych
• Analiza potrzeb i tworzenie wymagań użytkowników pod kątem nowych systemów informatycznych, jak i zmian do istniejących
• Kreowanie i nadzór nad procesem rozwoju oraz aktualizacji portalu informacyjnego
Koordynator ds. Systemów Informatycznych
POLKOMTEL S.A. Biuro Analiz, Koordynacji i Monitorowania Procesów
• Koordynacja poziomu dostępów i administracja uprawnień w zasobach informatycznych pracowników Pionu Operacyjnego poprzez ścisłą współpracę z Administratorami Systemów i Aplikacji w Pionie Informatycznym, Pionem Personalnym i grupami funkcyjnymi wyodrębnionymi w Pionie Operacyjnym
• Analiza potrzeb i tworzenie wymagań użytkownika pod kątem nowych systemów informatycznych, jak i zmian do istniejących
• Monitorowanie i nadzór procesu aktualizacji portalu informacyjnego
• Ścisła współpraca z poszczególnymi grupami funkcyjnymi w Pionie Operacyjnym, projektowanie stron, inicjowanie i koordynowanie propozycji usprawnień, opracowywanie i pozyskiwanie metodologii wdrażania nowoczesnych rozwiązań przy ścisłej współpracy z Zespołem Wspomagania Systemów Informatycznych w Pionie Informatycznym
• Współudział w tworzeniu i wdrażaniu koncepcji obsługi klienta poprzez Internet
• Udział w projektach związanych z procesami zachodzącymi w Pionie Operacyjnym
• Analiza potrzeb i tworzenie wymagań użytkownika pod kątem nowych systemów informatycznych, jak i zmian do istniejących
• Monitorowanie i nadzór procesu aktualizacji portalu informacyjnego
• Ścisła współpraca z poszczególnymi grupami funkcyjnymi w Pionie Operacyjnym, projektowanie stron, inicjowanie i koordynowanie propozycji usprawnień, opracowywanie i pozyskiwanie metodologii wdrażania nowoczesnych rozwiązań przy ścisłej współpracy z Zespołem Wspomagania Systemów Informatycznych w Pionie Informatycznym
• Współudział w tworzeniu i wdrażaniu koncepcji obsługi klienta poprzez Internet
• Udział w projektach związanych z procesami zachodzącymi w Pionie Operacyjnym
Konsultant
Polkomtel SA - Dział Prewencji i Wykrywania Nadużyć Sekcja Wykrywania Nadużyć
• prace nad wdrażaniem systemu FMS (Fraud Management System) oraz jego rozwojem,
• projektowanie i oprogramowywanie relacyjnych baz danych,
• analizy punktów sprzedaży, dokumentów tożsamości, bilingów,
• przygotowywanie danych do raportów,
• przygotowywanie danych do wymiany z innymi operatorami telefonii komórkowej,
• prowadzenie i aktualizacja bazy danych
• projektowanie i oprogramowywanie relacyjnych baz danych,
• analizy punktów sprzedaży, dokumentów tożsamości, bilingów,
• przygotowywanie danych do raportów,
• przygotowywanie danych do wymiany z innymi operatorami telefonii komórkowej,
• prowadzenie i aktualizacja bazy danych
Szkolenia i kursy
Szkolenia miękkie:
• Skuteczność zawodowa i osobista
• Efektywna współpraca w zespole
• Kreowanie motywacji wewnętrznej pracowników
• Rozwój kompetencji społecznych
• Komunikacja w biznesie
• Zarządzanie czasem
• Opanować konflikt – negocjacje jako sposób na konflikt
• Podstawy asertywności
• Profesjonalnego Konsultanta
• Wprowadzenie do Systemów Komórkowych dla Pracowników Nietechnicznych
Szkolenia twarde:
• Implementing and Maintaining Microsoft SQL Server 2008 Integration Services (No.6235)
• Programming a MS SQL Server 2000 Database
• Tworzenie aplikacji intranetowych w .NET
• Updating Database Developers Skills
• Mastering Web Application Development Using Microsoft Visual InterDev
• MS Access zawansowane techniki programowania baz danych
• Modele ABC-Kons.Opty.Rap.dan.w sys.OROS
• Systemy call centre – technologie, usługi i rynek w Polsce
• Zarządzanie Projektami
• Zarządzanie bezpieczeństwem systemów IT
• Seminarium ABI - Nowelizacja ustawy o Ochronie Danych Osobowych
• System zarządzania według normy ISO 9001:2000
• Podstawy oceny autentyczności dokumentów
• FraudOffice 1.5 User Training
• Skuteczność zawodowa i osobista
• Efektywna współpraca w zespole
• Kreowanie motywacji wewnętrznej pracowników
• Rozwój kompetencji społecznych
• Komunikacja w biznesie
• Zarządzanie czasem
• Opanować konflikt – negocjacje jako sposób na konflikt
• Podstawy asertywności
• Profesjonalnego Konsultanta
• Wprowadzenie do Systemów Komórkowych dla Pracowników Nietechnicznych
Szkolenia twarde:
• Implementing and Maintaining Microsoft SQL Server 2008 Integration Services (No.6235)
• Programming a MS SQL Server 2000 Database
• Tworzenie aplikacji intranetowych w .NET
• Updating Database Developers Skills
• Mastering Web Application Development Using Microsoft Visual InterDev
• MS Access zawansowane techniki programowania baz danych
• Modele ABC-Kons.Opty.Rap.dan.w sys.OROS
• Systemy call centre – technologie, usługi i rynek w Polsce
• Zarządzanie Projektami
• Zarządzanie bezpieczeństwem systemów IT
• Seminarium ABI - Nowelizacja ustawy o Ochronie Danych Osobowych
• System zarządzania według normy ISO 9001:2000
• Podstawy oceny autentyczności dokumentów
• FraudOffice 1.5 User Training
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
• Azja, żeglarstwo morskie, książki
Inne
UMIEJĘTNOŚCI:
•Bezpieczeństwo:
- realizacja/tworzenie polityki lub strategii bezpieczeństwa
- zarządzanie tożsamością
- hierarchizacja uprawnień użytkowników systemu
- standaryzacja i ocena bezpieczeństwa zasobów informatycznych
- techniki kontroli dostępu do zasobów informatycznych
• Analityczne:
- zdolności logicznego i analitycznego myślenia
- doświadczenie w pracy na dużych ilościach danych
- doświadczenie na łączeniu różnych źródeł danych
- śledzenie zmian oraz trendów zachodzących w przetwarzanych danych
- przygotowywanie analiz porównawczych
• Znajomość relacyjnych baz danych:
- Teradata;
- Microsoft SQL Server;
- Sybase;
- Oracle;
- MySql;
- Access;
• Systemy operacyjne oraz platformy serwerowe:
- Windows NT/XP/2003,
- Linux, AIX – podstawowy
• Języki programowania: ASP, ASP.NET, VBS, VB;
•Znajomość technologii internetowych HTML, DHTML, JavaScript, CSS
•Znajomość aplikacji:
- Pakiet Microsoft Office
- Lotus Domino
- Adobe Photoshop
•księgowość – umiejętności teoretyczne nabyte na uczelni
•średnia znajomość języka angielskiego (w tym umiejętność korzystania literatury technicznej )
•umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
•Bezpieczeństwo:
- realizacja/tworzenie polityki lub strategii bezpieczeństwa
- zarządzanie tożsamością
- hierarchizacja uprawnień użytkowników systemu
- standaryzacja i ocena bezpieczeństwa zasobów informatycznych
- techniki kontroli dostępu do zasobów informatycznych
• Analityczne:
- zdolności logicznego i analitycznego myślenia
- doświadczenie w pracy na dużych ilościach danych
- doświadczenie na łączeniu różnych źródeł danych
- śledzenie zmian oraz trendów zachodzących w przetwarzanych danych
- przygotowywanie analiz porównawczych
• Znajomość relacyjnych baz danych:
- Teradata;
- Microsoft SQL Server;
- Sybase;
- Oracle;
- MySql;
- Access;
• Systemy operacyjne oraz platformy serwerowe:
- Windows NT/XP/2003,
- Linux, AIX – podstawowy
• Języki programowania: ASP, ASP.NET, VBS, VB;
•Znajomość technologii internetowych HTML, DHTML, JavaScript, CSS
•Znajomość aplikacji:
- Pakiet Microsoft Office
- Lotus Domino
- Adobe Photoshop
•księgowość – umiejętności teoretyczne nabyte na uczelni
•średnia znajomość języka angielskiego (w tym umiejętność korzystania literatury technicznej )
•umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?
Zarządzanie Jakością
Grupa dla osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem jakością (m.in. konsultantów, trenerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością)
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.