Mariusz Wielgus

Mariusz Wielgus

Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa PZU
Główny Specjalista Wsparcia Oddziałów
- przygotowywanie raportów i, analiz z prowadzonych kampanii oraz aktywności sprzedażowych
- monitoring poziomu realizacji celów sprzedaży sieci/regionu
- przygotowanie zbiorczych sprawozdań z kontroli procesowej
- przygotowanie prezentacji na potrzeby odpraw,
- organizacja szkoleń i narad,
- wsparcie administracyjne i obsługi kadrowej.
Alior Bank S.A.
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
- koordynacja i przygotowywanie raportów i analiz oraz dokumentacji procesowej w ramach sprzedaży złota inwestycyjnego
- koordynowanie umów z dostawcami,
- wsparcie sprzedaży w Oddziałach ,
- prowadzenie szkoleń produktowych,
- przygotowanie komunikacji do sieci sprzedaży oraz prezentacji sprzedażowych,
- wsparcie księgowe (uzgadnianie kont, wyjaśnianie stwierdzonych różnic , prowadzenie inwentaryzacji oraz rozliczeń) ,
- akcje wspierające sprzedaż (e-mailing, konkursy, rozwój nowych kanałów sprzedaży)
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży do Klientów Biznesowych
- wsparcie bieżących kampanii marketingowych,
- opracowywanie dodatkowych narzędzi i materiałów wspomagających sprzedaż ofert,
- cykliczne przygotowywanie standardu ekspozycji ofert i terminali dla Salonów Orange,
- zarządzanie stockiem terminali,
- współpracy pomiędzy Orange a agencjami reklamowymi przy tworzeniu materiałów ATL , BTL,
- przygotowanie komunikacji do sieci sprzedaży oraz prezentacji sprzedażowych.
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista ds. Wsparcia Operacji
- badanie i analiza potrzeb szkoleniowych
- planowanie i organizacja szkoleń
- tworzenie i monitorowanie harmonogramów szkoleń
- monitorowanie frekwencji w czasie szkoleń
- wsparcie grup projektowych
Logo
konsultant d/s obsługi klienta biznesowego
PTK Centertel Spółka Z.O.O
- praca z programem komputerowym (CRM) People Soft, RSW, MV
- szkolenie początkujących doradców i przygotowanie ich do samodzielnej pracy
- rozpatrywanie problemów klienta związanych z płatnościami, usługami, promocjami, instrukcjami obsługi terminali
- utrzymywanie oraz pozyskiwanie klientów biznesowych
Firma Kurierska Messenger Service „ Stolica” S.A (obecnie UPS)
Asystent ds. Rozliczeń Przedstawicielstw
- obsługa przedstawicielstw
- nadzór nad tworzeniem baz danych przez przedstawicielstwa oraz oddziały
- rozliczanie przedstawicielstw i oddziałów ze świadczonych usług
- raportowanie ewidencji ze sprzedaży

Szkolenia i kursy

- „Wstęp do Zarządzania Projektami”
- „Komunikacja Wewnętrzna”

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

sport, historia