Mariusz Trejtowicz

Data Science
Kraków, małopolskie

Doświadczenie zawodowe

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Head of User Intelligence
Uniwersytet Jagielloński
Realizacja zajęć
Prowadzone kursy:
- Modele statystyczne w badaniach naukowych. Ogólny model liniowy.
- Modele statystyczne w badaniach naukowych. Modelowanie równań strukturalnych.
- Modele statystyczne w badaniach naukowych. Modele dla zmiennych nominalnych i porządkowych, modele nieliniowe, modele mieszane oraz podejście bayesowskie.
- Wprowadzenie do środowiska R.
Comarch
Chief Data Scientist
Analiza danych dla marketingu i CRM
Comarch
Kierownik Centrum Analiz Danych
- Wsparcie programów lojalnościowych oraz innych programów w obszarze marketingu, CRM i systemów kartowych z wykorzystaniem wiedzy z analizy danych: strategie i modele segmentacji klientów, modele wspierające procesy aktywizacji klientów, wykorzystanie ocen wartości klienta, rekomendacje dla działań sprzedaży krzyżowej i upselling, propensity scores, wsparcie działań akwizycyjnych, ewaluacja działań marketingowych

- Rozwój narzędzi analiz marketingowych i raportowania

- Realizacja lub wsparcie analityczne działań marketingu bezpośredniego, marketingu baz danych

- Rozwój narzędzi badawczych
Success Point Sp. z o.o.
Własna działalność
- Doradztwo metodologiczne i statystyczne w projektach badawczych
- Rozwój platform wspierania decyzji biznesowych oraz narzędzi analitycznych opartych na technologiach open source
- Realizacja badań online
- Szkolenia z zakresu analiz statystycznych oraz data mining
Client Vela Sp z o.o.
Starszy konsultant
- Doradztwo z zakresu strategii CRM Analitycznego i Customer Insight
- Analiza danych z programu lojalnościowego (program multipartnerski, dane sprzedażowe z branży handlowej)
SPSS Polska
Konsultant, Starszy konsultant
- Konsultant ds. technologii badawczych (badania online, CATI)
- Współpraca z branżami: badania rynku, media, usługi marketingowe, ośrodki badawczo-rozwojowe, usługi doradcze
- Szkolenia z oprogramowania SPSS
- Wsparcie klientów: obsługa oprogramowania, interpretacja wyników analiz statystycznych, problemy techniczne

Edukacja

Logo
Psychologia, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Grupy

49 wszystkich wypowiedzi
22 plusy
Analityk
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
Analiza sprzedaży
Analiza sprzedaży
Forum dla ludzi związanych z analizą sprzedaży
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bazy Danych
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Business Intelligence
Business Intelligence
Business Intelligence
Business  Intelligence
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Data Mining w biznesie
Data Mining w biznesie
Zapraszam wszystkich światłych i kreatywnych ceniących POSTĘP. Data Mining: chyba nie trzeba przedstawiać
doktoranci i doktorzy, doktorat
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Hurtownie danych
Hurtownie danych
Hurtownie danych, ETL, Data mining, Integracja aplikacji i systemów
Kaizen
Kaizen
Grupa pasjonatów/praktyków ciągłego doskonalenia z pod znaku filozofi Kaizen