Mariusz Szeroki

inżynier serwisu urządzeń laserowych

Wypowiedzi

  • Mariusz Szeroki
    Wpis na grupie Snowboard w temacie Wiązania "Step - in" warto w nie wskakiwać
    18.12.2008, 18:10

    Wybór rodzaju wiązań zależy od tego czego oczekujesz. Mi w "paskach" przeszkadzało to że uciskały za bardzo przy jeździe poza trasą. Wymieniłem na Flow-a. Wiązanie to technicznie zakwalifikowałbym raczej jako pośrednie miedzy paskami a step-in. Polecałbym zwłaszcza wyższe modele (NXT_FRX lub Team z 2008). Wygodne, trzymają bardzo dobrze jak "paski" a mają zalety step-in przy zakładaniu. W czasie jazdy z latawcem wskakuje w kapcie, ruszam i dopiero wtedy dopinam łyżki. Trzeba je jednak raz dobrze wyregulować. Niedawno nabyłem też deskę step-in w systemie Burton-a dla dziecka i drugą w systemie K2 dla żony do nauki (zupełnie odmienne konstrukcje). Nie są tak pewne jak Flow ale swoją funkcję na pewno spełnią.

  • Mariusz Szeroki
    Wpis na grupie KiteSurfing w temacie Na czym latacie?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy KiteSurfing

  • Mariusz Szeroki
    Wpis na grupie KiteSurfing w temacie Gdzie zacząć?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy KiteSurfing

  • Mariusz Szeroki
    Wpis na grupie Rolki w temacie Nordic Blading

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Rolki

  • Mariusz Szeroki
    Wpis na grupie SNOWKITING w temacie Czekamy na pierwszy śnieg!
    18.01.2008, 16:11

    Ciekawe czy lodek jeszcze leży na Zegrzu?
    Tak było 5-tego:


    Obrazek

  • Mariusz Szeroki
    Wpis na grupie GPS - satelitarne systemy pozycjonowania pojazdów w temacie Systemy monitoringu tras i zużycia paliwa
    7.10.2007, 22:26

    Jan S.:
    możesz dużo dowiedzieć się o stylu jazdy danego pracownika jeśli masz system monitorujący obroty silnika. Inny ciekawy sposób poznałem ostatnio w wyniku przypadku:
    w jednej z ciężarówek została zamontowana zewnętrzna precyzyjna sonda paliwa podłączona bezpośrednio do systemu monitoringu. Sonda z powodów technicznych nie została jednak podłączona na środku zbiornika tylko bliżej jego tyłu. Efekt: w nieplanowany sposób powstał czujnik przyspieszenia. Gdy kierowca gwałtownie dodawał gazu, paliwo w zbiorniku przesuwało się do tyłu, zaś chwilowa wartość paliwa odczytana z sondy zwiększała się. W przypadku hamowania odczyt był mniejszy od prawidłowego. Przy dokładniejszej analizie (np. porównując dane zdarzenie z pozycją pojazdu na mapie), można było zauważyć np. gwałtowne hamowanie na skrzyżowaniu (zmiana światła? nieuważny pieszy?)
    Interesujące, podejrzewam że mozna też odczytać nachylenie terenu.
    Co posiadacze flot życzą sobie standardowo wiedzieć w oparciu o GPS?Mariusz Szeroki edytował(a) ten post dnia 07.10.07 o godzinie 22:47

  • Mariusz Szeroki
    Wpis na grupie GPS - satelitarne systemy pozycjonowania pojazdów w temacie Systemy monitoringu tras i zużycia paliwa
    28.09.2007, 23:33

    Mamy w serwisie 2 samochody co możemy z tego wyciągnać? Czy możliwe jest rozliczanie czasu pracy za kółkiem?Mariusz Szeroki edytował(a) ten post dnia 28.09.07 o godzinie 23:36

  • Mariusz Szeroki
    Wpis na grupie SNOWKITING w temacie Czekamy na pierwszy śnieg!
    28.09.2007, 23:17

    Fajna sprawa, mozna zacząć przygode z latawcem i dechą samodzielnie. Osobiście polecam Garbate Mazury za kołem podbiegunowym.

    Obrazek
    Mariusz Szeroki edytował(a) ten post dnia 28.09.07 o godzinie 23:24

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do