Umiejętności
Obsługa kluczowych klientów
Pakiet MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook,
obsługa programu AUDATEX,
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Serwisu Mechanicznego ASO IVECO ISUZU MAXUS
Zarządzaniem grupą mechaników , biurem obsługi klienta, zarządzaniem gospodarką magazynową, utrzymywanie standardów ASO , kontakt z kluczowymi klientami. Podnoszenie wyników finansowych serwisu mechanicznego.
Kierownik Serwisu Mechanicznego ASO Subaru i Nissan
Emil Frey Retail Polska Sp. z o.o.
Tworzenie od postaw struktur serwisu mechanicznego i działu części zamiennych marek Subaru i Nissan w Rzgowie koło Łodzi. Wyposażenie warsztatu mechanicznego. Zarządzanie serwisem według standardów
marek Subaru i Nissan oraz gospodarką magazynową.. Utrzymywanie najwyższych standardów obsługi klienta. Podnoszenie wyników finansowych serwisu. Rozliczanie napraw gwarancyjnych marek Subaru i Nissan.. Pozyskiwanie nowych klintów oraz troska o pełną satysfakcję już obsługiwanych.
marek Subaru i Nissan oraz gospodarką magazynową.. Utrzymywanie najwyższych standardów obsługi klienta. Podnoszenie wyników finansowych serwisu. Rozliczanie napraw gwarancyjnych marek Subaru i Nissan.. Pozyskiwanie nowych klintów oraz troska o pełną satysfakcję już obsługiwanych.
Dyrektor Obsługi Posprzedażnej
ASO Mitsubishi Satall Tadeusz Łempicki
Dyrektor obsługi posprzedażnej podlega bezpośrednio pod Prezesa firmy.
- Stały nadzór nad dwoma autoryzowanymi serwisami Mitsubishi
- Stała współpraca z przedstawicielami Importera
- Przygotowanie zleconych przez przełożonego raportów i analiz wyników finansowych
- Bieżąca współpraca z bezpośrednim przełożonym i stały monitoring wyników finansowych i jakościowych
- Stała współpraca z dyrektorem handlowym i kierownictwem działów serwisu mechanicznego , części zamiennych i serwisu blacharsko-lakierniczego
- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz troska o pełną satysfakcję już obsługiwanych
- Koordynowanie działań związanych z reklamacjami Klientów
- Stały nadzór nad dwoma autoryzowanymi serwisami Mitsubishi
- Stała współpraca z przedstawicielami Importera
- Przygotowanie zleconych przez przełożonego raportów i analiz wyników finansowych
- Bieżąca współpraca z bezpośrednim przełożonym i stały monitoring wyników finansowych i jakościowych
- Stała współpraca z dyrektorem handlowym i kierownictwem działów serwisu mechanicznego , części zamiennych i serwisu blacharsko-lakierniczego
- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz troska o pełną satysfakcję już obsługiwanych
- Koordynowanie działań związanych z reklamacjami Klientów
Z-ca Dyrektora d/s Techniczno - Handlowych i Klientów Flotowych
Ekotransit Sp. z o.o.
Tworzenie od podstaw struktur serwisu wielomarkowego samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Zatrudnianie mechaników, pracowników biura obsługi klienta i magazynu. Wyposażenie warsztatu mechanicznego.Zarządzanie gospodarką magazynową . Pozyskiwanie kluczowych klientów.Utrzymywanie najwyższych standardów obsługi klienta. Podnoszenie wyników finansowych serwisu.
Szkolenia i kursy
- ukończony kurs systemu Audatex
- kurs napraw powłok lakierniczych PPG Industries Poland
- szkolenia z zakresu budowy samochodu i diagnostyki prowadzone przez Ford Polska
- kursy dla kadry kierowniczej prowadzone przez Iberia Motor Company S.A.
- Certyfikat Doradcy Serwisowego przeprowadzony przez Iberię Motor Company S.A.
- kurs napraw powłok lakierniczych PPG Industries Poland
- szkolenia z zakresu budowy samochodu i diagnostyki prowadzone przez Ford Polska
- kursy dla kadry kierowniczej prowadzone przez Iberia Motor Company S.A.
- Certyfikat Doradcy Serwisowego przeprowadzony przez Iberię Motor Company S.A.
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Motoryzacja
Zainteresowania
- rozwój motoryzacji - technika
- kino
- teatr
- pływanie
- jazda na rowerze
- kino
- teatr
- pływanie
- jazda na rowerze