Doświadczenie zawodowe
Brand Manager, Key Account Manager
Odpowiedzialność za powodzenie marketingowe i sprzedaży serii produktów marki
ICY DOCK w Polsce. Organizacja i koordynacja kampanii reklamowych, przeprowadzanie akcji promocyjnych, opracowywanie strategii wprowadzania marki na rynek i sposobów jej dystrybucji, przeprowadzanie analiz rynkowych, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji. Podnoszenie świadomości o marce.
Opieka nad klientami korporacyjnymi, resellerami: prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych.
ICY DOCK w Polsce. Organizacja i koordynacja kampanii reklamowych, przeprowadzanie akcji promocyjnych, opracowywanie strategii wprowadzania marki na rynek i sposobów jej dystrybucji, przeprowadzanie analiz rynkowych, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji. Podnoszenie świadomości o marce.
Opieka nad klientami korporacyjnymi, resellerami: prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych.
Manager Regionalny,
- Dbałość o realizacje planów
- Kontrola
- Planowanie
- Motywowanie i Coaching
- Organizacja pracy
- Zarządzanie zespołem
- Rekrutacja
- Kontrola
- Planowanie
- Motywowanie i Coaching
- Organizacja pracy
- Zarządzanie zespołem
- Rekrutacja
Kierownik Salonu Firmowego (C.H. Arkadia)
Dbałość o realizacje planów obrotu, marży oraz sprzedaży usług.
Kontrola: Sprawdzanie ekspozycji wg standardu merchandisnigowego,
stanu gotówki, poprawności wystawionych dokumentów, wydań
towarów, poprawności działania sprzętu na stanie filii, poprawności
wystawiania dokumentów serwisowych, terminów realizacji serwisów,
analiza stanu zatowarowania filii, zamawianie towaru, przekazywanie
bieżących informacji sprzedawcom oraz kontrola zapoznania się z nimi.
Planowanie: Analiza stanu realizacji parametrów sprzedaży, weryfikacja
realizacji poprzednio ustalonych zadań dla członków załogi, sporządzanie
raportów tygodniowych i miesięcznych, monitorowanie działań i oferty
konkurencji.
Motywowanie: Informacja o realizacji celów tygodniowych na sklep
i doradcę, obserwacja pracy doradców, weryfikacja umiejętności
sprzedażowych, informacja o szczególnym nacisku na wybrane elementy
pracy doradcy, wyznaczenie celów długo i krótkoterminowych.
Organizacja pracy: Sporządzanie grafiku pracy, sprawozdanie z realizacji
celów miesięcznych w tym wniosków i rekomendacji, podział
wynagrodzeń, omawianie wyników filii za poprzedni miesiąc
i przedstawianie planów na kolejny podczas spotkania miesięcznego.
Zarządzanie zespołem 7-10 osobowym.
Sprzedaż oraz szkolenie doradców.
Kontrola: Sprawdzanie ekspozycji wg standardu merchandisnigowego,
stanu gotówki, poprawności wystawionych dokumentów, wydań
towarów, poprawności działania sprzętu na stanie filii, poprawności
wystawiania dokumentów serwisowych, terminów realizacji serwisów,
analiza stanu zatowarowania filii, zamawianie towaru, przekazywanie
bieżących informacji sprzedawcom oraz kontrola zapoznania się z nimi.
Planowanie: Analiza stanu realizacji parametrów sprzedaży, weryfikacja
realizacji poprzednio ustalonych zadań dla członków załogi, sporządzanie
raportów tygodniowych i miesięcznych, monitorowanie działań i oferty
konkurencji.
Motywowanie: Informacja o realizacji celów tygodniowych na sklep
i doradcę, obserwacja pracy doradców, weryfikacja umiejętności
sprzedażowych, informacja o szczególnym nacisku na wybrane elementy
pracy doradcy, wyznaczenie celów długo i krótkoterminowych.
Organizacja pracy: Sporządzanie grafiku pracy, sprawozdanie z realizacji
celów miesięcznych w tym wniosków i rekomendacji, podział
wynagrodzeń, omawianie wyników filii za poprzedni miesiąc
i przedstawianie planów na kolejny podczas spotkania miesięcznego.
Zarządzanie zespołem 7-10 osobowym.
Sprzedaż oraz szkolenie doradców.
Specjalista ds. szkoleń i rozwoju
Szkolenie sprzedawców w zakresie: Standard obsługi klienta, Psychologia Sprzedaży, Standard obsługi klienta po sprzedaży.
Szkolenie kierowników w zakresie: Motywowanie, Coaching, Podstawy zarządzania, Zarządzanie przez cele.
Opracowanie szkoleń od strony merytorycznej.
Opracowanie projektów mających na celu wzrost parametrów sprzedaży oraz weryfikację jakości sprzedaży.
Współpraca przy rekrutacji.
Szkolenie kierowników w zakresie: Motywowanie, Coaching, Podstawy zarządzania, Zarządzanie przez cele.
Opracowanie szkoleń od strony merytorycznej.
Opracowanie projektów mających na celu wzrost parametrów sprzedaży oraz weryfikację jakości sprzedaży.
Współpraca przy rekrutacji.
Doradca Klienta
Sprzedaż gotówkowa, kredytowa i leasingowa w salonie firmowym, zwiększanie efektywności i opłacalności działań handlowych poprzez pozyskiwanie nowych odbiorców, uczestnictwo w działalności reklamowej i promocyjnej, serwis sprzętu komputerowego.
Dbałość o realizacje planów sprzedaży i marży.
Dbałość o realizacje planów sprzedaży i marży.
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość