Umiejętności
Zaangażowanie
Copywriting
Kreatywność
E-commerce
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Wielozadaniowość
Marketing internetowy
Public Relations
Języki
angielski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. marketingu i PR
- kształtowanie marki MULTIDEKOR, lidera w branży dekoracji i iluminacji świątecznej w Polsce,
- stworzenie i realizacja strategii komunikacji,
- promocja b2b offline i online, w tym sem i seo,
- działania PR i ePR,
- komunikacja w mediach społecznościowych (Facebook, Youtube),
- stworzenie nowej strony www + analityka internetowa,
- copywriting,
- przygotowanie firmy do udziału w targach zagranicznych,
- współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami.
- stworzenie i realizacja strategii komunikacji,
- promocja b2b offline i online, w tym sem i seo,
- działania PR i ePR,
- komunikacja w mediach społecznościowych (Facebook, Youtube),
- stworzenie nowej strony www + analityka internetowa,
- copywriting,
- przygotowanie firmy do udziału w targach zagranicznych,
- współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami.
Bloger
mariuszsadurski.pl - nieszablonowy marketing
- inspirujący i nieszablonowy blog o marketingu,
- przegląd najciekawszych kampanii reklamowych,
- prowadzenie fanpage bloga na Facebooku.
- przegląd najciekawszych kampanii reklamowych,
- prowadzenie fanpage bloga na Facebooku.
E-commerce Manager
Hotele DeSilva
- e-commerce
- marketing w Internecie
- ePR: Hotele DeSilva, Warszawska Pijalnia Whisky, Stara Zajezdnia Kraków
- social media
- sem & seo
- rozwój stron www
- copywriting (teksty reklamowe, informacje prasowe, hasła, nazwy)
- projekty graficzne
- marketing w Internecie
- ePR: Hotele DeSilva, Warszawska Pijalnia Whisky, Stara Zajezdnia Kraków
- social media
- sem & seo
- rozwój stron www
- copywriting (teksty reklamowe, informacje prasowe, hasła, nazwy)
- projekty graficzne
wystawiono
Współpraca z Mariuszem była dla mnie gwarancją odpowiedzialności, szerokich kompetencji zawodowych w marketingu i e-marketingu, jak również olbrzymiej samodzielności w realizacji projektów.
Doświadczenie, znajomość narzędzi, analiza sytuacji z rekomendacją zmian, to główne atuty pracy z Mariuszem.
Mariusz jest osobą, która z dużą łatwością współpracuje w grupie i wspiera innych, buduje pozytywne relacje i atmosferę wymiany poglądów.
Doświadczenie, znajomość narzędzi, analiza sytuacji z rekomendacją zmian, to główne atuty pracy z Mariuszem.
Mariusz jest osobą, która z dużą łatwością współpracuje w grupie i wspiera innych, buduje pozytywne relacje i atmosferę wymiany poglądów.
Marketing Manager
- promocja B2B i B2C sieci biur podróży Supertour Lufthansa City Center,
- opracowanie i wdrażanie planów marketingowych,
- kontrola i zarządzanie budżetem marketingowym,
- koordynacja i realizacja kampanii reklamowych w prasie i Internecie,
- nadzór nad produkcją materiałów reklamowych i promocyjnych,
- copywriting oraz zarządzanie treścią strony internetowej,
- współpraca z agencjami reklamowymi, agencjami interaktywnymi, grafikami i drukarniami,
- działania public relations oraz komunikacja wewnętrzna,
- monitoring działań konkurencji,
- organizacja seminarium produktowego dla klientów korporacyjnych,
- www.voucherypodrozne.pl - Twój pomysł na prezent.
- opracowanie i wdrażanie planów marketingowych,
- kontrola i zarządzanie budżetem marketingowym,
- koordynacja i realizacja kampanii reklamowych w prasie i Internecie,
- nadzór nad produkcją materiałów reklamowych i promocyjnych,
- copywriting oraz zarządzanie treścią strony internetowej,
- współpraca z agencjami reklamowymi, agencjami interaktywnymi, grafikami i drukarniami,
- działania public relations oraz komunikacja wewnętrzna,
- monitoring działań konkurencji,
- organizacja seminarium produktowego dla klientów korporacyjnych,
- www.voucherypodrozne.pl - Twój pomysł na prezent.
wystawiono
Tak rzeczowych, konkretnych i otwartych na nowe rozwiązania ludzi rzadko się spotyka Marketingu. Współpraca z Mariuszem- osobą ogromnie kompetentną w swojej branży, to wielka satysfakcja z podjętych realizacji oraz pozytywne relacje. Życzyłabym sobie więcej takich Klientów.
usługodawca
wystawiono
Mariusz jest kreatywnym, pracowitym i bardzo wszechstronnym marketingowcem. Posiada obszerne doświadczenie w marketingu na rynku turystycznym oraz w działaniach e-commerce. Łatwo nawiązuje kontakty, jest otwarty co ułatwia i usprawnia współpracę z nim.
wystawiono
Współpracowaliśmy z p. Mariuszem podczas jednego z realizowanych projektów internetowych realizowanych dla spółki.
Rzadko się zdarza, by klient tak otwarcie nastawiony był na współpracę i kreowanie partnerskiej relacji w biznesie. Mam nadzieję, że będzie nam dane jeszcze razem realizować inne projekty ;)
Rzadko się zdarza, by klient tak otwarcie nastawiony był na współpracę i kreowanie partnerskiej relacji w biznesie. Mam nadzieję, że będzie nam dane jeszcze razem realizować inne projekty ;)
Konsultant
- opracowanie audytu turystycznego dla Ośrodka Gawra w Wiknie k. Nidzicy,
- przeprowadzenie analizy SWOT, wskazanie opcji rozwojowej oraz koncepcji marketingu mix.
- przeprowadzenie analizy SWOT, wskazanie opcji rozwojowej oraz koncepcji marketingu mix.
Nauczyciel akademicki
Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie
- prowadzenie zajęć z geografii turystycznej
wystawiono
Pan Mariusz to kulturalny i konkretny wykładowca, który w dobry sposób potrafi przekazać wiedzę, na dodatek w miłej atmosferze.
Ćwiczenia i wykłady z nim to nie tylko zdobywanie wiedzy, ale także interaktywna, intelektualna dyskusja pozwalająca samemu dostrzec rożne bardzo ciekawe aspekty poruszanej problematyki. Liczę na dalszą współpracę w przyszłości.
Ćwiczenia i wykłady z nim to nie tylko zdobywanie wiedzy, ale także interaktywna, intelektualna dyskusja pozwalająca samemu dostrzec rożne bardzo ciekawe aspekty poruszanej problematyki. Liczę na dalszą współpracę w przyszłości.
Specjalista ds. marketingu i PR
- budowa wizerunku dwóch marek: Supertour Lufthansa City Center i Supertour DMC Poland,
- prowadzenie działań z zakresu PR, sponsoringu i e-marketingu,
- zarządzanie treścią na dwóch firmowych stronach internetowych,
- współorganizacja imprez firmowych oraz sporządzenie analizy potrzeb pracowników.
- prowadzenie działań z zakresu PR, sponsoringu i e-marketingu,
- zarządzanie treścią na dwóch firmowych stronach internetowych,
- współorganizacja imprez firmowych oraz sporządzenie analizy potrzeb pracowników.
Konsultant
- audyty, programy i strategie rozwoju turystyki dla samorządów i organizacji: Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Lubuska Organizacja Turystyczna, Poznań, Toruń, Pisz, Kolno, Turośl, Zbójna, Nowogród, Ostrołęka i Goleniów
- badania rynku, analizy SWOT, analizy aktywności marketingowej
- opracowanie Analizy Krajowego Rynku Usług Szkoleniowych i Edukacyjnych w Obszarze Turystyki
- badania ankietowe oraz wywiady osobiste i telefoniczne, zarządzanie czasem
- badania rynku, analizy SWOT, analizy aktywności marketingowej
- opracowanie Analizy Krajowego Rynku Usług Szkoleniowych i Edukacyjnych w Obszarze Turystyki
- badania ankietowe oraz wywiady osobiste i telefoniczne, zarządzanie czasem
Szkolenia i kursy
10.2012 Seminarium e-marketingowe „Era e-marketera”, Warszawa
05.2012 Facebook i social media marketing, Warszawa
10.2011 Akademia kreatywnej promocji, Płock
06.2011 Marketing 2.0, Frankfurt
11.2010 Akademia Public Relations - skuteczny dialog z otoczeniem, Warszawa
10.2009 Warsztaty e-marketingowe, Warszawa
07.2008 Akademia SEM - marketing w wyszukiwarkach bez tajemnic, Warszawa
08.2007 Negocjacje handlowe: strategie, taktyki i techniki negocjacyjne, Warszawa
04.2007 Organizacja czasu pracy i zarządzanie informacją przy pomocy MS Outlook, Warszawa
01.2003 Kurs szybkiego czytania i technik pamięciowych, Warszawa
05.2012 Facebook i social media marketing, Warszawa
10.2011 Akademia kreatywnej promocji, Płock
06.2011 Marketing 2.0, Frankfurt
11.2010 Akademia Public Relations - skuteczny dialog z otoczeniem, Warszawa
10.2009 Warsztaty e-marketingowe, Warszawa
07.2008 Akademia SEM - marketing w wyszukiwarkach bez tajemnic, Warszawa
08.2007 Negocjacje handlowe: strategie, taktyki i techniki negocjacyjne, Warszawa
04.2007 Organizacja czasu pracy i zarządzanie informacją przy pomocy MS Outlook, Warszawa
01.2003 Kurs szybkiego czytania i technik pamięciowych, Warszawa
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
- Moja żona Menka
- ACF Fiorentina
- ACF Fiorentina
Organizacje
- Stowarzyszenie Viola Club Polonia
- Redakcja portalu ACFFiorentina.eu
- Międzywydziałowe Koło Naukowe SGGW
- Redakcja portalu ACFFiorentina.eu
- Międzywydziałowe Koło Naukowe SGGW
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Absolwenci ZiMwTur SGGW 2006
Grupa zrzeszająca wyłącznie absolwentów SGGW w roku 2006 - kierunek Zarządzanie i Marketing w Turystyce.
BEZ TABU
Możesz być kontrowersyjny, możesz prowokować. Powiem więcej - RÓB TO jak najczęściej. Pozwól innym zobaczyć świat w taki sposób jaki go postrzegasz.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób
otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.