Mariusz Sadurski

Marketing & PR
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zaangażowanie Copywriting Kreatywność E-commerce Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Wielozadaniowość Marketing internetowy Public Relations

Języki

angielski
dobry
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

MULTIDEKOR
Koordynator ds. marketingu i PR
- kształtowanie marki MULTIDEKOR, lidera w branży dekoracji i iluminacji świątecznej w Polsce,
- stworzenie i realizacja strategii komunikacji,
- promocja b2b offline i online, w tym sem i seo,
- działania PR i ePR,
- komunikacja w mediach społecznościowych (Facebook, Youtube),
- stworzenie nowej strony www + analityka internetowa,
- copywriting,
- przygotowanie firmy do udziału w targach zagranicznych,
- współpraca z agencjami reklamowymi i drukarniami.
Logo
Bloger
mariuszsadurski.pl - nieszablonowy marketing
- inspirujący i nieszablonowy blog o marketingu,
- przegląd najciekawszych kampanii reklamowych,
- prowadzenie fanpage bloga na Facebooku.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Pan Mariusz jest bardzo komunikatywnym człowiekiem i świetnym specjalistą, z którym współpracowałem wielokrotnie. Cenię jego zaangażowanie i chęć wsparcia. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz robić będziemy coś wspólnie – z pożytkiem dla obu stron.
Logo
E-commerce Manager
Hotele DeSilva
- e-commerce
- marketing w Internecie
- ePR: Hotele DeSilva, Warszawska Pijalnia Whisky, Stara Zajezdnia Kraków
- social media
- sem & seo
- rozwój stron www
- copywriting (teksty reklamowe, informacje prasowe, hasła, nazwy)
- projekty graficzne
Anna Głąbińska
Anna Głąbińska · przełożony
wystawiono
Współpraca z Mariuszem była dla mnie gwarancją odpowiedzialności, szerokich kompetencji zawodowych w marketingu i e-marketingu, jak również olbrzymiej samodzielności w realizacji projektów.
Doświadczenie, znajomość narzędzi, analiza sytuacji z rekomendacją zmian, to główne atuty pracy z Mariuszem.
Mariusz jest osobą, która z dużą łatwością współpracuje w grupie i wspiera innych, buduje pozytywne relacje i atmosferę wymiany poglądów.
Mateusz Z.
Mateusz Z. · klient
wystawiono
Współpraca z Panem Mariuszem układała się modelowo, kreatywność, pasja, wiedza to atuty którymi Pan Mariusz codziennie wykazywał się w realizacji kolejnych projektów.
Logo
Konsultant
Instytucja Kultury TORUŃ 2016
- doradztwo przy wniosku aplikacyjnym Torunia, kandydata do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku
Supertour Lufthansa City Center
Marketing Manager
- promocja B2B i B2C sieci biur podróży Supertour Lufthansa City Center,
- opracowanie i wdrażanie planów marketingowych,
- kontrola i zarządzanie budżetem marketingowym,
- koordynacja i realizacja kampanii reklamowych w prasie i Internecie,
- nadzór nad produkcją materiałów reklamowych i promocyjnych,
- copywriting oraz zarządzanie treścią strony internetowej,
- współpraca z agencjami reklamowymi, agencjami interaktywnymi, grafikami i drukarniami,
- działania public relations oraz komunikacja wewnętrzna,
- monitoring działań konkurencji,
- organizacja seminarium produktowego dla klientów korporacyjnych,
- www.voucherypodrozne.pl - Twój pomysł na prezent.
Jowita Sokalska
Jowita Sokalska · usługodawca
wystawiono
Tak rzeczowych, konkretnych i otwartych na nowe rozwiązania ludzi rzadko się spotyka Marketingu. Współpraca z Mariuszem- osobą ogromnie kompetentną w swojej branży, to wielka satysfakcja z podjętych realizacji oraz pozytywne relacje. Życzyłabym sobie więcej takich Klientów.
Usunięty Użytkownik
usługodawca
wystawiono
Mariusz jest kreatywnym, pracowitym i bardzo wszechstronnym marketingowcem. Posiada obszerne doświadczenie w marketingu na rynku turystycznym oraz w działaniach e-commerce. Łatwo nawiązuje kontakty, jest otwarty co ułatwia i usprawnia współpracę z nim.
Marcin Setlak
Marcin Setlak · usługodawca
wystawiono
Współpracowaliśmy z p. Mariuszem podczas jednego z realizowanych projektów internetowych realizowanych dla spółki.
Rzadko się zdarza, by klient tak otwarcie nastawiony był na współpracę i kreowanie partnerskiej relacji w biznesie. Mam nadzieję, że będzie nam dane jeszcze razem realizować inne projekty ;)
Polska Agencja Rozwoju Turystyki S.A.
Konsultant
- opracowanie audytu turystycznego dla Ośrodka Gawra w Wiknie k. Nidzicy,
- przeprowadzenie analizy SWOT, wskazanie opcji rozwojowej oraz koncepcji marketingu mix.
Katarzyna Wnękowska
Katarzyna Wnękowska · współpracownik
wystawiono
Mariusz podczas wspólnych projektów na rzecz regionów i miast dał się poznać jako osoba pełna pomysłów i zaangażowania. Potrafi myśleć analitycznie i strategicznie. Do tego jest otwarty i szybko nawiązuje kontakty, dzięki czemu był niezawodnym członkiem naszego zespołu.
Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie
Nauczyciel akademicki
Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie
- prowadzenie zajęć z geografii turystycznej
Piotr Włodarczyk
Piotr Włodarczyk · klient
wystawiono
Pan Mariusz to kulturalny i konkretny wykładowca, który w dobry sposób potrafi przekazać wiedzę, na dodatek w miłej atmosferze.
Ćwiczenia i wykłady z nim to nie tylko zdobywanie wiedzy, ale także interaktywna, intelektualna dyskusja pozwalająca samemu dostrzec rożne bardzo ciekawe aspekty poruszanej problematyki. Liczę na dalszą współpracę w przyszłości.
Logo
Konsultant
Agencja Reklamowo-Wydawnicza Kraina Bugu
- zarządzanie marką portalu www.krainabugu.pl
- opracowanie spójnej strategii dla portalu turystycznego zaprzyjaźnionej agencji
Supertour Lufthansa City Center
Specjalista ds. marketingu i PR
- budowa wizerunku dwóch marek: Supertour Lufthansa City Center i Supertour DMC Poland,
- prowadzenie działań z zakresu PR, sponsoringu i e-marketingu,
- zarządzanie treścią na dwóch firmowych stronach internetowych,
- współorganizacja imprez firmowych oraz sporządzenie analizy potrzeb pracowników.
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie
Nauczyciel akademicki
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania
- prowadzenie zajęć z prawa w turystyce i rekreacji
- opracowanie konspektu zajęć
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
"Bardzo dobry, zawsze świetnie przygotowany na zajęcia wykładowca. Rozwijał się z wykładu na wykład."
Logo
Konsultant
Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna
- praca w ramach projektu "Kurorty Pomorskie"
- analiza rynku turystyki uzdrowiskowej i zdrowotnej
Polska Agencja Rozwoju Turystyki S.A.
Konsultant
- audyty, programy i strategie rozwoju turystyki dla samorządów i organizacji: Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Lubuska Organizacja Turystyczna, Poznań, Toruń, Pisz, Kolno, Turośl, Zbójna, Nowogród, Ostrołęka i Goleniów
- badania rynku, analizy SWOT, analizy aktywności marketingowej
- opracowanie Analizy Krajowego Rynku Usług Szkoleniowych i Edukacyjnych w Obszarze Turystyki
- badania ankietowe oraz wywiady osobiste i telefoniczne, zarządzanie czasem
Sigma
Specjalista ds. turystyki
- sprzedaż internetowa, aktualizacja strony internetowej
- obsługa klientów, praca biurowa
- obsługa sieci agentów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami.
Polska Organizacja Turystyczna
Praktykant
Polska Organizacja Turystyczna
- poznanie działalności POT od środka
- pomoc przy organizacji Konkursu im. M. Orłowicza
Logo
Praktykant
Biuro Podróży Anas
- obsługa klientów
- promocja sprzedaży usług touroperatora
(specjalizacja w kierunkach wschodnich: Ukraina, Gruzja i Rumunia)

Szkolenia i kursy

10.2012 Seminarium e-marketingowe „Era e-marketera”, Warszawa
05.2012 Facebook i social media marketing, Warszawa
10.2011 Akademia kreatywnej promocji, Płock
06.2011 Marketing 2.0, Frankfurt
11.2010 Akademia Public Relations - skuteczny dialog z otoczeniem, Warszawa
10.2009 Warsztaty e-marketingowe, Warszawa
07.2008 Akademia SEM - marketing w wyszukiwarkach bez tajemnic, Warszawa
08.2007 Negocjacje handlowe: strategie, taktyki i techniki negocjacyjne, Warszawa
04.2007 Organizacja czasu pracy i zarządzanie informacją przy pomocy MS Outlook, Warszawa
01.2003 Kurs szybkiego czytania i technik pamięciowych, Warszawa

Edukacja

Logo
Równoległe Zawodowe Studia Pedagogiczne, studia podyplomowe
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Logo
Turystyka i Rekreacja, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci

Zainteresowania

- Moja żona Menka
- ACF Fiorentina

Organizacje

- Stowarzyszenie Viola Club Polonia
- Redakcja portalu ACFFiorentina.eu
- Międzywydziałowe Koło Naukowe SGGW

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Absolwenci ZiMwTur SGGW 2006
Absolwenci ZiMwTur SGGW 2006
Grupa zrzeszająca wyłącznie absolwentów SGGW w roku 2006 - kierunek Zarządzanie i Marketing w Turystyce.
ACF Fiorentina
ACF Fiorentina
Grupa najwierniejszych kibiców popularnej Violi
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
BEZ TABU
BEZ TABU
Możesz być kontrowersyjny, możesz prowokować. Powiem więcej - RÓB TO jak najczęściej. Pozwól innym zobaczyć świat w taki sposób jaki go postrzegasz.
Blogi
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Events/HR
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.