Mariusz Rozmysłowicz

Menadżer Segmentu Klientów Zamożnych Nordea Bank Polska S.A.

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Nordea Bank Polska S. A.
Dyrektor Departamentu Sprzedaży
Przygotowanie koncepcji realizacji planu sprzedaży w sieci detalicznej banku i sieci brokerów
Koordynowanie, aktywne wspieranie oraz monitorowanie realizacji działań sprzedażowych realizowanych przez sieć banku w zakresie realizacji planu sprzedaży w segmencie klientów masowych, zamożnych i firmowych
Tworzenie i wdrażanie rozwiązań mających na celu aktywizację sieci sprzedaży, podnoszenie efektywności działania oraz jakości obsługi
Aktywna współpraca z innymi departamentami Banku w zakresie m.in. działań promocyjnych i konkursów, jak również kontroli ryzyka i bezpieczeństwa
Nadzór oraz stała poprawa efektywności, skuteczności oraz poziomu merytorycznego sieci sprzedaży
Współpraca z podmiotami Grupy Kapitałowej banku w zakresie sprzedaży ich produktów w sieci Banku dla klientów bankowości detalicznej
Zarządzanie Departamentem Sprzedaży
Nordea Bank Polska S. A.
Co-lider Strumienia Detalicznego w Projekcie fuzji banku Nordea
Definiowanie potrzeb w obszarze detalicznym banku w procesie fuzji (produkty, procesy, regulacje, narzędzia, systemy IT, kanały obsługi)
Tworzenie map procesów produktowych, produktów, systemów i podejmowanie decyzji o wycofaniu, zastąpieniu bądź ich optymalizacji
Tworzenie modeli jakości obsługi w poszczególnych kanałach
Definiowane zadań i przygotowywanie planów działań w powyższych obszarach
Zarządzanie zespołami projektowymi i kontrolowanie przebiegu prac w poszczególnych strumieniach projektu
Bieżąca reprezentacja pionu Detalu w ramach w projekcie fuzji
Nordea Bank Polska S. A.
Z-ca Dyrektora Departamentu Rozwoju Strategii Segmentowej
Tworzenie i wdrażanie budżetu przychodów i kosztów dla segmentu klientów masowych, zamożnych i MSP
Zarządzanie ofertą produktową i wartością klientów w segmentach
Budowanie doświadczeń klientów poszczególnych segmentów w kanałach obsługi
Prowadzenie projektów w obszarze wdrażania nowych produktów i usług, tworzenie i optymalizacja procesów biznesowych
Współpraca z IT celem realizacji strategii segmentowej i produktowej
Projektowanie i wdrażanie modeli zarządzania jakością i modeli operacyjnych dla poszczególnych kanałów sprzedaży
Zarządzanie Departamentem Rozwoju Strategii Segmentowej pionu detalicznego
Nordea Bank Polska S. A.
Menadżer Segmentu Klientów Zamożnych
Tworzenie i wdrażanie budżetu przychodów i kosztów dla segmentu klientów masowych i zamożnych
Zarządzanie ofertą produktową i wartością klientów w segmencie
Mapowanie i optymalizacja procesów sprzedaży produktów i usług w kanałach sprzedaży (oddział, Call Center, internet)
Definiowanie i wdrażanie procesów i standardów sprzedaży w celu realizacji strategii biznesowej segmentu
Przygotowywanie i wdrażanie kampanii sprzedażowych dla sieci oddziałów detalicznych
Prowadzenie projektów w obszarze wdrażania nowych produktów i usług
Projektowanie i wdrażanie modeli i narzędzi CRM
Budowanie dedykowanych modeli serwisu w kanałach obsługi
Projektowanie narzędzi wsparcia sprzedaży, procesów
Zarządzanie zespołem ds. strategii klientów zamożnych
Nordea Bank Polska S. A.
Dyrektor Placówki Bankowej
Realizacja planów budżetowych i sprzedażowych oddziału
Planowanie, przygotowywanie i wdrażanie działań mikromarketingowych
Zarządzanie ryzykiem operacyjnym i kredytowym jednostki
Rekrutacja i rozwój podległego zespołu poprzez szkolenia i coaching
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Citigold Wealth Manager (wcześniej Senior Personal Bankier)
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca ds. obsługi Klientów

Szkolenia i kursy

„Leading People” – Nordea Bank Polska S.A.
„Coaching i komunikacja” - Nordea Bank Polska S.A.
„Communication in Practice”- Nordea Bank Polska S.A.
„Personal Efficiency Program” – Nordea Bank Polska S.A.
„Sales Performance” - BBM
"Zarządzanie Placówką Bankową” - Skuteczne Szkolenia
„Produkty inwestycyjne” - Bank Handlowy
„Techniki sprzedaży produktów inwestycyjnych” - Bank Handlowy
„Kredyty hipoteczne” - Bank Handlowy
„Aktywne Inwestowanie” - Bank Handlowy
„Fundusze zagraniczne i produkty strukturyzowane”
„Produkty ubezpieczeniowe i ubezpieczeniowo-inwestycyjne”
„Efektywna obsługa klienta” - Korpolewska Consulting
„Metody efektywnej sprzedaży” - Kalkstein
„Asertywność” - House of Skills
„Zarządzanie i ekonomika w przedsiębiorstwie” - Centrum Edukacji Ekspert
„ Finanse Banków i Ubezpieczycieli” - Centrum Edukacji Ekspert
„ Prawo Podatkowe” - Centrum Edukacji Ekspert
Kurs języka angielskiego w szkole języków obcych „Metodyści”

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami w organizacjach, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Zarządzanie bankowością

Zainteresowania

Ciągły rozwój i praca z ludźmi - to od nich najwięcej się uczymy.

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie