Wypowiedzi
-
- 24.03.2016, 14:36
-
Jeśli ktoś myśli o współpracy z firmą http://mailplanner.pl/ w zakresie mailingu szczerze odradzam. Brak profesjonalizmu, baza marketingowa zawiera adresy zagraniczne @co.uk, a firma twierdzi, że target i baza jest dobra. Kompletny brak skuteczności kampanii, podczas gdy w innych formach i kanałach promocji skuteczność jest wysoka. Szkoda czasu i pieniędzy. Jeśli ktoś chce poznać szczegóły zapraszam do kontaktu.
-
Jeśli ktoś myśli o współpracy z firmą http://mailplanner.pl/ w zakresie mailingu szczerze odradzam. Brak profesjonalizmu, baza marketingowa zawiera adresy adresy zagraniczne @co.uk, a firma twierdzi, że target i baza jest jest dobra i nie ma sobie nic do zarzucenia. Kompletny brak skuteczności kampanii, podczas gdy w innych formach i kanałach promocji skuteczność jest wysoka. Szkoda czasu i pieniędzy. Jeśli ktoś chce poznać szczegóły zapraszam do kontaktu.
-
Jeśli ktoś myśli o współpracy z firmą http://mailplanner.pl/ w zakresie mailingu szczerze odradzam. Brak profesjonalizmu, baza marketingowa zawiera adresy adresy zagraniczne @co.uk, a firma twierdzi, że target i baza jest jest dobra i nie ma sobie nic do zarzucenia. Kompletny brak skuteczności kampanii, podczas gdy w innych formach i kanałach promocji skuteczność jest wysoka. Szkoda czasu i pieniędzy. Jeśli ktoś chce poznać szczegóły zapraszam do kontaktu.
-
Jeśli ktoś myśli o współpracy z firmą http://mailplanner.pl/ w zakresie mailingu szczerze odradzam. Brak profesjonalizmu, baza marketingowa zawiera adresy adresy zagraniczne @co.uk, a firma twierdzi, że target i baza jest jest dobra i nie ma sobie nic do zarzucenia. Kompletny brak skuteczności kampanii, podczas gdy w innych formach i kanałach promocji skuteczność jest wysoka. Szkoda czasu i pieniędzy. Jeśli ktoś chce poznać szczegóły zapraszam do kontaktu.
-
Jeśli ktoś myśli o współpracy z firmą http://mailplanner.pl/ w zakresie mailingu szczerze odradzam. Brak profesjonalizmu, baza marketingowa zawiera adresy adresy zagraniczne @co.uk, a firma twierdzi, że target i baza jest jest dobra i nie ma sobie nic do zarzucenia. Kompletny brak skuteczności kampanii, podczas gdy w innych formach i kanałach promocji skuteczność jest wysoka. Szkoda czasu i pieniędzy. Jeśli ktoś chce poznać szczegóły zapraszam do kontaktu.
-
Jeśli ktoś myśli o współpracy z firmą http://mailplanner.pl/ w zakresie mailingu szczerze odradzam. Brak profesjonalizmu, baza marketingowa zawiera adresy adresy zagraniczne @co.uk, a firma twierdzi, że target i baza jest jest dobra i nie ma sobie nic do zarzucenia. Kompletny brak skuteczności kampanii, podczas gdy w innych formach i kanałach promocji skuteczność jest wysoka. Szkoda czasu i pieniędzy. Jeśli ktoś chce poznać szczegóły zapraszam do kontaktu.
-
Jeśli ktoś myśli o współpracy z firmą http://mailplanner.pl/ w zakresie mailingu szczerze odradzam. Brak profesjonalizmu, baza marketingowa zawiera adresy adresy zagraniczne @co.uk, a firma twierdzi, że target i baza jest jest dobra i nie ma sobie nic do zarzucenia. Kompletny brak skuteczności kampanii, podczas gdy w innych formach i kanałach promocji skuteczność jest wysoka. Szkoda czasu i pieniędzy. Jeśli ktoś chce poznać szczegóły zapraszam do kontaktu.
-
Jeśli ktoś myśli o współpracy z firmą http://mailplanner.pl/ w zakresie mailingu szczerze odradzam. Brak profesjonalizmu, baza marketingowa zawiera adresy adresy zagraniczne @co.uk, a firma twierdzi, że target i baza jest jest dobra i nie ma sobie nic do zarzucenia. Kompletny brak skuteczności kampanii, podczas gdy w innych formach i kanałach promocji skuteczność jest wysoka. Szkoda czasu i pieniędzy. Jeśli ktoś chce poznać szczegóły zapraszam do kontaktu.
-
Tylko 14% klientów jest przywiązanych do marki, kupuje znane produkty markowe, niezależnie od tego, czy są promowane czy nie, wynika z raportu Shoppers' Perspective 2016. http://bit.ly/1NRNBU8
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Trade Marketing
-
Tylko 14% klientów jest przywiązanych do marki, kupuje znane produkty markowe, niezależnie od tego, czy są promowane czy nie, wynika z raportu Shoppers' Perspective 2016. http://bit.ly/1NRNBU8
-
Tylko 14% klientów jest przywiązanych do marki, kupuje znane produkty markowe, niezależnie od tego, czy są promowane czy nie, wynika z raportu Shoppers' Perspective 2016. http://bit.ly/1NRNBU8
-
Tylko 14% klientów jest przywiązanych do marki, kupuje znane produkty markowe, niezależnie od tego, czy są promowane czy nie, wynika z raportu Shoppers' Perspective 2016. http://bit.ly/1NRNBU8
- 18.01.2016, 18:03