Mariusz Pyc

Client Service Director, Open Research Badania Marketingowe

Wypowiedzi

  • Mariusz Pyc
    Wpis na tablicy
    • 24.03.2016, 14:36
  • Mariusz Pyc
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Uwaga na maiplanner.pl
    4.02.2016, 15:19

    Jeśli ktoś myśli o współpracy z firmą http://mailplanner.pl/ w zakresie mailingu szczerze odradzam. Brak profesjonalizmu, baza marketingowa zawiera adresy zagraniczne @co.uk, a firma twierdzi, że target i baza jest dobra. Kompletny brak skuteczności kampanii, podczas gdy w innych formach i kanałach promocji skuteczność jest wysoka. Szkoda czasu i pieniędzy. Jeśli ktoś chce poznać szczegóły zapraszam do kontaktu.

  • Mariusz Pyc
    Wpis na grupie Marketing Internetowy w temacie E-mailing, którego już nie powtórzę...
    4.02.2016, 13:52

    Jeśli ktoś myśli o współpracy z firmą http://mailplanner.pl/ w zakresie mailingu szczerze odradzam. Brak profesjonalizmu, baza marketingowa zawiera adresy adresy zagraniczne @co.uk, a firma twierdzi, że target i baza jest jest dobra i nie ma sobie nic do zarzucenia. Kompletny brak skuteczności kampanii, podczas gdy w innych formach i kanałach promocji skuteczność jest wysoka. Szkoda czasu i pieniędzy. Jeśli ktoś chce poznać szczegóły zapraszam do kontaktu.

  • Mariusz Pyc
    Wpis na grupie Marketing Internetowy w temacie bazy mailingowe
    4.02.2016, 13:51

    Jeśli ktoś myśli o współpracy z firmą http://mailplanner.pl/ w zakresie mailingu szczerze odradzam. Brak profesjonalizmu, baza marketingowa zawiera adresy adresy zagraniczne @co.uk, a firma twierdzi, że target i baza jest jest dobra i nie ma sobie nic do zarzucenia. Kompletny brak skuteczności kampanii, podczas gdy w innych formach i kanałach promocji skuteczność jest wysoka. Szkoda czasu i pieniędzy. Jeśli ktoś chce poznać szczegóły zapraszam do kontaktu.

  • Mariusz Pyc
    Wpis na grupie e- marketing w temacie bazy mailingowe
    4.02.2016, 13:50

    Jeśli ktoś myśli o współpracy z firmą http://mailplanner.pl/ w zakresie mailingu szczerze odradzam. Brak profesjonalizmu, baza marketingowa zawiera adresy adresy zagraniczne @co.uk, a firma twierdzi, że target i baza jest jest dobra i nie ma sobie nic do zarzucenia. Kompletny brak skuteczności kampanii, podczas gdy w innych formach i kanałach promocji skuteczność jest wysoka. Szkoda czasu i pieniędzy. Jeśli ktoś chce poznać szczegóły zapraszam do kontaktu.

  • Mariusz Pyc
    Wpis na grupie Network Marketing w temacie Uwaga na maiplanner
    4.02.2016, 13:31

    Jeśli ktoś myśli o współpracy z firmą http://mailplanner.pl/ w zakresie mailingu szczerze odradzam. Brak profesjonalizmu, baza marketingowa zawiera adresy adresy zagraniczne @co.uk, a firma twierdzi, że target i baza jest jest dobra i nie ma sobie nic do zarzucenia. Kompletny brak skuteczności kampanii, podczas gdy w innych formach i kanałach promocji skuteczność jest wysoka. Szkoda czasu i pieniędzy. Jeśli ktoś chce poznać szczegóły zapraszam do kontaktu.

  • Mariusz Pyc
    Wpis na grupie Business Marketing w temacie Uwaga na maiplanner
    4.02.2016, 13:30

    Jeśli ktoś myśli o współpracy z firmą http://mailplanner.pl/ w zakresie mailingu szczerze odradzam. Brak profesjonalizmu, baza marketingowa zawiera adresy adresy zagraniczne @co.uk, a firma twierdzi, że target i baza jest jest dobra i nie ma sobie nic do zarzucenia. Kompletny brak skuteczności kampanii, podczas gdy w innych formach i kanałach promocji skuteczność jest wysoka. Szkoda czasu i pieniędzy. Jeśli ktoś chce poznać szczegóły zapraszam do kontaktu.

  • Mariusz Pyc
    Wpis na grupie ebiznes w temacie Uwaga na maiplanner
    4.02.2016, 13:29

    Jeśli ktoś myśli o współpracy z firmą http://mailplanner.pl/ w zakresie mailingu szczerze odradzam. Brak profesjonalizmu, baza marketingowa zawiera adresy adresy zagraniczne @co.uk, a firma twierdzi, że target i baza jest jest dobra i nie ma sobie nic do zarzucenia. Kompletny brak skuteczności kampanii, podczas gdy w innych formach i kanałach promocji skuteczność jest wysoka. Szkoda czasu i pieniędzy. Jeśli ktoś chce poznać szczegóły zapraszam do kontaktu.

  • Mariusz Pyc
    Wpis na grupie Marketing Internetowy w temacie Uwaga na maiplanner
    4.02.2016, 13:29

    Jeśli ktoś myśli o współpracy z firmą http://mailplanner.pl/ w zakresie mailingu szczerze odradzam. Brak profesjonalizmu, baza marketingowa zawiera adresy adresy zagraniczne @co.uk, a firma twierdzi, że target i baza jest jest dobra i nie ma sobie nic do zarzucenia. Kompletny brak skuteczności kampanii, podczas gdy w innych formach i kanałach promocji skuteczność jest wysoka. Szkoda czasu i pieniędzy. Jeśli ktoś chce poznać szczegóły zapraszam do kontaktu.

  • Mariusz Pyc
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie 2016 Ciekawy wpis, artykuł link – wrzuć w ten wątek
    18.01.2016, 18:11

    Tylko 14% klientów jest przywiązanych do marki, kupuje znane produkty markowe, niezależnie od tego, czy są promowane czy nie, wynika z raportu Shoppers' Perspective 2016. http://bit.ly/1NRNBU8

  • Mariusz Pyc
    Wpis na grupie Trade Marketing w temacie Raport Shoppers' Perspective 2016

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Trade Marketing

  • Mariusz Pyc
    Wpis na grupie Marketing at Retail w temacie Raport Shoppers' Perspective 2016
    18.01.2016, 18:09

    Tylko 14% klientów jest przywiązanych do marki, kupuje znane produkty markowe, niezależnie od tego, czy są promowane czy nie, wynika z raportu Shoppers' Perspective 2016. http://bit.ly/1NRNBU8

  • Mariusz Pyc
    Wpis na grupie SHOPPER MARKETING w temacie Raport Shoppers' Perspective 2016
    18.01.2016, 18:06

    Tylko 14% klientów jest przywiązanych do marki, kupuje znane produkty markowe, niezależnie od tego, czy są promowane czy nie, wynika z raportu Shoppers' Perspective 2016. http://bit.ly/1NRNBU8

  • Mariusz Pyc
    Wpis na tablicy
    Tylko 14% klientów jest przywiązanych do marki, kupuje znane produkty markowe, niezależnie od tego, czy są promowane czy nie, wynika z raportu Shoppers' Perspective 2016. http://bit.ly/1NRNBU8
    • 18.01.2016, 18:03

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do