Mariusz Pyc

Client Service Director, Open Research Badania Marketingowe
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Badania marketingowe Badania jakościowe Badania ilościowe SPSS Statystyka SPSS Statistics

Doświadczenie zawodowe

Logo
Client Service Director
Open Research Badania Marketingowe

Edukacja

Logo
, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej

Grupy

12 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
ebiznes
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing at Retail
Marketing at Retail
Strategia i taktyka marketingu handlowego
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Network Marketing
Network Marketing
MLM, Multi Level Marketing, Marketing Sieciowy, Affiliate Marketing, Marketing Wielopoziomowy, Marketing Internetowy. Wspólne budowanie struktur MLM.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
SHOPPER MARKETING
SHOPPER MARKETING
Dla wszystkich zainteresowanych i związanych z SHOPPER MARKETINGIEM
Trade Marketing
Trade Marketing
Marketing vs Sprzedaż