Doświadczenie zawodowe
Product Development Manager
INTERCASH
- wydawnictwo kart płatniczych MasterCard oraz Pre-Paid,
- rozwój biznesu / sprzedaż programów Pre-Paid (karty płatnicze MasterCard),
- rozwój produktu dla środowiska e/m- commerce, mobile,
- współpraca z organizacją płatniczą,
- zarządzanie projektami implementacji kart płatniczych - PrePaid programs,
- R&D dla nowych projektów adaptacji elektronicznego środka płatniczego,
- rozwój biznesu / sprzedaż programów Pre-Paid (karty płatnicze MasterCard),
- rozwój produktu dla środowiska e/m- commerce, mobile,
- współpraca z organizacją płatniczą,
- zarządzanie projektami implementacji kart płatniczych - PrePaid programs,
- R&D dla nowych projektów adaptacji elektronicznego środka płatniczego,
Business Development Manager
- wspołpraca z Acquirers, Merchants, PSPs, PFs, ISOs,
- otwieranie nowych segmentów dla akceptacji kart płatniczych MasterCard (EFT-POS, Un-attanded, e/m-commerce, mobile),
- wzrost akceptacji kart płatniczych MasterCard w istniejących środowiskach (EFT-POS, Un-attanded, e/m-commerce, mobile),
- implementacja elektronicznego portfela MasterPass - Acquirers, Merchants, PSPs,
- opieka nad portfelem klientów - Acquirers, Merchants,
- 1-wszy w pełni bezgotówkowy Festival Opne'er 2016 - Project Manager,
- prowadzenie innych projektów z zakresu szerzenia obrotu bezgotówkowego,
- opracowywanie oraz prowadzenie kampanii marketingowych dla prowadzonych projektów,
- otwieranie nowych segmentów dla akceptacji kart płatniczych MasterCard (EFT-POS, Un-attanded, e/m-commerce, mobile),
- wzrost akceptacji kart płatniczych MasterCard w istniejących środowiskach (EFT-POS, Un-attanded, e/m-commerce, mobile),
- implementacja elektronicznego portfela MasterPass - Acquirers, Merchants, PSPs,
- opieka nad portfelem klientów - Acquirers, Merchants,
- 1-wszy w pełni bezgotówkowy Festival Opne'er 2016 - Project Manager,
- prowadzenie innych projektów z zakresu szerzenia obrotu bezgotówkowego,
- opracowywanie oraz prowadzenie kampanii marketingowych dla prowadzonych projektów,
Key Account Manager / Business Development
- sprzedaż rozwiązań płatniczych oferowanych przez spółke do segmentu Large Corporate,
- opieka nad portfelem klientów,
- R&D dla nowych inicjatyw biznesowych,
- rozwój / integracje rozwiązań płatniczych z nowymi partnerami biznesowymi,
- współpraca z organizacjami płatniczymi,
- project management - np. Contactless Acceptance, Cashback, inne
- opieka nad portfelem klientów,
- R&D dla nowych inicjatyw biznesowych,
- rozwój / integracje rozwiązań płatniczych z nowymi partnerami biznesowymi,
- współpraca z organizacjami płatniczymi,
- project management - np. Contactless Acceptance, Cashback, inne
Manager ds. Kluczowych Klientów ( Departament Biznesu )
Biuro Obsługi Kluczowych Klientów
- profesjonalna opieka biznesowa oraz operacyjna u
Kluczowych Klientów spółki,
- tworzenie unikalnych ofert współpracy,
- wypracowywanie nowych rozwiązań technologicznych z
klientami,
- pozysk nowych Kluczowych Klientów,
- budowa relacji biznesowych,
- prezentacje rozwiązań,
- udział w kluczowych projektach spółki,
- wsparcie biznesowe dla nowych projektów,
- kontakt z dostawcami zewnętrznymi,
- profesjonalna opieka biznesowa oraz operacyjna u
Kluczowych Klientów spółki,
- tworzenie unikalnych ofert współpracy,
- wypracowywanie nowych rozwiązań technologicznych z
klientami,
- pozysk nowych Kluczowych Klientów,
- budowa relacji biznesowych,
- prezentacje rozwiązań,
- udział w kluczowych projektach spółki,
- wsparcie biznesowe dla nowych projektów,
- kontakt z dostawcami zewnętrznymi,
specjalista ds. Rozwoju Produktów ( Departament Technologii i Nowych Wdrożeń )
Zespół Projektowo Wdrożeniowy
- kontakt z dostawcami zewnętrznymi
- prowadzenie projektów w spółce
- rozwój nowych i obecnych produktów
- odpowiedzialność za urzádzenia końcowe w innych
projektach
- rozwój Aplikacji Terminalowych
- certyfikacje urządzeń końcowych ( POS ) Visa, MasterCard
- koordynacja nowych wdrożeń pilotażowych i produkcyjnych
- opieka nad systemami TMS ( Terminal Managment Systems )
- rozwój systemów wewnętrznych do obsługi nowych produktów
- szkolenia wewnętrzne
- kontakt z dostawcami zewnętrznymi
- prowadzenie projektów w spółce
- rozwój nowych i obecnych produktów
- odpowiedzialność za urzádzenia końcowe w innych
projektach
- rozwój Aplikacji Terminalowych
- certyfikacje urządzeń końcowych ( POS ) Visa, MasterCard
- koordynacja nowych wdrożeń pilotażowych i produkcyjnych
- opieka nad systemami TMS ( Terminal Managment Systems )
- rozwój systemów wewnętrznych do obsługi nowych produktów
- szkolenia wewnętrzne
specjalista ds. Wsparcia Technicznego ( Departament Operacji )
Centrum Obsługi Akceptanta
- parametryzacja terminali POS
- rozwiązywanie problemów technicznych klientów
- wsparcie Sieci Sprzedaży przy usługach serwisowych
- wsparcie techniczne Centrum Obsługi Akceptanta
- migracje aplikacji terminalowych
- parametryzacja terminali POS
- rozwiązywanie problemów technicznych klientów
- wsparcie Sieci Sprzedaży przy usługach serwisowych
- wsparcie techniczne Centrum Obsługi Akceptanta
- migracje aplikacji terminalowych
Szkolenia i kursy
prowadzenie projektów metodyką PRINCE2
jakość obsługi klientów (CallCenter)
jakość obsługi klientów (CallCenter)
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
IT - Rozwój oprogramowania
Architektura
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
1. tenis ziemny
2. squash
3. silownia
4. turystyka
5. motoryzacja
6. pływanie
7. dobry film
2. squash
3. silownia
4. turystyka
5. motoryzacja
6. pływanie
7. dobry film
Inne
1.Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS-OFFICE ( Word,
Excel, Access, Outlook, PowerPoint )
2.Bardzo dobra znajomość rynku kart płatniczych w Polsce i
na świecie (Centra Rozliczeniowe, Banki, dostawcy
terminali POS, dostawcy telekomunikacyjni, nowe produkty
etc. )
3.Bardzo dobra znajomość procesów certyfikacji w VISA,MasterCard
4.Dobra znajomość MS-Projekt, MS-Visio
5.Bardzo dobra znajomość systemów TMS platform VERIFONE i Ingenico
6.Prawo jazdy kat. B
7.lojalność, pracowitość, kreatywność, komunikatywność
Excel, Access, Outlook, PowerPoint )
2.Bardzo dobra znajomość rynku kart płatniczych w Polsce i
na świecie (Centra Rozliczeniowe, Banki, dostawcy
terminali POS, dostawcy telekomunikacyjni, nowe produkty
etc. )
3.Bardzo dobra znajomość procesów certyfikacji w VISA,MasterCard
4.Dobra znajomość MS-Projekt, MS-Visio
5.Bardzo dobra znajomość systemów TMS platform VERIFONE i Ingenico
6.Prawo jazdy kat. B
7.lojalność, pracowitość, kreatywność, komunikatywność
Grupy
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
Grupa ludzi zajmujących się ogólnie pojętym rozumieniem bankowości elektronicznej.
III sektor
Trzeci sektor, czyli prywatne organizacje, działające społecznie (a nie dla zysku), czyli non-profit. Spotykamy się tutaj aby wymieniać doświadczenia i szukać partnerów do współpracy.
masz GŁOS masz WYBÓR
Skupia ludzi, którzy wolą działać niż narzekać.
Ogólnopolska akcja "Masz głos, masz wybór" powstała z inicjatywy Fundacji im. Stefana Batorego oraz Stowarzyszenia Szkoła Liderów,
Network Polska
Networking, business networking, kontakty biznesowe, rozwój osobisty i firmowy, rekomendacja.