Umiejętności
Zarządzanie zmianą
Realizacji projektów
Office 2010
Fotografia
Zarządzanie problemami
Project Management
Zespoły projektowe
Projekty
Zarządzanie wersjami oprogramowania
Informacje o wydaniu
System Windows
Windows 7
Adobe Photoshop
Zarządzanie projektami
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Associate Release Engineer
- zarządzanie i utrzymywanie wydań wersji w zautomatyzowanym systemie wdrażania oprogramowania
- ciągłe doskonalenie i automatyzacja buildów oraz wdrażanie procesów wydawania wersji oprogramowania
- opracowywanie i utrzymywanie buildów oraz skryptów wdrażania
- współpraca z wielofunkcyjnymi zespołami w celu rozwiązywania wszystkich problemów związanych z wydaniami i propozycjami wydań
- ułatwianie rozwiązania problemów przed wdrożeniem i eskalacja problemów w razie potrzeby
- ciągłe doskonalenie i automatyzacja buildów oraz wdrażanie procesów wydawania wersji oprogramowania
- opracowywanie i utrzymywanie buildów oraz skryptów wdrażania
- współpraca z wielofunkcyjnymi zespołami w celu rozwiązywania wszystkich problemów związanych z wydaniami i propozycjami wydań
- ułatwianie rozwiązania problemów przed wdrożeniem i eskalacja problemów w razie potrzeby
Specjalista ds. Wdrożeń / Release Manager
- planowanie i nadzorowanie pomyślnego wdrożenia nowych oraz zmienionych wersji oprogramowań, jak również związanej z tym infrastruktury i dokumentacji,
- współpraca pomiędzy różnymi procesami biznesowymi, w celu uzgodnienia właściwej zawartości oraz planu wdrożenia dla nowej wersji,
- zapewnienie, że wszystkie elementy, które zostały wdrożone lub zmienione są poprawne, spójne i bezpieczne dla środowiska produkcyjnego,
- zarządzanie oczekiwaniami klientów i użytkowników dotyczących wersji i procesu wdrożenia.
- współpraca pomiędzy różnymi procesami biznesowymi, w celu uzgodnienia właściwej zawartości oraz planu wdrożenia dla nowej wersji,
- zapewnienie, że wszystkie elementy, które zostały wdrożone lub zmienione są poprawne, spójne i bezpieczne dla środowiska produkcyjnego,
- zarządzanie oczekiwaniami klientów i użytkowników dotyczących wersji i procesu wdrożenia.
Specjalista ds. Wsparcia Systemów IT / IT Support Specialist
Support IT
- świadczenie usług pierwszej i drugiej linii wsparcia dla procesu Service Desk,
- realizacja zgłoszeń użytkowników dotyczących systemów IT,
- monitoring poprawności obsługi zgłoszeń w Service Desk.
PC Security Manager (do 12-2011)
- zarządzanie kontami lokalnymi/lokalnych administratorów na stacjach roboczych
- zarządzanie/monitorowanie serwera Windows Server Update Services
- implementacja/zarządzanie/monitorowanie serwera Symantec Endpoint Protection
ITSM Problem Manager (od 06-2011)
- zarządzanie/monitoring/rozwój całego procesu problemowego,
- tworzenie/weryfikacja/zarządzanie ticketami problemów,
- organizowanie/wspieranie spotkań RCA i SA z ekspertami dziedzin,
- rekomendowanie rozwiązań/workaround,
- raportowanie/analizowanie efektywności do przełożonych,
- analizowanie incydentów i zmian,
- raportowanie na międzynarodowych call.
ITSM Change Manager (od 01-2012)
- zarządzanie/monitoring/rozwój całego procesu zmianowego,
- zatwierdzanie wprowadzonych zmian zgodnie z obowiązującymi zasadami,
- referowanie postanowień, ustalanie działań związanych ze zmianą,
- zarządzanie harmonogramem zmian i jego ocena,
- współpraca z właścicielami oraz wnioskodawcami zmian w celu uzyskania zgody na przedłożone wnioski,
- planowanie/organizowanie CAB,
- raportowanie i udział w międzynarodowych CAB.
- świadczenie usług pierwszej i drugiej linii wsparcia dla procesu Service Desk,
- realizacja zgłoszeń użytkowników dotyczących systemów IT,
- monitoring poprawności obsługi zgłoszeń w Service Desk.
PC Security Manager (do 12-2011)
- zarządzanie kontami lokalnymi/lokalnych administratorów na stacjach roboczych
- zarządzanie/monitorowanie serwera Windows Server Update Services
- implementacja/zarządzanie/monitorowanie serwera Symantec Endpoint Protection
ITSM Problem Manager (od 06-2011)
- zarządzanie/monitoring/rozwój całego procesu problemowego,
- tworzenie/weryfikacja/zarządzanie ticketami problemów,
- organizowanie/wspieranie spotkań RCA i SA z ekspertami dziedzin,
- rekomendowanie rozwiązań/workaround,
- raportowanie/analizowanie efektywności do przełożonych,
- analizowanie incydentów i zmian,
- raportowanie na międzynarodowych call.
ITSM Change Manager (od 01-2012)
- zarządzanie/monitoring/rozwój całego procesu zmianowego,
- zatwierdzanie wprowadzonych zmian zgodnie z obowiązującymi zasadami,
- referowanie postanowień, ustalanie działań związanych ze zmianą,
- zarządzanie harmonogramem zmian i jego ocena,
- współpraca z właścicielami oraz wnioskodawcami zmian w celu uzyskania zgody na przedłożone wnioski,
- planowanie/organizowanie CAB,
- raportowanie i udział w międzynarodowych CAB.
Serwisant regionalny IT
Euro Bank S.A.
- wsparcie placówek banku, pośredników oraz użytkowników mobilnych w wyznaczonym regionie w zakresie działania infrastruktury IT,
- współpraca w ramach swojego działu i innych zespołów utrzymania systemów informatycznych,
- diagnozowanie oraz samodzielne rozwiązywanie problemów IT,
- optymalizacja procesów związanych z obsługą infrastruktury informatycznej,
- pełna obsługa IT placówek banku na podległym terenie,
- kontakt z serwisami i firmami zewnętrznymi.
- współpraca w ramach swojego działu i innych zespołów utrzymania systemów informatycznych,
- diagnozowanie oraz samodzielne rozwiązywanie problemów IT,
- optymalizacja procesów związanych z obsługą infrastruktury informatycznej,
- pełna obsługa IT placówek banku na podległym terenie,
- kontakt z serwisami i firmami zewnętrznymi.
Szkolenia i kursy
Szkolenia:
2009 Systemy telewizji dozorowej stosowane w monitorowaniu placówek bankowych
2009 Obsługa techniczna drukarek laserowych OKI
2009 Konsolidacja zespołu wokół komunikacji i współpracy
2010 Windows 7 i współpraca z Windows Server 2008 R2
2010 HDI Specjalista Centrum Wsparcia
2012 ITIL Foundation v3
2012 Udział w grze strategicznej Council of the Marble Star™ na licencji Eagle's Flight
2013 Prince2 Foundation
Certyfikaty:
2012 ITIL Foundation v3
2013 PRINCE2 Foundation
2009 Systemy telewizji dozorowej stosowane w monitorowaniu placówek bankowych
2009 Obsługa techniczna drukarek laserowych OKI
2009 Konsolidacja zespołu wokół komunikacji i współpracy
2010 Windows 7 i współpraca z Windows Server 2008 R2
2010 HDI Specjalista Centrum Wsparcia
2012 ITIL Foundation v3
2012 Udział w grze strategicznej Council of the Marble Star™ na licencji Eagle's Flight
2013 Prince2 Foundation
Certyfikaty:
2012 ITIL Foundation v3
2013 PRINCE2 Foundation
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
Fotografia, Motoryzacja
Grupy
IT Project Management
Grupa dla osób zainteresowanych zarządzaniem projektem w szczególności zarządzaniem projektem IT.
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem