Umiejętności
Project Management
Prawo jazdy kat B
Pakiet MS Offiece
Windows 7-10
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel medyczny
Nerr Pharma Sp. z o.o.
analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
określenie grupy docelowej grupy lekarzy specjalistów (gastrolodzy, geriatrzy, diabetolodzy, kardiolodzy, dietetycy),
pomoc w organizacji udziału w konferencjach branżowych,
prezentacja preparatów na szpitalnych oddziałach gastrologicznych, w gabinetach prywatnej praktyki lekarskiej, w przychodniach POZ, w aptekach i centralach ich sieci,
negocjacje warunków zawieranych transakcji w aptekach i centralach ich sieci,
realizacja zamówień przedstawicielskich dla aptek,
dbanie o budowanie i utrzymanie więzi i dobrych relacji z pozyskanymi lekarzami i kierownikami aptek,
administrowanie bazy danych,
sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy,
określenie grupy docelowej grupy lekarzy specjalistów (gastrolodzy, geriatrzy, diabetolodzy, kardiolodzy, dietetycy),
pomoc w organizacji udziału w konferencjach branżowych,
prezentacja preparatów na szpitalnych oddziałach gastrologicznych, w gabinetach prywatnej praktyki lekarskiej, w przychodniach POZ, w aptekach i centralach ich sieci,
negocjacje warunków zawieranych transakcji w aptekach i centralach ich sieci,
realizacja zamówień przedstawicielskich dla aptek,
dbanie o budowanie i utrzymanie więzi i dobrych relacji z pozyskanymi lekarzami i kierownikami aptek,
administrowanie bazy danych,
sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy,
Starszy specjalista
BPS Doradztwo SA
Organizacja i prowadzenie sekretariatu Biura Zarządu.
Organizacja i prowadzenie archiwum Spółki, wersje papierowe oraz digitalizacja archiwum.
Obsługa sekretariatu, w tym korespondencji, redagowanie korespondencji i innych pism (stała współpraca z biurem prawnym), prawidłowy obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów.
Prowadzenie baz rejestrów i nadzór nad umowami eksploatacyjnymi min. w zakresie ich aktualizacji i czynności związanych z egzekwowaniem opłat i usług należnych.
Opracowywanie regulaminów i instrukcji na potrzeby Spółki, w tym dla realizowanych projektów.
Obsługa posiedzeń Zarządu i Rad Nadzorczych (przygotowywanie uchwał, innych dokumentów, protokołów z posiedzeń), współpraca z biurem prawnym.
Nadzór nad procesami dotyczącymi ochrony danych osobowych, znajomość wymagań UODO/RODO.
Obsługa floty samochodowej (administrowanie flotą, regulacje wewnętrzne, umowy, współpraca z firmami leasingowymi, ubezpieczycielami, warsztatami serwisowymi)
Organizacja szkoleń, administrowanie całego procesu szkoleniowego.
Współpraca z księgowością w zakresie opisywania faktur, wystawianie faktur.
Przygotowywanie raportów i opracowań dla Zarządu.
Dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i żywnościowe.
Administracja budynku, kontrola dostępu, utrzymanie porządku, zlecanie prac podwykonawcom.
Organizowanie podróży służbowych i rozliczanie podróży służbowych.
Organizacja i prowadzenie archiwum Spółki, wersje papierowe oraz digitalizacja archiwum.
Obsługa sekretariatu, w tym korespondencji, redagowanie korespondencji i innych pism (stała współpraca z biurem prawnym), prawidłowy obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów.
Prowadzenie baz rejestrów i nadzór nad umowami eksploatacyjnymi min. w zakresie ich aktualizacji i czynności związanych z egzekwowaniem opłat i usług należnych.
Opracowywanie regulaminów i instrukcji na potrzeby Spółki, w tym dla realizowanych projektów.
Obsługa posiedzeń Zarządu i Rad Nadzorczych (przygotowywanie uchwał, innych dokumentów, protokołów z posiedzeń), współpraca z biurem prawnym.
Nadzór nad procesami dotyczącymi ochrony danych osobowych, znajomość wymagań UODO/RODO.
Obsługa floty samochodowej (administrowanie flotą, regulacje wewnętrzne, umowy, współpraca z firmami leasingowymi, ubezpieczycielami, warsztatami serwisowymi)
Organizacja szkoleń, administrowanie całego procesu szkoleniowego.
Współpraca z księgowością w zakresie opisywania faktur, wystawianie faktur.
Przygotowywanie raportów i opracowań dla Zarządu.
Dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i żywnościowe.
Administracja budynku, kontrola dostępu, utrzymanie porządku, zlecanie prac podwykonawcom.
Organizowanie podróży służbowych i rozliczanie podróży służbowych.
Specjalista ds. sprzedaży
ALIGATOR-Usługi Poligraficzne
analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
określenie grupy docelowej potencjalnych klientów,
sporządzanie oraz wprowadzanie działań marketingowych i ich korygowanie,
pomoc w organizacji udziału w targach branżowych,
prezentacja oferty produktu, przygotowywanie i przedstawianie umów,
negocjacje warunków zawieranych transakcji,
realizacja zamówień ze strony klientów,
dbanie o budowanie i utrzymanie więzi i dobrych relacji z klientami,
administrowanie bazy danych klientów,
sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy,
określenie grupy docelowej potencjalnych klientów,
sporządzanie oraz wprowadzanie działań marketingowych i ich korygowanie,
pomoc w organizacji udziału w targach branżowych,
prezentacja oferty produktu, przygotowywanie i przedstawianie umów,
negocjacje warunków zawieranych transakcji,
realizacja zamówień ze strony klientów,
dbanie o budowanie i utrzymanie więzi i dobrych relacji z klientami,
administrowanie bazy danych klientów,
sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy,
Starszy Specjalista/Doradca Klienta Indywidualnego
Oferowanie i sprzedaż produktów bankowych znajdujących się w ofercie.
Uczestnictwo w szkoleniach dotyczących produktów leasingowych.
Negocjowanie z Klientem parametrów cenowych oferty kredytowej,
Weryfikacja dokumentacji składanej przez klienta i analiza,
Kompleksowa obsługa transakcji i bezgotówkowych,
Rozliczenia bieżące oddziału (bankomat, zabezpieczenie stałych wartości gotówkowych),
Przygotowanie pełnej dokumentacji umownej umożliwiającej sfinalizowanie transakcji,
Realizowanie i raportowanie planów sprzedażowych.
Uczestnictwo w szkoleniach dotyczących produktów leasingowych.
Negocjowanie z Klientem parametrów cenowych oferty kredytowej,
Weryfikacja dokumentacji składanej przez klienta i analiza,
Kompleksowa obsługa transakcji i bezgotówkowych,
Rozliczenia bieżące oddziału (bankomat, zabezpieczenie stałych wartości gotówkowych),
Przygotowanie pełnej dokumentacji umownej umożliwiającej sfinalizowanie transakcji,
Realizowanie i raportowanie planów sprzedażowych.
Opiekun/Doradca Klienta
Oferowanie produktów znajdujących się w ofercie Banku,
Rozliczenia bieżące oddziału /bankomat/
Koordynacja w oddziale operatorów transakcji Western Union,
Koordynacja i szkolenia w oddziale dotyczące przeciwdziałania transakcji „prania brudnych pieniędzy”,
Wykonywanie dla przełożonych raportów bieżących /zestawień/ dotyczących określonych zakresem działania oddziału.
Rozliczenia bieżące oddziału /bankomat/
Koordynacja w oddziale operatorów transakcji Western Union,
Koordynacja i szkolenia w oddziale dotyczące przeciwdziałania transakcji „prania brudnych pieniędzy”,
Wykonywanie dla przełożonych raportów bieżących /zestawień/ dotyczących określonych zakresem działania oddziału.
Konsultant ds. sprzedaży
Sygma Banque SA
Udzielanie informacji z zakresu kredytowania oraz przyjmowanie od klientów dokumentów dotyczących transakcji kredytowych,
Sprzedaż ubezpieczeń dołączonych do produktów finansowych /karta, kredyt/,
Prowadzenie okresowo akcji reklamowych wspomagających sprzedaż dla PRAKTIKER,
Szkolenia informacyjne dla pracowników marketu Praktiker w zakresie sprzedaży produktów finansowych /karta, kredyt/,
Szkolenia dla pracowników Centrali Praktiker /strona techniczna aplikacji kredytowych/,
Wprowadzanie systemów motywujących dla pracowników Marketu oferujących produkty finansowe /karta, kredyt/,
Raportowanie do Kierownika Regionu.
Maj’ 2002 – czerwiec’ 2005 TUnŻ Compensa Życie, Warszawa, licencjonowany Agent Ubezpieczeniowy
Zawieranie umów indywidualnych i ubezpieczeń grupowych na życie oraz ubezpieczeń majątkowych,
Uczestniczenie w organizowanych przez TUnŻ Compensa akcjach sprzedażowych,
Przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych,
Realizowanie planów sprzedażowych.
Sprzedaż ubezpieczeń dołączonych do produktów finansowych /karta, kredyt/,
Prowadzenie okresowo akcji reklamowych wspomagających sprzedaż dla PRAKTIKER,
Szkolenia informacyjne dla pracowników marketu Praktiker w zakresie sprzedaży produktów finansowych /karta, kredyt/,
Szkolenia dla pracowników Centrali Praktiker /strona techniczna aplikacji kredytowych/,
Wprowadzanie systemów motywujących dla pracowników Marketu oferujących produkty finansowe /karta, kredyt/,
Raportowanie do Kierownika Regionu.
Maj’ 2002 – czerwiec’ 2005 TUnŻ Compensa Życie, Warszawa, licencjonowany Agent Ubezpieczeniowy
Zawieranie umów indywidualnych i ubezpieczeń grupowych na życie oraz ubezpieczeń majątkowych,
Uczestniczenie w organizowanych przez TUnŻ Compensa akcjach sprzedażowych,
Przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych,
Realizowanie planów sprzedażowych.
Szkolenia i kursy
Główny Inspektor Informacji Finansowej – szkolenie z zakresu obowiązków związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz przeciwdziałaniem finansowaniu terroryzmu – październik 2011r.
BPS Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A./Spółdzielczy Klub Inwestora – Szkolenie z zakresu produktów inwestycyjnych – maj 2013r.
Altkom Akademia – PRINCE2® 2009 Foundation – Szkolenie akredytowane z egzaminem, certyfikat - marzec 2014r
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A./Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej – Akademia Asów Sprzedaży – 2012r.
Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej – Indywidualne szkolenie z zakresu podstaw wiedzy prawnej,– marzec 2015r
Szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych:
- 28.04.2015r – Ochrona Danych Osobowych – zmiany od 01.01.2015r – Certyfikat, organizator EDUTAG,
- 29.04.2015r. – Ochrona Danych Osobowych/Poziom Wysoki – Zaświadczenie, organizator ODO24 Sp. z o.o.
- 27.10.2015r – Dokumentacja związana z ochroną danych osobowych – Certyfikat, organizator EDUTAG,
- 09.05.2018r. - Bankowy Inspektor Ochrony Danych –zaświadczenie, organizator Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej w ramach Akademii Banków Spółdzielczych.
- 06.06.2018r- RODO - zagadnienia podstawowe - organizator HARTMANN TRESORE Polska Sp. z o. o.
BPS Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A./Spółdzielczy Klub Inwestora – Szkolenie z zakresu produktów inwestycyjnych – maj 2013r.
Altkom Akademia – PRINCE2® 2009 Foundation – Szkolenie akredytowane z egzaminem, certyfikat - marzec 2014r
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A./Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej – Akademia Asów Sprzedaży – 2012r.
Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej – Indywidualne szkolenie z zakresu podstaw wiedzy prawnej,– marzec 2015r
Szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych:
- 28.04.2015r – Ochrona Danych Osobowych – zmiany od 01.01.2015r – Certyfikat, organizator EDUTAG,
- 29.04.2015r. – Ochrona Danych Osobowych/Poziom Wysoki – Zaświadczenie, organizator ODO24 Sp. z o.o.
- 27.10.2015r – Dokumentacja związana z ochroną danych osobowych – Certyfikat, organizator EDUTAG,
- 09.05.2018r. - Bankowy Inspektor Ochrony Danych –zaświadczenie, organizator Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej w ramach Akademii Banków Spółdzielczych.
- 06.06.2018r- RODO - zagadnienia podstawowe - organizator HARTMANN TRESORE Polska Sp. z o. o.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Bankowość
Inne
Zainteresowania
kino, teatr, książki, muzyka