Mariusz Nadziejko

GIS, Geomarketing, analizy lokalizacyjne
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Coaching Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Project Management Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
własna działalność
Placemark
- analizy lokalizacyjne istniejących i planowych obiektów handlowych
- analizy prognostyczne obejmujące zmiany w infrastrukturze i konkurencji
- analizy konkurencyjności i siły przyciągania klientów
- określanie teoretycznej i realnej liczby użytkowników obiektu handlowego
- określanie potencjału demograficznego i ekonomicznego obszarów
- wykonywanie map cyfrowych obrazujących zintegrowanych z różnych źródeł danych
GfK Polonia
Konsultant - Analityk w dziale Customer Analytics & Sales Strategies / Geomarketing
- realizacja projektów mających na celu wsparcie sprzedaży
- doradztwo w zakresie rozwoju sieci sprzedaży
- ocena atrakcyjności lokalizacji dla obiektów wielkoformatowych
- doradztwo w zakresie selektywnej dystrybucji materiałów reklamowych
- optymalizacja rejonów sprzedażowych
- prowadzenie szkoleń i konsultacji z oprogramowania GfK Regiograph
- pozyskiwanie, integracja, przetwarzanie danych, wnioskowanie
- budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych
- przygotowanie i realizacja działań marketingowych
IMAGIS
Konsultant ds. GIS
- doradztwo w zakresie Systemów Informacji Przestrzennej oraz Geomarketingu
- przeprowadzanie przestrzennych analiz biznesowych dla klientów
- organizowanie i prowadzenie szkoleń i konsultacji z zakresu MapInfo Professional
- prowadzenie prezentacji produktów oraz konsultacji technicznych
- prowadzenie negocjacji sprzedażowych oraz przygotowywanie ofert handlowych
- nawiązanie i utrzymywanie długofalowych kontaktów handlowych z klientami
Logo
Specjalista ds. GIS
Główny Urząd Geodezji i Kartografii - projekt EU INSPIRE Geoportal.gov.pl
- zarządzanie zespołem w pracach związanych z realizacją projektu
- rekrutacja osób do zespołu projektowego
- analizowanie i weryfikowanie poprawności jakościowej map cyfrowych
- planowanie i nadzorowanie działań związanych z przetwarzaniem danych
- zarządzanie procesami jakościowymi związanymi z przetwarzaniem map cyfrowych
- dokumentowanie prowadzonych działań i zdawanie sprawozdań
Logo
Specjalista ds. Geoinformatyki
Kon- Dor GIS Konsulting – Doradztwo w zakresie Systemów Informacji Przestrzennej
- analiza fotointerpretacyjna zdjęć lotniczych
- weryfikacja poprawności ewidencyjnych map cyfrowych
- wektoryzacja rastrowych map ewidencyjnych i geokodowanie punktów pomiarowych
- kontrola poprawności wykonanych prac zgodnie z wytycznymi technicznymi
- organizowanie i prowadzenie szkoleń i konsultacji z oprogramowania Geomedia

Szkolenia i kursy

Microstrategy Desktop- Reporting Essentials
Microstrategy Introduction to Enterprise Business Intelligence
Negocjacje handlowe
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
Badanie rynku

Edukacja

Logo
GIS w Gospodarce Przestrzennej, Ochronie Środowiska i Obronie Kraju, studia podyplomowe
Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie
Logo
Geoinformatyka, magisterskie
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
Logo
Geodezja i Kartografia, inżynierskie
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Piłka nożna, kino, gotowanie,żonglowanie, gry planszowe strategiczno - ekonomiczne, Texas Holdem

Inne

Umiejętności w zakresie:
- MS Office
- GfK Regiograph - poziom trenera
- MapInfo Professional - poziom trenera
- Vertical Mapper
- Geomedia Professional
- ESRI ArcGIS
- SQL
- Microstrategy
- Bazy Danych
- prawo jazdy kategorii B