Mariusz Myszka

Fundacja Imperium Techniki, Członek Zarządu

Wypowiedzi

  • Mariusz Myszka
    Wpis na grupie CABRIO w temacie Kto jakim jeździ albo o jakim marzy

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy CABRIO

  • Mariusz Myszka
    Wpis na grupie CABRIO w temacie Kto jakim jeździ albo o jakim marzy

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy CABRIO

  • Mariusz Myszka
    Wpis na grupie CABRIO w temacie Kto jakim jeździ albo o jakim marzy

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy CABRIO

  • Mariusz Myszka
    Wpis na grupie Porsche w temacie Porsche zimą
    26.12.2007, 13:44

    Tomasz Drożdżyński:
    Witam

    Macie może jakieś doświadczenia w tej materii? Są trzy powody dla których rozważam tę pierwszą opcję:

    1. miękki dach (nie mam hardtopu, czy nie będzie problemu ze śniegiem i mrozem?)

    Jeżdżę zimą i spox oraz luzik :) Przedział "pasażerski" jest na tyle mały, że żadnego problemu z ogrzewaniem. Jest tylko generalna zasada o nieskładaniu zmarzniętego dachu (kilka złożeń i "szybka" w dachu popękana).
    2. kupno opon, choć to akurat najmniejszy z problemów

    Niektórzy mówią, że jestem szalony, ale ... jeżdżę na letnich ;) Przestrzegam tylko dwóch zasad w ruchu miejskim:
    - zero gwałtownych hamowań
    - zero ostrego wchodzenia w zakręty
    (ale za to ile radości na dużych parkingach ;)
    3. brak kontroli trakcji w moim egzemplarzu

    W zasadzie powyżej zawarłem też komentarz do tego punktu ;)

    Tyle, że uzależniłem się od jazdy tym cudem, i trudno mi tak wrzucić go do garażu na tyle miesięcy.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do