Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy CABRIO
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy CABRIO
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy CABRIO
-
Tomasz Drożdżyński:
Witam
Macie może jakieś doświadczenia w tej materii? Są trzy powody dla których rozważam tę pierwszą opcję:
1. miękki dach (nie mam hardtopu, czy nie będzie problemu ze śniegiem i mrozem?)
Jeżdżę zimą i spox oraz luzik :) Przedział "pasażerski" jest na tyle mały, że żadnego problemu z ogrzewaniem. Jest tylko generalna zasada o nieskładaniu zmarzniętego dachu (kilka złożeń i "szybka" w dachu popękana).
2. kupno opon, choć to akurat najmniejszy z problemów
Niektórzy mówią, że jestem szalony, ale ... jeżdżę na letnich ;) Przestrzegam tylko dwóch zasad w ruchu miejskim:
- zero gwałtownych hamowań
- zero ostrego wchodzenia w zakręty
(ale za to ile radości na dużych parkingach ;)
3. brak kontroli trakcji w moim egzemplarzu
W zasadzie powyżej zawarłem też komentarz do tego punktu ;)
Tyle, że uzależniłem się od jazdy tym cudem, i trudno mi tak wrzucić go do garażu na tyle miesięcy.