Mariusz Mart

Główny Specjalista, MRBank S.A.
Józefów, mazowieckie

Umiejętności

odzyskiwanie awaryjne DNS Zarządzanie usługami IT ITIL Negocjacje Systemy operacyjne Rozwiązywanie problemów Analiza wymagań Serwery dostarczanie usług SQL pomoc techniczna zarządzanie dostawcami VMware Windows XP

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

IBM Global Services Delivery Centre Polska
IT Contractor
Praca w międzynarodowym środowisku - zadania wykonywane w języku angielskim
Obsługa systemów AIX oraz Linux jako 3 linia wsparcia
Udział w dużych projektach międzynarodowych
Praca w środowisku opartym o ITILv3
SGB-BANK S.A.
Główny Specjalista
Prowadzenie projektów informatycznych - nadzorowanie pracy informatyków
Udział w przygotowywaniu budżetu departamentu
Administracja systemami AIX 5, 6
Administracja systemami Solaris 8,9,10
Administracja systemami Linux RedHat RHEL 5,6
Administracja Symantec NetBackup 6.5, 7
Trzecia linia wsparcia
Administrowanie klasterami HACMP/PowerHA
Administrowanie rozbudowaną siecią SAN – IBM DS, Brocade, SVC
Przeprowadzanie migracji serwerowni przejmowanych banków
Administrowanie VMware ESX
Mazowiecki Bank Regionalny SA
Główny Specjalista w Departamencie Informatyki
Zaprojektowanie, wdrożenie i administracja chmurą maszyn wirtualnych opartych o technologię XEN.
Wdrożenie i administracja scentralizowanej usługi tworzenia kopii zapasowej opartej o oprogramowanie SyncSort - BEX.
Opracowanie i wdrożenie centralnego systemu monitorowania usług w oparciu o oprogramowanie Zabbix.
Mazowiecki Bank Regionalny SA
Starszy Specjalista w Departamencie Informatyki
Administracja serwerem poczty Novell Groupwise
Wdrożenie pakietu pracy grupowej Novell NOWS
Szkolenie pracowników z obsługi pakietu Novell NOWS
Administracja kontrolerem domeny(Active Directory)
Administracja dużą liczbą maszyn Linuxowych
Wdrożenie wielu usprawnień procesów informatycznych
Administracja bazami danych: Oracle, MSSQL, Postgres, MySQL
Administracja oprogramowaniem specyficznym dla bankowości spółdzielczej: Rebis, Webis, Asist, GSB, BIK, SaBIK
Logo
Konsultant
Novell Professional Services Poland
Pomoc techniczna dla klientów firmy, posiadających cały wachlarz produktów firmy Novell.
Udział w projektach wdrożeniowych.
Prowadzenie prezentacji
Novell Polska
Administrator
Obsługa wszystkich serwisów informatycznych oddziału oraz pracowników.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
Logo
Informatyka, magisterskie
Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt

Grupy

11 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymog&oacute
AULA
AULA
Grupa uczestników spotkań Aula
Linux w firmie
Linux w firmie
Zastosowanie, oprogramowanie, wykorzystanie Linuksa w firmie