Mariusz Malinowski
Manager Contact Center, Pramerica Życie TUiR SA
Szkolenia i kursy
- 7 Nawyków Skutecznego Menadżera; Franklin Covey
SL II; House of Skills
- Mix motywacyjny ; KontekstHR
- Akademia Umiejętności Menadżerskich; Norman Benett
- Asertywność w Zarządzaniu Zespołem; Nowe Motywacje Sp. z o.o.
- Zarządzanie czasem z MS Outlook ; House of Skills
- Psychologia perswazji i skutecznego porozumiewania się z wykorzystaniem metod neurolingwistycznego programowania; Centrum NLP
- Kierowanie w warunkach zmian i konfliktu; Vademecum konferencje
i szkolenia sp. z o.o.
SL II; House of Skills
- Mix motywacyjny ; KontekstHR
- Akademia Umiejętności Menadżerskich; Norman Benett
- Asertywność w Zarządzaniu Zespołem; Nowe Motywacje Sp. z o.o.
- Zarządzanie czasem z MS Outlook ; House of Skills
- Psychologia perswazji i skutecznego porozumiewania się z wykorzystaniem metod neurolingwistycznego programowania; Centrum NLP
- Kierowanie w warunkach zmian i konfliktu; Vademecum konferencje
i szkolenia sp. z o.o.
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie