Mariusz Lotter

Project Manager, Stroer Media Sp. z o.o.
Lublin, lubelskie

Umiejętności

PowerPoint Project Management zarządzanie zmianą Projektowanie interfejsu użytkownika excel Zarządzanie zespołem Strategia biznesowa Analiza biznesowa przywództwo w zespole Strategia marketingowa Zarządzanie Word Testowanie ręczne Pracownik biurowy sporządzanie raportów i zestawień Tworzenie analiz i raportów Przygotowanie raportów i analiz Raportowanie i analizy

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Stroer Media Sp. z o.o.
Project Manager
Praca koncepcyjna dotycząca rozwoju projektu AdReport, nadzorowanie wprowadzania ustalonych zmian, tworzenie wewnętrznych i zewnętrznych raportów z zakresu badań rynku reklamowego w Internecie, nadzorowanie pracy podwładnych pracowników, zarządzanie działalnością biura terenowego firmy, czynny udział w procesie rekrutacyjnym.
Logo
Project Manager
Ströer Digital Media
Praca koncepcyjna dotycząca rozwoju projektu AdReport, nadzorowanie wprowadzania ustalonych zmian, tworzenie wewnętrznych i zewnętrznych raportów z zakresu badań rynku reklamowego w Internecie, nadzorowanie pracy podwładnych pracowników, zarządzanie działalnością biura terenowego firmy, czynny udział w procesie rekrutacyjnym.
Goldbach Audience (Poland)
Project Manager
Praca koncepcyjna dotycząca rozwoju projektu AdReport, nadzorowanie wprowadzania ustalonych zmian, tworzenie wewnętrznych i zewnętrznych raportów z zakresu badań rynku reklamowego w Internecie, nadzorowanie pracy podwładnych pracowników, zarządzanie działalnością biura terenowego firmy, czynny udział w procesie rekrutacyjnym.
ARBOmedia Polska
Project Manager
Praca koncepcyjna dotycząca rozwoju projektu AdReport, nadzorowanie wprowadzania ustalonych zmian, tworzenie wewnętrznych i zewnętrznych raportów z zakresu badań rynku reklamowego w Internecie, nadzorowanie pracy podwładnych pracowników.
ARBOmedia Polska
Koordynator ds. monitorowania reklam
Bieżące monitorowanie kampanii reklamowych w Internecie, aktualizowanie bazy danych, tworzenie wewnętrznych i zewnętrznych raportów z zakresu badań rynku reklamowego w Internecie, nadzorowanie pracy podwładnych pracowników.
NewMedia Labs
Koordynator ds. monitorowania reklam
Bieżące monitorowanie kampanii reklamowych w Internecie, aktualizowanie baz danych, tworzenie wewnętrznych i zewnętrznych raportów z zakresu badań rynku reklamowego w Internecie, nadzorowanie pracy podwładnych pracowników.
Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska Sp z o.o.
Magazynier
Układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej.
Metlife Amplico
Subagent ubezpieczeniowy
Telemarketing, sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych, posprzedażowa obsługa klienta.

Szkolenia i kursy

Szkolenia DIMAQ
Szkolenie Program Rozwoju Menedżerów ICAN Business Advisor
Szkolenie Unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO)
Szkolenie Internetowe Rewolucje
Szkolenie Sprzedaj im swoją ideę
Szkolenie Świadomy szef zarządza skuteczniej
Szkolenie z praktycznych zasad opracowywania projektów dotyczących funduszy Unii Europejskiej
Szkolenie z zakresu zasad negocjacji
Szkolenie z zakresu technik sprzedaży, telemarketingu, rozmowy z klientem
Szkolenie z zakresu bezpieczeństwa w sieci Internet

Edukacja

Logo
Ekonomia, specjalizacja Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Logo
Profil matematyczno-fizyczny z informatyką, średnie
II LO im. Jana Zamoyskiego

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Zainteresowania

Koszykówka, zdrowy styl życia