Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
IT Project Manager
-prowadzenie projektów informatycznych realizujących cele Departamentu i Grupy TP
-planowanie zadań dla zespołu projektowego oraz obciążenia poszczególnych zasobów pracą
-zarządzanie budżetem projektu
-kontraktowanie prac zasobów zewnętrznych, negocjacje z firmami współpracującymi
-definiowanie ryzyk projektowych i zarządzanie nimi
-raportowanie stanu projektu oraz postępów prac
-koordynowanie działań podejmowanych w ramach projektu przez dedykowane zespół
-planowanie zadań dla zespołu projektowego oraz obciążenia poszczególnych zasobów pracą
-zarządzanie budżetem projektu
-kontraktowanie prac zasobów zewnętrznych, negocjacje z firmami współpracującymi
-definiowanie ryzyk projektowych i zarządzanie nimi
-raportowanie stanu projektu oraz postępów prac
-koordynowanie działań podejmowanych w ramach projektu przez dedykowane zespół
Starszy Specjalista ds. Wdrażania Kampanii Docelowych
- implementacja kampanii marketingowych w systemie Chordiant Marketing Director zgodnie z wymaganiami biznesowymi
-prowadzenie projektów związanych z rozwojem systemów informatycznych wspierających zarządzanie relacjami z klientem
-analiza technicznej wykonalności kampanii marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem dostępności danych i wydajności systemów
-przygotowywanie raportów operacyjnych z hurtowni danych (CIS, MDM)
-operacyjne monitorowanie i raportowanie z przebiegu kampanii
-przygotowywanie dokumentacji technicznej w zakresie przygotowywanych kampanii oraz zmian funkcjonalnych w systemach informatycznych
-współpraca z działem marketingu w zakresie definiowania wymagań dla kampanii sprzedażowych
-prowadzenie projektów związanych z rozwojem systemów informatycznych wspierających zarządzanie relacjami z klientem
-analiza technicznej wykonalności kampanii marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem dostępności danych i wydajności systemów
-przygotowywanie raportów operacyjnych z hurtowni danych (CIS, MDM)
-operacyjne monitorowanie i raportowanie z przebiegu kampanii
-przygotowywanie dokumentacji technicznej w zakresie przygotowywanych kampanii oraz zmian funkcjonalnych w systemach informatycznych
-współpraca z działem marketingu w zakresie definiowania wymagań dla kampanii sprzedażowych
Kierownik sekcji Narzędzi Wsparcia
-tworzenie i rozwijanie aplikacji informatycznych wspierających procesy sprzedaży oraz obsługę klienta
-prowadzenie projektów informatycznych mających na celu modyfikację istniejących lub wdrożenie nowych rozwiązań umożliwiających realizację zadań Spółki
-koordynowanie pracy zespołów projektowych i wdrożeniowych
-implementowanie procesów sprzedażowych na platformy informatyczne
-definiowanie zasad działania i wymagań biznesowych dla hurtowni danych w systemach transakcyjnych TP
-definiowanie wskaźników KPI właściwych dla prawidłowej oceny funkcjonujących procesów
-prowadzenie projektów informatycznych mających na celu modyfikację istniejących lub wdrożenie nowych rozwiązań umożliwiających realizację zadań Spółki
-koordynowanie pracy zespołów projektowych i wdrożeniowych
-implementowanie procesów sprzedażowych na platformy informatyczne
-definiowanie zasad działania i wymagań biznesowych dla hurtowni danych w systemach transakcyjnych TP
-definiowanie wskaźników KPI właściwych dla prawidłowej oceny funkcjonujących procesów
Specjalista do spraw obiegu zamówień
-definiowanie wymagań do systemów informatycznych wpierających proces
-tworzenie wskaźników operacyjnych pozwalających na ocenę funkcjonowania procesów
-definiowanie i wykonywanie raportów
-tworzenie procedur i instrukcji stanowiskowych dla poszczególnych użytkowników procesu
-nadzorowanie projektów mających na celu optymalizację procesów sprzedażowych
-tworzenie wskaźników operacyjnych pozwalających na ocenę funkcjonowania procesów
-definiowanie i wykonywanie raportów
-tworzenie procedur i instrukcji stanowiskowych dla poszczególnych użytkowników procesu
-nadzorowanie projektów mających na celu optymalizację procesów sprzedażowych
Konsultant Telefoniczny
-współpraca przy tworzeniu procedur w systemie CRM Provisio.
-pomoc techniczna dla klientów związana z uruchomieniem i konfiguracją neostrady.
-kontaktowanie się komórkami Telekomunikacji Polskiej w celu wykrycia i eliminacji problemów technicznych uniemożliwiających normalną pracę usługi neostrada.
-pomoc merytoryczna dla konsultantów technicznych infolinii neostrady
-pomoc techniczna dla klientów związana z uruchomieniem i konfiguracją neostrady.
-kontaktowanie się komórkami Telekomunikacji Polskiej w celu wykrycia i eliminacji problemów technicznych uniemożliwiających normalną pracę usługi neostrada.
-pomoc merytoryczna dla konsultantów technicznych infolinii neostrady
Szkolenia i kursy
-certyfikat Prince2 Practitioner,
-certyfikat Prince2 Foundation,
-Modelowanie w języku UML, Infovide-Matrix,
-Business Object , w ramach firmy Telekomunikacja Polska S.A.
-Igrafx szkolenie, w ramach firmy Telekomunikacja Polska S.A.
-Akademia Zarządzania Projektami , w ramach firmy Telekomunikacja Polska S.A.
-Sztuka prezentacji, w ramach firmy Telekomunikacja Polska S.A.
-Menedżer Skuteczny, House of Skills
-certyfikat Prince2 Foundation,
-Modelowanie w języku UML, Infovide-Matrix,
-Business Object , w ramach firmy Telekomunikacja Polska S.A.
-Igrafx szkolenie, w ramach firmy Telekomunikacja Polska S.A.
-Akademia Zarządzania Projektami , w ramach firmy Telekomunikacja Polska S.A.
-Sztuka prezentacji, w ramach firmy Telekomunikacja Polska S.A.
-Menedżer Skuteczny, House of Skills
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
-Nowe technologie
-Literatura historyczna
-Sport
-Literatura historyczna
-Sport
Inne
prawo jazdy kategorii B od 1998
Grupy
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Rozwój specjalistów IT
Grupa dla osób zainteresowanych szeroko pojętą branżą IT. Dyskutujemy tu o ścieżkach rozwoju, szkoleniach, nowościach, trendach, analizach. Dzielimy się dowświadczeniem i kontaktamy.