Mariusz Kruk

Kierownik, Telekomunikacja Polska
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
IT Project Manager
-prowadzenie projektów informatycznych realizujących cele Departamentu i Grupy TP
-planowanie zadań dla zespołu projektowego oraz obciążenia poszczególnych zasobów pracą
-zarządzanie budżetem projektu
-kontraktowanie prac zasobów zewnętrznych, negocjacje z firmami współpracującymi
-definiowanie ryzyk projektowych i zarządzanie nimi
-raportowanie stanu projektu oraz postępów prac
-koordynowanie działań podejmowanych w ramach projektu przez dedykowane zespół
T-Mobile Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Wdrażania Kampanii Docelowych
- implementacja kampanii marketingowych w systemie Chordiant Marketing Director zgodnie z wymaganiami biznesowymi
-prowadzenie projektów związanych z rozwojem systemów informatycznych wspierających zarządzanie relacjami z klientem
-analiza technicznej wykonalności kampanii marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem dostępności danych i wydajności systemów
-przygotowywanie raportów operacyjnych z hurtowni danych (CIS, MDM)
-operacyjne monitorowanie i raportowanie z przebiegu kampanii
-przygotowywanie dokumentacji technicznej w zakresie przygotowywanych kampanii oraz zmian funkcjonalnych w systemach informatycznych
-współpraca z działem marketingu w zakresie definiowania wymagań dla kampanii sprzedażowych
Orange Polska S.A.
Kierownik sekcji Narzędzi Wsparcia
-tworzenie i rozwijanie aplikacji informatycznych wspierających procesy sprzedaży oraz obsługę klienta
-prowadzenie projektów informatycznych mających na celu modyfikację istniejących lub wdrożenie nowych rozwiązań umożliwiających realizację zadań Spółki
-koordynowanie pracy zespołów projektowych i wdrożeniowych
-implementowanie procesów sprzedażowych na platformy informatyczne
-definiowanie zasad działania i wymagań biznesowych dla hurtowni danych w systemach transakcyjnych TP
-definiowanie wskaźników KPI właściwych dla prawidłowej oceny funkcjonujących procesów
Orange Polska S.A.
Specjalista do spraw obiegu zamówień
-definiowanie wymagań do systemów informatycznych wpierających proces
-tworzenie wskaźników operacyjnych pozwalających na ocenę funkcjonowania procesów
-definiowanie i wykonywanie raportów
-tworzenie procedur i instrukcji stanowiskowych dla poszczególnych użytkowników procesu
-nadzorowanie projektów mających na celu optymalizację procesów sprzedażowych
TP Internet
Konsultant Telefoniczny
-współpraca przy tworzeniu procedur w systemie CRM Provisio.
-pomoc techniczna dla klientów związana z uruchomieniem i konfiguracją neostrady.
-kontaktowanie się komórkami Telekomunikacji Polskiej w celu wykrycia i eliminacji problemów technicznych uniemożliwiających normalną pracę usługi neostrada.
-pomoc merytoryczna dla konsultantów technicznych infolinii neostrady

Szkolenia i kursy

-certyfikat Prince2 Practitioner,
-certyfikat Prince2 Foundation,
-Modelowanie w języku UML, Infovide-Matrix,
-Business Object , w ramach firmy Telekomunikacja Polska S.A.
-Igrafx szkolenie, w ramach firmy Telekomunikacja Polska S.A.
-Akademia Zarządzania Projektami , w ramach firmy Telekomunikacja Polska S.A.
-Sztuka prezentacji, w ramach firmy Telekomunikacja Polska S.A.
-Menedżer Skuteczny, House of Skills

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie, specjalizacja Zarządzanie Organizacjami, magisterskie
Szkoła Wyższa im. B. Jańskiego w Warszawie
Logo
Zarządzanie, licencjackie
Szkoła Wyższa im. B. Jańskiego w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

-Nowe technologie
-Literatura historyczna
-Sport

Inne

prawo jazdy kategorii B od 1998

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Best Management Practice
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
COBIT
COBIT
COBIT 4.1 & 5.0. Control Objectives for Information and related Technology (COBIT)
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
ITIL V3
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Rozwój specjalistów IT
Rozwój specjalistów IT
Grupa dla osób zainteresowanych szeroko pojętą branżą IT. Dyskutujemy tu o ścieżkach rozwoju, szkoleniach, nowościach, trendach, analizach. Dzielimy się dowświadczeniem i kontaktamy.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie