Umiejętności
sprzęt komputerowy
Sprzęt RTV i AGD
Szkolenia pracowników
Microsoft Office
zarządzanie operacyjne
Handel
Zarządzanie Sprzedażą
System Windows
Sprzedaż
Obsługa klienta
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor operacyjny
* Nadzór nad sprzedażą i dystrybucją produktów CSV w kanale detalicznym
* Planowanie budżetu dla sieci sprzedaży
* Analiza wyników sieci sprzedaży
* Zarządzanie i rozliczanie RKS
* Doradztwo z zakresie kreowania polityki sprzedażowej
* Doradztwo w zakresie polityki asortymentowej i cenowej
* Dbałość o rozwój sieci sprzedaży
* Odpowiedzialność za należności Klientów
* Analiza rentowności punktów sprzedaży
* Tworzenie procedur
* Analiza struktury zatrudnienia
* Inicjowanie działań podnoszących efektywność sprzedaży
* Wykonywanie polityki promocyjnej CSV
* Odpowiedzialność za komunikację centrala > sieć sprzedaży
* Planowanie budżetu dla sieci sprzedaży
* Analiza wyników sieci sprzedaży
* Zarządzanie i rozliczanie RKS
* Doradztwo z zakresie kreowania polityki sprzedażowej
* Doradztwo w zakresie polityki asortymentowej i cenowej
* Dbałość o rozwój sieci sprzedaży
* Odpowiedzialność za należności Klientów
* Analiza rentowności punktów sprzedaży
* Tworzenie procedur
* Analiza struktury zatrudnienia
* Inicjowanie działań podnoszących efektywność sprzedaży
* Wykonywanie polityki promocyjnej CSV
* Odpowiedzialność za komunikację centrala > sieć sprzedaży
Właściciel
Markos Mariusz Kowalczyk
Prowadzenie szkoleń:
* Obsługa klienta
* Psychologia sprzedaży
* Zarządzanie przez cele
* Motywowanie
* Coaching
* Komunikacja
* Szkolenia „on the job”
Doradztwo biznesowe:
* New Busines Development
* Zarządzanie przez cele
* Tworzenie systemów motywacyjno-płacowych
* Tworzenie i wdrażanie standardów obsługi klienta
* Standardy pracy
* Rekrutacje pracowników
* Badania „Tajemniczy Klient”
* Obsługa klienta
* Psychologia sprzedaży
* Zarządzanie przez cele
* Motywowanie
* Coaching
* Komunikacja
* Szkolenia „on the job”
Doradztwo biznesowe:
* New Busines Development
* Zarządzanie przez cele
* Tworzenie systemów motywacyjno-płacowych
* Tworzenie i wdrażanie standardów obsługi klienta
* Standardy pracy
* Rekrutacje pracowników
* Badania „Tajemniczy Klient”
Dyrektor ds. Detalu
Avans - Domex sp. z o.o.
* Zarządzanie sprzedażą w podległym makroregionie (zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, wielkopolskie, lubuskie)
* Zarządzanie zespołem Kierowników Regionalnych
* Nadzór nad tworzeniem i realizacją budżetów sklepów.
* Optymalizacja kosztów i monitoring wyników sprzedaży
* Wdrażanie i monitorowanie standardów w sieci
* Nadzór nad poprawnością ekspozycji towarów i promocji w sieci
* Szkolenia i coaching podległego zespołu - rozwój umiejętności kadry kierowniczej
* Szukanie usprawnień w ramach obszaru odpowiedzialności
* Rekrutacje
* Rozwój sieci sprzedaży
* Zarządzanie zespołem Kierowników Regionalnych
* Nadzór nad tworzeniem i realizacją budżetów sklepów.
* Optymalizacja kosztów i monitoring wyników sprzedaży
* Wdrażanie i monitorowanie standardów w sieci
* Nadzór nad poprawnością ekspozycji towarów i promocji w sieci
* Szkolenia i coaching podległego zespołu - rozwój umiejętności kadry kierowniczej
* Szukanie usprawnień w ramach obszaru odpowiedzialności
* Rekrutacje
* Rozwój sieci sprzedaży
Dyrektor Operacyjny
* Zarządzanie siecią sprzedaży
* Planowanie budżetu dla sieci sprzedaży
* Tworzenie planów sprzedaży oraz wartości oczekiwanych parametrów sprawności sprzedaży dla całej sieci, regionów, sklepów i sprzedawców.
* Bieżący monitoring i analiza stopnia realizacji celów we wszystkich obszarach sprzedaży.
* Analiza i raportowanie sprzedaż
* Analiza sprawności sieci sprzedaży
* Analiza skuteczności akcji promocyjnych
* Inicjowanie zmian nad poprawą parametrów sprzedaży
* Działania operacyjne w zakresie zarządzania siecią sprzedaży
* Reprezentowanie sieci sprzedaży w Centrali
* Przygotowywanie i rozliczenie akcji specjalnych
* Prezentacja wyników sprzedażowych sieci sprzedaży
* Uczestnictwo w projektach związanych z siecią sprzedaży
* Przygotowywanie dodatkowych celów sprzedażowych dla sklepów i regionów przy okazji akcji wyprzedażowych lub wsparcia sprzedaży
* Komunikacja z siecią sprzedaży
* Konstruowanie systemów płacowych dla sieci sprzedaży
* Modyfikacja i utrzymanie systemów płacowych dla sieci sprzedaży
* Konstruowanie i budżetowanie konkursów
* Rekrutacje w sieci sprzedaży
* Prowadzenie szkoleń sprzedażowych
* Planowanie budżetu dla sieci sprzedaży
* Tworzenie planów sprzedaży oraz wartości oczekiwanych parametrów sprawności sprzedaży dla całej sieci, regionów, sklepów i sprzedawców.
* Bieżący monitoring i analiza stopnia realizacji celów we wszystkich obszarach sprzedaży.
* Analiza i raportowanie sprzedaż
* Analiza sprawności sieci sprzedaży
* Analiza skuteczności akcji promocyjnych
* Inicjowanie zmian nad poprawą parametrów sprzedaży
* Działania operacyjne w zakresie zarządzania siecią sprzedaży
* Reprezentowanie sieci sprzedaży w Centrali
* Przygotowywanie i rozliczenie akcji specjalnych
* Prezentacja wyników sprzedażowych sieci sprzedaży
* Uczestnictwo w projektach związanych z siecią sprzedaży
* Przygotowywanie dodatkowych celów sprzedażowych dla sklepów i regionów przy okazji akcji wyprzedażowych lub wsparcia sprzedaży
* Komunikacja z siecią sprzedaży
* Konstruowanie systemów płacowych dla sieci sprzedaży
* Modyfikacja i utrzymanie systemów płacowych dla sieci sprzedaży
* Konstruowanie i budżetowanie konkursów
* Rekrutacje w sieci sprzedaży
* Prowadzenie szkoleń sprzedażowych
przełożony
wystawiono
Merytoryczny, analityczny lider konsekwentnie dążący do realizacji postawionych celów.
wystawiono
Z całym szacunkiem dla pozostałych, ale Mariusz to najlepszy przełożony jakiego miałem. Konkretny, bezpośredni, otwarty na wszelkie sugestie, precyzujący doskonale swoje oczekiwania/zadania, wymagający ale też sprawiedliwy i pomocny. Wiedza handlowa i szkoleniowa, doświadczenie w zarządzaniu oraz umiejętności analityczne - są to główne atuty Mariusza, z którym współpracę mogę polecić z czystym sumieniem.
Menadżer ds. zarządzania siecią sprzedaży
* Planowanie budżetu dla sieci sprzedaży
* Tworzenie planów sprzedaży oraz wartości oczekiwanych parametrów sprawności sprzedaży dla całej sieci, regionów, sklepów i sprzedawców.
* Bieżący monitoring i analiza stopnia realizacji celów we wszystkich obszarach sprzedaży.
* Analiza i raportowanie sprzedaż
* Analiza sprawności sieci sprzedaży
* Analiza skuteczności akcji promocyjnych
* Inicjowanie zmian nad poprawą parametrów sprzedaży
* Działania operacyjne w zakresie zarządzania siecią sprzedaży
* Reprezentowanie sieci sprzedaży w Centrali
* Przygotowywanie i rozliczenie akcji specjalnych
* Prezentacja wyników sprzedażowych sieci sprzedaży
* Uczestnictwo w projektach związanych z siecią sprzedaży
* Przygotowywanie dodatkowych celów sprzedażowych dla sklepów i regionów przy okazji akcji wyprzedażowych lub wsparcia sprzedaży
* Komunikacja z siecią sprzedaży
* Konstruowanie systemów płacowych dla sieci sprzedaży
* Modyfikacja i utrzymanie systemów płacowych dla sieci sprzedaży
* Konstruowanie i budżetowanie konkursów
* Rekrutacje w sieci sprzedaży
* Prowadzenie szkoleń sprzedażowych
* Tworzenie planów sprzedaży oraz wartości oczekiwanych parametrów sprawności sprzedaży dla całej sieci, regionów, sklepów i sprzedawców.
* Bieżący monitoring i analiza stopnia realizacji celów we wszystkich obszarach sprzedaży.
* Analiza i raportowanie sprzedaż
* Analiza sprawności sieci sprzedaży
* Analiza skuteczności akcji promocyjnych
* Inicjowanie zmian nad poprawą parametrów sprzedaży
* Działania operacyjne w zakresie zarządzania siecią sprzedaży
* Reprezentowanie sieci sprzedaży w Centrali
* Przygotowywanie i rozliczenie akcji specjalnych
* Prezentacja wyników sprzedażowych sieci sprzedaży
* Uczestnictwo w projektach związanych z siecią sprzedaży
* Przygotowywanie dodatkowych celów sprzedażowych dla sklepów i regionów przy okazji akcji wyprzedażowych lub wsparcia sprzedaży
* Komunikacja z siecią sprzedaży
* Konstruowanie systemów płacowych dla sieci sprzedaży
* Modyfikacja i utrzymanie systemów płacowych dla sieci sprzedaży
* Konstruowanie i budżetowanie konkursów
* Rekrutacje w sieci sprzedaży
* Prowadzenie szkoleń sprzedażowych
przełożony
wystawiono
Miałem przyjemność pracować z Mariuszem Kowalczykiem w sieci Vobis. Dał się poznać jako doświadczony manager, do którego można mieć 200% zaufania, doskonale znający handel detaliczny i metody zarządzania siecią sklepów. Entuzjazm, wiedza oraz umiejętności analityczne są mocnym uzupełnieniem jego profilu zawodowego. Prywatnie miły, życzliwy i bardzo sympatyczny kolega. Bardzo polecam współpracę z Mariuszem.
Koordynator ds partnerskiej sieci sprzedaży
*Opieka nad 80 sklepami sieci partnerskiej
* Planowanie budżetu dla sieci partnerskiej
* Podział budżetowego planu obrotu i usług na sklepy sieci partnerskiej
* Działania operacyjne w zakresie sieci partnerskiej
* Analiza i raportowanie sprzedaży sieci partnerskiej
* Nadzór nad sprzedażą w sieci partnerskiej
* Inicjowanie zmian nad poprawą parametrów sprzedaży
* Utrzymywanie i rozwijanie relacji z właścicielami sieci partnerskiej
*Działania operacyjne/wsparcia sprzedaży sieci własnej
* Planowanie budżetu i podział budżetowego planu obrotu i usług na filie
* Analiza i raportowanie sprzedaż w sieci własnej
* Prezentacja wyników sprzedażowych sieci sprzedaży
* Uczestnictwo w projektach związanych z siecią sprzedaży
* Planowanie budżetu dla sieci partnerskiej
* Podział budżetowego planu obrotu i usług na sklepy sieci partnerskiej
* Działania operacyjne w zakresie sieci partnerskiej
* Analiza i raportowanie sprzedaży sieci partnerskiej
* Nadzór nad sprzedażą w sieci partnerskiej
* Inicjowanie zmian nad poprawą parametrów sprzedaży
* Utrzymywanie i rozwijanie relacji z właścicielami sieci partnerskiej
*Działania operacyjne/wsparcia sprzedaży sieci własnej
* Planowanie budżetu i podział budżetowego planu obrotu i usług na filie
* Analiza i raportowanie sprzedaż w sieci własnej
* Prezentacja wyników sprzedażowych sieci sprzedaży
* Uczestnictwo w projektach związanych z siecią sprzedaży
Menedżer regionalny
* Nadzór nad realizacją planów sprzedaży w podległych sklepach
* Zarządzanie zespołem kierowników w regionie: planowanie, organizowanie, kierowanie (coaching, motywowanie), kontrolowanie.
* Rozwiązywanie bieżących problemów w regionie
* Podnoszenie kompetencji kierowników i sprzedawców w tym organizowanie szkoleń I spotkań
* Monitoring informacji – sprawne przekazywanie informacji i wspomaganie komunikacji w firmie
* Bieżące weryfikowanie realizacji strategii firmy w podległych filiach.
* Wyznaczanie celów i kierunków działania dla poszczególnych placówek
* Inicjowanie nowych, innowacyjnych rozwiązań.
* Opiniowanie nowych lokalizacji z przeznaczeniem na sklepy
* Raportowanie do dyrektora sieci sprzedaży
* Inicjowanie zmian w ekspozycji dla nowych grup towarowych
* Współpraca z innymi działami firmy
* Udział w projektach organizacyjnych
* Zarządzanie zespołem kierowników w regionie: planowanie, organizowanie, kierowanie (coaching, motywowanie), kontrolowanie.
* Rozwiązywanie bieżących problemów w regionie
* Podnoszenie kompetencji kierowników i sprzedawców w tym organizowanie szkoleń I spotkań
* Monitoring informacji – sprawne przekazywanie informacji i wspomaganie komunikacji w firmie
* Bieżące weryfikowanie realizacji strategii firmy w podległych filiach.
* Wyznaczanie celów i kierunków działania dla poszczególnych placówek
* Inicjowanie nowych, innowacyjnych rozwiązań.
* Opiniowanie nowych lokalizacji z przeznaczeniem na sklepy
* Raportowanie do dyrektora sieci sprzedaży
* Inicjowanie zmian w ekspozycji dla nowych grup towarowych
* Współpraca z innymi działami firmy
* Udział w projektach organizacyjnych
Menedżer Wsparcia Sprzedaży
*Realizacja celów wyznaczonych przez Dyrektora sieci sprzedaży
*Zarządzanie Działem Obsługi Sklepów
* zarządzanie procesem podziałów towaru i zatowarowania sklepów,
* motywowanie zespołu, tworzenie klimatu pracy wspierającego pracę zespołową i nastawienie na osiąganie wyników,
* wyznaczanie celów krótko- i długoterminowych dla zespołu, monitoring postępów i kontrola realizacji,
* dbałość o rozwój zawodowy pracowników.
* Koordynowanie projektów organizacyjnych dla sieci sprzedaży na poziomie Centrali i w regionach
* Koordynowanie procesu otwarć sklepów w regionach. Współpraca w tym zakresie z Menedżerami Regionalnymi i działami uczestniczącymi w procesie otwarcia.
* Monitoring realizacji zadań wynikających z harmonogramu otwarć sklepów.
* Bieżące raportowanie o stanie przygotowania sklepów do otwarcia do Dyrektora sieci sprzedaży.
* Uczestnictwo w planowaniu i budżetowaniu sprzedaży sieci sprzedaży.
* Tworzenie planów sprzedaży oraz wartości oczekiwanych parametrów sprawności sprzedaży dla całej sieci, regionów, sklepów i sprzedawców.
* Bieżący monitoring i analiza stopnia realizacji celów we wszystkich obszarach sprzedaży.
* Analiza sprawności sieci sprzedaży.
* Analiza skuteczności akcji promocyjnych
*Zarządzanie Działem Obsługi Sklepów
* zarządzanie procesem podziałów towaru i zatowarowania sklepów,
* motywowanie zespołu, tworzenie klimatu pracy wspierającego pracę zespołową i nastawienie na osiąganie wyników,
* wyznaczanie celów krótko- i długoterminowych dla zespołu, monitoring postępów i kontrola realizacji,
* dbałość o rozwój zawodowy pracowników.
* Koordynowanie projektów organizacyjnych dla sieci sprzedaży na poziomie Centrali i w regionach
* Koordynowanie procesu otwarć sklepów w regionach. Współpraca w tym zakresie z Menedżerami Regionalnymi i działami uczestniczącymi w procesie otwarcia.
* Monitoring realizacji zadań wynikających z harmonogramu otwarć sklepów.
* Bieżące raportowanie o stanie przygotowania sklepów do otwarcia do Dyrektora sieci sprzedaży.
* Uczestnictwo w planowaniu i budżetowaniu sprzedaży sieci sprzedaży.
* Tworzenie planów sprzedaży oraz wartości oczekiwanych parametrów sprawności sprzedaży dla całej sieci, regionów, sklepów i sprzedawców.
* Bieżący monitoring i analiza stopnia realizacji celów we wszystkich obszarach sprzedaży.
* Analiza sprawności sieci sprzedaży.
* Analiza skuteczności akcji promocyjnych
Główny specjalista ds. szkoleń
* Samodzielne prowadzenie szkoleń
* Opracowywanie merytoryczne szkoleń
* Przygotowanie planu szkoleń dla poszczególnych grup kompetencyjnych
* Poszukiwanie nowych metod rozwoju kompetencji
* Coaching i wsparcie Specjalistów
* Analizowanie problemów, zdarzeń, zjawisk związanych z pracą zauważonych podczas pracy szkoleniowej, inicjowanie zmian
* Raportowanie i analizowanie jakości i efektywności szkoleń, wyciąganie wniosków, ewaluacja programów szkoleniowych
* Aktywne uczestnictwo w pracach zespołów projektowych i dbałość o jak najlepsze efekty prac całego zespołu
* Raportowanie ilościowe w zakresie planowanych i zrealizowanych szkoleń
* Uczestnictwo w rekrutacjach AC
* Prowadzenie szkoleń on the job w placówkach sprzedaży
* Opracowywanie merytoryczne szkoleń
* Przygotowanie planu szkoleń dla poszczególnych grup kompetencyjnych
* Poszukiwanie nowych metod rozwoju kompetencji
* Coaching i wsparcie Specjalistów
* Analizowanie problemów, zdarzeń, zjawisk związanych z pracą zauważonych podczas pracy szkoleniowej, inicjowanie zmian
* Raportowanie i analizowanie jakości i efektywności szkoleń, wyciąganie wniosków, ewaluacja programów szkoleniowych
* Aktywne uczestnictwo w pracach zespołów projektowych i dbałość o jak najlepsze efekty prac całego zespołu
* Raportowanie ilościowe w zakresie planowanych i zrealizowanych szkoleń
* Uczestnictwo w rekrutacjach AC
* Prowadzenie szkoleń on the job w placówkach sprzedaży
Specjalista ds. szkoleń
* Samodzielne prowadzenie szkoleń
* Opracowanie wybranych materiałów szkoleniowych
* Przygotowanie list uczestników szkoleń
* Analizowanie problemów, zdarzeń, zjawisk związanych z pracą zauważonych podczas pracy szkoleniowej, inicjowanie zmian
* Aktywne uczestnictwo w pracach zespołów projektowych i dbałość o jak najlepsze efekty prac całego zespołu szkoleniowego
* Przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Całego zespołu trenerskiego i uczestników szkoleń
* Prowadzenie szkoleń on the job w placówkach sprzedaży
* Opracowanie wybranych materiałów szkoleniowych
* Przygotowanie list uczestników szkoleń
* Analizowanie problemów, zdarzeń, zjawisk związanych z pracą zauważonych podczas pracy szkoleniowej, inicjowanie zmian
* Aktywne uczestnictwo w pracach zespołów projektowych i dbałość o jak najlepsze efekty prac całego zespołu szkoleniowego
* Przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Całego zespołu trenerskiego i uczestników szkoleń
* Prowadzenie szkoleń on the job w placówkach sprzedaży
Sprzedawca
* Realizacja celów wyznaczonych przez kierownika
* Obsługa klientów z zakresu sprzedaży towarów i usług oferowanych przez Vobis
* Dbanie o estetykę ekspozycji towarów i materiałów reklamowych
* Rzetelne rozliczanie się pod względem finansowym i towarowym zawieranych umów kupna-sprzedaży
* Obsługa systemów sprzedaży ratalnej
* Systematyczne poznawanie oferty handlowej
* Obsługa klientów z zakresu sprzedaży towarów i usług oferowanych przez Vobis
* Dbanie o estetykę ekspozycji towarów i materiałów reklamowych
* Rzetelne rozliczanie się pod względem finansowym i towarowym zawieranych umów kupna-sprzedaży
* Obsługa systemów sprzedaży ratalnej
* Systematyczne poznawanie oferty handlowej
Szkolenia i kursy
luty 2010 r. – luty 2011 r.
Akademia Menedżera Nowej Ery:
- „Menedżer jako Lider”
- „Inteligencja emocjonalna”
- „Wywieranie wpływu”
- „Zarządzanie innowacjami”
- „Zarządzanie zespołem projektowym”
- „Jak być efektywnym w relacjach z innymi ludźmi”
- „Zarządzanie zmianą”
- „Zarządzanie czasem”
- „Wyzwania zarządzania”
- „Sztuka prezentacji i kreowania swojego wizerunku”
czerwiec 2009 r.
Skoda Szkoła Auto
- Szkolenie "Safe Driving" drugiego stopnia
październik 2007 r.
Skoda Szkoła Auto
- Doskonalenie technik jazdy Szkoła Auto
wrzesień 2007 r.
Ryszard Jaskólski
- „Zarządzanie projektami”
czerwiec 2006 r. – sierpień 2007 r.
Zespół szkoleniowy Vobis S.A.
- „Standard obsługi klienta”
- „Standard obsługi posprzedażnej”
- „Psychologia sprzedaży”
- „Motywowanie”
- „Asertywność”
- „Coaching”
- „Rekrutacja”
- „Zarządzanie czasem”
- „Podstawy zarządzania”
- „Zarządzenie przez cele”
sierpień 2004 r.
Biznes Kreator zespół doradców sp. z o.o.
- „Zaawansowane techniki sprzedaży”
wrzesień 2003 r.
Biznes Kreator zespół doradców sp. z o.o.
- „Profesjonalne obsługi klienta i technik sprzedaży”
styczeń 2004 r. - wrzesień 2009 r.
-Szkolenia sprzedażowe partnerów Firmy Vobis S.A. (Nikon, Canon, Idea, Plus GSM, Cyfra+, Logitech, Creative, Media-tech, Olympus)
Obsługa komputera (środowisko Windows, programy Microsoft Office)
prawo jazdy kat. B
Akademia Menedżera Nowej Ery:
- „Menedżer jako Lider”
- „Inteligencja emocjonalna”
- „Wywieranie wpływu”
- „Zarządzanie innowacjami”
- „Zarządzanie zespołem projektowym”
- „Jak być efektywnym w relacjach z innymi ludźmi”
- „Zarządzanie zmianą”
- „Zarządzanie czasem”
- „Wyzwania zarządzania”
- „Sztuka prezentacji i kreowania swojego wizerunku”
czerwiec 2009 r.
Skoda Szkoła Auto
- Szkolenie "Safe Driving" drugiego stopnia
październik 2007 r.
Skoda Szkoła Auto
- Doskonalenie technik jazdy Szkoła Auto
wrzesień 2007 r.
Ryszard Jaskólski
- „Zarządzanie projektami”
czerwiec 2006 r. – sierpień 2007 r.
Zespół szkoleniowy Vobis S.A.
- „Standard obsługi klienta”
- „Standard obsługi posprzedażnej”
- „Psychologia sprzedaży”
- „Motywowanie”
- „Asertywność”
- „Coaching”
- „Rekrutacja”
- „Zarządzanie czasem”
- „Podstawy zarządzania”
- „Zarządzenie przez cele”
sierpień 2004 r.
Biznes Kreator zespół doradców sp. z o.o.
- „Zaawansowane techniki sprzedaży”
wrzesień 2003 r.
Biznes Kreator zespół doradców sp. z o.o.
- „Profesjonalne obsługi klienta i technik sprzedaży”
styczeń 2004 r. - wrzesień 2009 r.
-Szkolenia sprzedażowe partnerów Firmy Vobis S.A. (Nikon, Canon, Idea, Plus GSM, Cyfra+, Logitech, Creative, Media-tech, Olympus)
Obsługa komputera (środowisko Windows, programy Microsoft Office)
prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zainteresowania
Sport, fotografia, film, techniki zarządzania, NLP
Inne
Dodatkowe atuty: Komunikatywność, praca w zespole, analityczne myślenie, kreatywność, zarządzanie zespołem, elastyczność, samodzielność, asertywność, planowanie, odporność na stres, dokładność, sumienność
Grupy
Trenerzy Biznesu Loża Mistrzów
Grupa nalepszych trenerów biznesu w Polsce.
Najlepszych doradców i ekspertów oraz szkoleniowców.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.