Mariusz Kokoszkiewicz

CEO, Omega Code Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Webtel Sp. z o.o.
Dyrektor Zarządzający/Członek Zarządu
Webtel Sp. z o.o.
Dyrektor IT
Webtel Sp. z o.o.
Szef Projektów [Java J2EE,J2SE,Delphi,DB Oracle,MsSQL, WebDevelopment]
Technologia GSM w zakresie protokołów komunikacyjnych UCP, CIMD-2 i ERA Api 2. Serwery Aplikacji, rozwiązania CRM w zakresie finansów i contact center, systemy rejestracji rozmów, ERP oraz SFA.
Call Center Poland
projektant/programista [Java/Delphi/WebDevelopment/DB]
Analiza funkcjonalności oraz Projekty i Architektura systemów teleinformatycznych

Edukacja

Logo
CYBERNETYKA, magisterskie
Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Bazy Danych
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
CEO KLUB
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Java
Java
SE, EE, ME, co kto lubi...
SZTUKA   MOTYWACJI
SZTUKA MOTYWACJI
Motywacja-jak nam pomaga w życiu, techniki motywowania, co Was motywuje, jak motywować siebie i grupę.
TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
wszystkie kanały w obsłudze klienta
wszystkie kanały w obsłudze klienta
Grupa zajmowac sie bedzie wzajemną wymainą informacji na temat róznic w obsłudze klienta, w zaleznosci od wykorzystywanego kanału obsługi