Mariusz Klonowski

Business Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Budżety Analiza rynku Zarządzanie Sprzedażą oferty handlowe tworzenie sieci sprzedaży

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Profix Sp. z o.o.
Dyrektor ds. sprzedaży
organizacja strategii sprzedaży marki własnej spółki
zarządzanie działem handlowym
rewaloryzacja i rozbudowa referencji produktowych
zarządzanie 3 osobowym zespołem
budżetowanie roczne, nadzór nad realizacją
budowanie i koordynacja krajowej sieci sprzedaży Lahti Pro
Logo
Właściciel
JAXAM
wyłączny dystrybutor marki SANEGO Szwecja
KRÄNZLE POLSKA Sp. z o.o.
Wice Prezes, Członek Zarządu
odpowiedzialność za tworzenie i implementację strategii firmy
odpowiedzialność za wynik finansowy spółki
zarządzanie 5-cio osobowym zespołem
wdrażanie i koordynowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż.
rozwój i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych na powierzonym terenie.
Pramac
Dyrektor Handlowy
organizacja pracy i nadzór nad funkcjonowaniem działu handlowego
zarządzanie 6-cio osobowym zespołem
budowa i zarządzanie relacjami pomiędzy podległymi pracownikami i działami firmy
weryfikacja i rozliczanie raportów przedstawicieli handlowych
budowanie długofalowych relacji z klientami
tworzenie i dbałość o pozytywny wizerunek firmy
budowanie i realizacja strategii marketingowej Spółki
monitorowanie wskaźników, wyników, trendów i raportowanie do Zarządu
negocjowanie warunków współpracy z Odbiorcami i Dostawcami
wdrażanie strategii sprzedaży nowych produktów firmy
Aries Power Equipment
Szef sieci sprzedaży, Product Manager
tworzenie i kontrola rocznego budżetu podległego działu
udział w wydarzeniach i konferencjach branżowych oraz wewnętrznych spotkaniach firmy
kreowanie i dalszy nadzór strategii rozwoju sieci dealerskiej
przygotowywanie sprawozdań z efektywności działań działu
zwiększanie efektywności sprzedaży, projekty rozpoznawalności marki
planowanie i analiza danych rynkowych konsumentów, działań konkurencji i wyników wdrażanych produktów (ilościowych i jakościowych)
przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych na potrzeby działań zespołu oraz raportów dla zarządu
planowanie, zarządzanie i kontrola budżetu działu i poszczególnych grup produktów
kompleksowa obsługa sieci supermarketów (Castorama, Leroy Merlin, Obi, Nomi, Platforma):
negocjacje i decyzyjność w podpisywaniu ramowych umów współpracy
przygotowywanie i osobiste wdrażanie tematycznych programów szkoleniowych
wdrażanie i koordynowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż
podejmowanie strategicznych decyzji dotyczących produktu
opieka nad kluczowymi klientami
zarządzanie grupą towarową
kreowanie własnej polityki sprzedaży
realizacja strategii handlowej produktem
obsługa sieci dealerów działu
utrzymywanie określonych zapasów magazynowych
obsługa klientów indywidualnych
obsługa programów magazynowych
aktywna współpraca z osobami w obrębie firmy (dział handlowy, serwis, magazyn)

Edukacja

Logo
Budownictwo, inżynierskie
WSEiZ Warszawa

Specjalizacje

Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Grupy

GL - Szukam pracy
GL - Szukam pracy
Forum dla osób poszukujących pracy.