Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Analiza danych
Analiza rynku
Organizacja szkoleń
Prawo jazdy kat B
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Angielski
Wdrażanie produktu
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
• Praca nad produktami pod marką własną, kierowanie procesem wprowadzania nowych produktów na rynek i ich rozwój, m.in.: maszyn i urządzeń oraz produktów BHP dla warsztatów i serwisów blacharsko-lakierniczych,
• Tworzenie pomysłów na nowe produkty,
• Rozmowy handlowe oraz prowadzenie negocjacji cenowych,
• Nadzór nad realizacją zamówień pod względem jakości, zgodności z zamówieniem, ilości oraz terminów,
• Ścisła współpraca z działem handlowym oraz działem zakupów i logistyki,
• Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji i szkoleń produktowych,
• Opracowanie rozwiązań dla występujących problemów, wad produktu.
• Współudział w przygotowaniu komunikacji marketingowej na temat powierzonej grupy produktów,
• Opracowanie, wdrażanie i nadzorowanie prowadzonych akcji promocyjnych produktów,
• Monitorowanie i analizowanie informacji na temat sprzedaży, rentowności produktów, potrzeb rynku i pozycji konkurencji,
• Gromadzenie danych na temat klientów oraz ich potrzebach,
• Wykonywanie analiz dotyczących sytuacji i trendów rynkowych,
• Tworzenie pomysłów na nowe produkty,
• Rozmowy handlowe oraz prowadzenie negocjacji cenowych,
• Nadzór nad realizacją zamówień pod względem jakości, zgodności z zamówieniem, ilości oraz terminów,
• Ścisła współpraca z działem handlowym oraz działem zakupów i logistyki,
• Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji i szkoleń produktowych,
• Opracowanie rozwiązań dla występujących problemów, wad produktu.
• Współudział w przygotowaniu komunikacji marketingowej na temat powierzonej grupy produktów,
• Opracowanie, wdrażanie i nadzorowanie prowadzonych akcji promocyjnych produktów,
• Monitorowanie i analizowanie informacji na temat sprzedaży, rentowności produktów, potrzeb rynku i pozycji konkurencji,
• Gromadzenie danych na temat klientów oraz ich potrzebach,
• Wykonywanie analiz dotyczących sytuacji i trendów rynkowych,
Szkolenia i kursy
• Kreatywny Produkt Manager - Rozwój umiejętności twórczego i kreatywnego myślenia.
• Copywriting - Zasady pisania skutecznych materiałów promocyjnych.
• Profesjonalna Obsługa Klienta - Podstawowe zasady procesu komunikowania się z klientem oraz radzenie sobie z trudnym klientem.
• Negocjacje i sztuka budowania relacji w biznesie - Techniki komunikacyjne użyteczne w kontakcie biznesowym oraz kształtowanie optymalnych zachowań w sytuacjach problemowych. Skuteczne posługiwanie się narzędziami negocjacyjnymi.
• Profesjonalny trener - Jak efektywnie przeszkolić handlowców oraz doradców klienta i dostarczyć skutecznych argumentów sprzedażowych o produkcie.
• Copywriting - Zasady pisania skutecznych materiałów promocyjnych.
• Profesjonalna Obsługa Klienta - Podstawowe zasady procesu komunikowania się z klientem oraz radzenie sobie z trudnym klientem.
• Negocjacje i sztuka budowania relacji w biznesie - Techniki komunikacyjne użyteczne w kontakcie biznesowym oraz kształtowanie optymalnych zachowań w sytuacjach problemowych. Skuteczne posługiwanie się narzędziami negocjacyjnymi.
• Profesjonalny trener - Jak efektywnie przeszkolić handlowców oraz doradców klienta i dostarczyć skutecznych argumentów sprzedażowych o produkcie.
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
sport, motoryzacja, podróże, wędkarstwo
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Biznes Poznań
To grupa stworzona i dedykowana osobom chętnym do nawiązywania kontaktów biznesowych na terenie miasta Poznania i województwa wielkopolskiego.
koperty z nadrukiem
Koperty z nadrukiem to współczesny sposób na zdobycie przewagi konkurencyjnej dobrze zarządzanej firmy!
zarządzanie wizerunkiem firmy
Wizerunk firmy to wartość, która współcześnie decyduje o sukcesach rynkowych każdego przedsiębiorstwa. To forum ludzi szukających sposobu na osiągnięcie pozytywnej identyfikacji swojej firmy.