Mariusz Karpowicz

Retail Key Account Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Retail Key Account Manager
Ingram Micro/BrightPoint Poland
Zarządzanie sprzedażą B2B w obrębie kanałów tradycyjnych i nowoczesnych. Kreowanie polityki cenowej w dystrybucji urządzeń telekomunikacyjnych. Współuczestniczenie w procesie budowy przedsiębiorstwa handlowego od podstaw – Raportowanie lokalne oraz na poziomie międzynarodowym.
Główni klienci:
Media Saturn Holding,Carrefour,Macro,ABC Data,klienci detaliczni.
NOKIA Poland
Regionalny Koordynator Sprzedaży - Rynek Niezależny
Ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla produktów; opracowywanie strategii marketingowej i sprzedażowej firmy na podległym terenie. Główni klienci to Media-Saturn Holding, Electro World, Rtv Euro Agd oraz operatorzy komórkowi. Zarządzanie przydzielonym budżetem, współpraca z kluczowymi odbiorcami; inicjowanie oraz wdrażanie ogólnopolskich projektów sprzedażowych i marketingowych; kompleksowe przeprowadzanie konkursów sprzedażowych, prowadzenie negocjacji z klientami biznesowymi oraz strategicznymi; monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu; budowanie wizerunku marki; budowanie relacji B2B; aktywna współpraca z innymi działami firmy; organizowanie oraz udział w konferencjach branżowych i konferencjach prasowych, prowadzenie prezentacji dla kilkusetosobowych audytoriów, prowadzenie warsztatów szkoleniowych oraz prezentacji produktowo-sprzedażowych.
Liberty Poland S.A.
Kierownik Sklepu Firmowego Plus GSM
Zarządzanie personelem, kontrola zamówień oraz dopilnowanie czasu ich realizacji, przygotowywanie ofert dla firm oraz ich prezentacja, obsługa logistyczno-księgowa, prowadzenie tzw. małej księgowości, (raporty kasowe, bilanse kończące miesiąc, faktury VAT, dokumenty między magazynowe), przygotowywałem materiały reklamujące sklep oraz miałem kontrolę nad ich wdrożeniem.
Beverly Hills Video
Z-ca Kierownika
Zarządzanie personelem, prowadzenie zmian zachowując najwyższe standardy obsługi klienta. Rekrutacja oraz zatrudnianie nowych pracowników. Prowadzenie inwentaryzacji oraz dbałość o ekspozycję produktów.

Szkolenia i kursy

2011 Nokia Academy
Temat: Złoty Certyfikat Trenera

2010 Nokia Academy
Temat: Negocjacje handlowe

2009 Nokia Academy
Temat: Train The Trainer

2007 Asset
Temat: Profesjonalne prezentacje

2006 Asset
Temat: Ofensywne Techniki Sprzedaży

2004 Polkomtel S.A.
Temat: Szkolenie I i II Stopnia

2004 Liberty Poland S.A.
Temat: Trening Umiejętności Kierowniczych

Edukacja

Logo
Politologia, licencjackie
Wyższa Szkoła Stosunków Międzynarodowych i Amerykanistyki

Specjalizacje

Sprzedaż
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

Telekomunikacja, film, MMA

Inne

Prawo jazdy kategoria ,,B’’ od 1999 r.
pakiet Microsoft Office, narzędzia internetowe, umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Grupy

11 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
NOKIA
NOKIA
Zapraszam ludzi zwiazanych z telekomunikacja, niekoniecznie z sama marką Nokia, pasjonatów pracowników i wszystkich ktorzy maja ochote dołączyc.
Symbian OS
Symbian OS
Wszystko co dotyczy systemu operacyjnego Symbian