Umiejętności
Budowanie relacji
Kardiologia
Zarządzanie zmianą
Rozwoj Kliniczny
Badania kliniczne
Stosunki pracownicze
GMP
służba zdrowia
Sprzedaż do szpitali
Dostęp do rynku
Analiza rynku
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Negocjacje
Onkologia
Przemysł farmaceutyczny
Sprzedaż leków
Pharmacoeconomics
wprowadzanie produktu
Public Relations
Regulacje
Reumatologia
Efektywność Sprzedaży
Segmentacja
Sop
Planowanie strategiczne
Szczepienia
Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Product Manager
Product Portfolio management:
• Hepatities segment (Engerix, Twinrix, Havrix) –clear market leadership (above 80% of category sale). Proven track of records with 3% yearly growth behind “Żółty Tydzień” holistic campaign execution.
• Travel portfolio – managing category leading products –vaccines (Twinrix, Havrix, Boosrix, Nimenrix) and malaria prophylaxis drug (Malarone). Build cross- country network of pre-travel advice medical centries. With successive travel campaigns.
• Prepare to launch new product (Nimenrix) on polish market with leading role in launch excellence process
• Hepatities segment (Engerix, Twinrix, Havrix) –clear market leadership (above 80% of category sale). Proven track of records with 3% yearly growth behind “Żółty Tydzień” holistic campaign execution.
• Travel portfolio – managing category leading products –vaccines (Twinrix, Havrix, Boosrix, Nimenrix) and malaria prophylaxis drug (Malarone). Build cross- country network of pre-travel advice medical centries. With successive travel campaigns.
• Prepare to launch new product (Nimenrix) on polish market with leading role in launch excellence process
Product Manager - szczepionki (Rx)
Zarządzanie szerokim portfolio produktowym:
• Szczepionki hepatytowe (Engerix, Twinrix, Havrix) – zdecydowany lider rynku. Projekt i egzekucja kampanii "Żółty Tydzień".
• Produkty do profilaktyki dla podróżujących – zarządzanie wiodącymi produktami w kategorii – szczepionki (Twinrix, Havrix, Boostrix, Nimenrix) oraz lek do profilaktyki malarii (Malarone).
• Przygotowanie do wprowadzenia na polski rynek nowego produktu (Nimenrix) – lider projektu Launch Excellence.
• Szczepionki hepatytowe (Engerix, Twinrix, Havrix) – zdecydowany lider rynku. Projekt i egzekucja kampanii "Żółty Tydzień".
• Produkty do profilaktyki dla podróżujących – zarządzanie wiodącymi produktami w kategorii – szczepionki (Twinrix, Havrix, Boostrix, Nimenrix) oraz lek do profilaktyki malarii (Malarone).
• Przygotowanie do wprowadzenia na polski rynek nowego produktu (Nimenrix) – lider projektu Launch Excellence.
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny