Mariusz Gołębiewski
Specjalista ds. sprzedaży
Olsztyn,
warmińsko-mazurskie
Umiejętności
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sprzedaży
Plant Maszyny i Części Sp. z o.o.
- Współtworzenie i realizacja strategii sprzedażowej firmy.
- Aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych oraz partnerów dystrybucyjnych.
- Wprowadzanie na rynek nowych, innowacyjnych produktów tj. mobilny separator powietrzny.
- Organizowanie i prowadzenie szkoleń produktowych.
- Realizacja założonych celów.
- Organizacja i nadzór pracy serwisu.
- Monitorowanie działań konkurencji.
- Analiza rynku i budżetu.
- Działania marketingowe mające na celu budowanie marki na rynku (targi, pokazy maszyn, promocje produktów).
Osiągnięcia:
- Nawiązanie współpracy z dealerami maszyn CAT oraz HYUNDAI.
- Najwyższe wyniki sprzedaży części i osprzętu do maszyn w zespole.
- Aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych oraz partnerów dystrybucyjnych.
- Wprowadzanie na rynek nowych, innowacyjnych produktów tj. mobilny separator powietrzny.
- Organizowanie i prowadzenie szkoleń produktowych.
- Realizacja założonych celów.
- Organizacja i nadzór pracy serwisu.
- Monitorowanie działań konkurencji.
- Analiza rynku i budżetu.
- Działania marketingowe mające na celu budowanie marki na rynku (targi, pokazy maszyn, promocje produktów).
Osiągnięcia:
- Nawiązanie współpracy z dealerami maszyn CAT oraz HYUNDAI.
- Najwyższe wyniki sprzedaży części i osprzętu do maszyn w zespole.
Przedstawiciel Techniczno - Handlowy
- Realizacja planu sprzedaży (przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków, monitorowanie realizacji zamówień i rozliczeń finansowych).
- Aktywne pozyskiwanie klientów i stały rozwój rynku.
- Kreowanie i rozwój długofalowej współpracy z Klientami firmy.
- Doradztwo techniczne, prezentacje i rekomendacje w zakresie wykorzystania produktów firmy.
- Kreowanie dobrego wizerunku firmy, dbałość o wysoką jakość obsługi.
- Monitorowanie rynku, elastyczne odpowiadanie na jego potrzeby.
- Aktywne pozyskiwanie klientów i stały rozwój rynku.
- Kreowanie i rozwój długofalowej współpracy z Klientami firmy.
- Doradztwo techniczne, prezentacje i rekomendacje w zakresie wykorzystania produktów firmy.
- Kreowanie dobrego wizerunku firmy, dbałość o wysoką jakość obsługi.
- Monitorowanie rynku, elastyczne odpowiadanie na jego potrzeby.
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Grupy
Maszyny budowlane
Ciezki sprzet na budowie - rodzaje maszyn, kupno/sprzedaz, wynajem, leasing, etc. oraz wszystko zwiazane z robotami ziemnymi