Umiejętności
B2B
B2C
E-Learning
Microsoft Excel
Microsoft Word
Outlook
PowerPoint
techniki sprzedaży
Szkolenia pracowników
Sprzedaż
negocjacje handlowe
Rozwój osobisty
Komunikacja interpersonalna
Telekomunikacja
profesjonalna obsługa klienta
Windows XP, Vista, 7, 8
Czynne prawo jazdy kategorii B
Narzędzia pomiarowe
mentoring pracowników
teleinformatyka
Rozwój pracowników
komunikacja organizacyjna
Metrologia
Komunikacja grupowa
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalistads. Zarządzania Sprzętem Pomiarowym i Technicznym
Orange Polska, Akredytowane Laboratorium Wzorcujące AP036
kontrola metrologiczna przyrządów pomiarowych
zarządzanie sprzętem pomiarowym i technicznym
diagnostyka i serwis urządzeń pomiarowych
prowadzenie magazynu obiektów wzorcowań
okresowa kontrola wzorców pomiarowych
sporządzanie, weryfikacja i autoryzacja świadectw wzorcowania
prowadzenie dokumentacji laboratorium
sporządzanie harmonogramów wzorcowań
obsługa logistyczna laboratorium wzorcującego
zarządzanie sprzętem pomiarowym i technicznym
diagnostyka i serwis urządzeń pomiarowych
prowadzenie magazynu obiektów wzorcowań
okresowa kontrola wzorców pomiarowych
sporządzanie, weryfikacja i autoryzacja świadectw wzorcowania
prowadzenie dokumentacji laboratorium
sporządzanie harmonogramów wzorcowań
obsługa logistyczna laboratorium wzorcującego
Starszy Specjalista ds. Utrzymania i Dostarczania Sieci i Usług
dostarczanie i utrzymanie usług dla Klientów OPL i Operatorów Alternatywnych
wsparcie techniczne i eksperckie dla Firm Partnerskich
opracowywanie materiałów szkoleniowych
zarządzanie organizacją, obsługa logistyczna i nadzór merytoryczny nad wewnętrznymi szkoleniami technicznymi
realizacja szkoleń technicznych w podległym Centrum Doskonalenia Wiedzy Technicznej
przeprowadzanie egzaminów certyfikacyjnych Partnerów Zewnętrznych
administracja SI SABA
działania rozwojowe w ramach Programu Rozwoju TIT
wsparcie techniczne i eksperckie dla Firm Partnerskich
opracowywanie materiałów szkoleniowych
zarządzanie organizacją, obsługa logistyczna i nadzór merytoryczny nad wewnętrznymi szkoleniami technicznymi
realizacja szkoleń technicznych w podległym Centrum Doskonalenia Wiedzy Technicznej
przeprowadzanie egzaminów certyfikacyjnych Partnerów Zewnętrznych
administracja SI SABA
działania rozwojowe w ramach Programu Rozwoju TIT
Starszy Specjalista ds. Utrzymania i Dostarczania Sieci i Usług
dostarczanie i utrzymanie usług dla Klientów OPL i Operatorów Alternatywnych
wsparcie techniczne i eksperckie dla Firm Partnerskich
opracowywanie materiałów szkoleniowych
zarządzanie organizacją, obsługa logistyczna i nadzór merytoryczny nad wewnętrznymi szkoleniami technicznymi
realizacja szkoleń technicznych w podległym Centrum Doskonalenia Wiedzy Technicznej
przeprowadzanie egzaminów certyfikacyjnych Partnerów Zewnętrznych
administracja SI SABA
wsparcie techniczne i eksperckie dla Firm Partnerskich
opracowywanie materiałów szkoleniowych
zarządzanie organizacją, obsługa logistyczna i nadzór merytoryczny nad wewnętrznymi szkoleniami technicznymi
realizacja szkoleń technicznych w podległym Centrum Doskonalenia Wiedzy Technicznej
przeprowadzanie egzaminów certyfikacyjnych Partnerów Zewnętrznych
administracja SI SABA
Główny Specjalista ds. Szkoleń TOK i Partnerów Zewnętrznych
analiza potrzeb szkoleniowych pracowników TP oraz Firm Partnerskich
opracowywanie programów szkoleń stacjonarnych i e-learningowych
monitorowanie szkoleń realizowanych we współpracy z firmami zewnętrznymi
prowadzenie szkoleń miękkich, technicznych i produktowych
ocena skuteczności szkoleń
opiniowanie materiałów szkoleniowych
obsługa logistyczna szkoleń
zarządzanie budżetem szkoleń
administracja SI SABA
opracowywanie programów szkoleń stacjonarnych i e-learningowych
monitorowanie szkoleń realizowanych we współpracy z firmami zewnętrznymi
prowadzenie szkoleń miękkich, technicznych i produktowych
ocena skuteczności szkoleń
opiniowanie materiałów szkoleniowych
obsługa logistyczna szkoleń
zarządzanie budżetem szkoleń
administracja SI SABA
Starszy Specjalista ds. Wspomagania Zarządzania
analiza potrzeb szkoleniowych
opracowywanie programów szkoleniowych
prowadzenie szkoleń miękkich, produktowych i technicznych z zakresu: telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego, obsługa klienta wewnętrznego, diagnostyka usług szerokopasmowych (DSL, FR, ATM, IPVPN)
współpraca z komórkami wsparcia technicznego
obsługa aplikacji diagnostycznych
ocena skuteczności przeprowadzanych szkoleń
opracowywanie programów szkoleniowych
prowadzenie szkoleń miękkich, produktowych i technicznych z zakresu: telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego, obsługa klienta wewnętrznego, diagnostyka usług szerokopasmowych (DSL, FR, ATM, IPVPN)
współpraca z komórkami wsparcia technicznego
obsługa aplikacji diagnostycznych
ocena skuteczności przeprowadzanych szkoleń
Technik Eksploatacji
monitoring awarii usług świadczonych w technologiach FR, ATM, ADSL
generowanie i weryfikacja raportów SLA
rozwiązywanie problemów technicznych
rejestracja i nadzór nad terminowym usuwaniem awarii
ścisła współpraca z pracownikami operacyjnymi w zakresie usuwania uszkodzeń
prowadzenie analiz i statystyk oraz sporządzanie raportów w zakresie typów awarii,
ich częstotliwości, czasu naprawy itp.
wykonywanie kompleksowych zadań związanych z obsługą techniczną klientów TP S.A.
generowanie i weryfikacja raportów SLA
rozwiązywanie problemów technicznych
rejestracja i nadzór nad terminowym usuwaniem awarii
ścisła współpraca z pracownikami operacyjnymi w zakresie usuwania uszkodzeń
prowadzenie analiz i statystyk oraz sporządzanie raportów w zakresie typów awarii,
ich częstotliwości, czasu naprawy itp.
wykonywanie kompleksowych zadań związanych z obsługą techniczną klientów TP S.A.
Kierownik ds. Rozwoju Sprzedaży
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych; Sprzedaż usług teleinformatycznych; Sprzedaż sprzętu teleinformatycznego i telekomunikacyjnego; Doradztwo telekomunikacyjne; Sprzedaż okablowania strukturalnego; Negocjacje handlowe, Przygotowywanie ofert; Kompleksowa obsługa klientów.
Handlowiec
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych; Sprzedaż sprzętu teleinformatycznego i telekomunikacyjnego; Sprzedaż systemów technicznej ochrony mienia; Sprzedaż lokalnych sieci komputerowych; Doradztwo telekomunikacyjne; Negocjacje handlowe, Przygotowywanie ofert; Kompleksowa obsługa klientów.
Konsultant ds. Sprzedaży
BCH CONSULTING DTS/Telscape Sp. z o.o.
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych; Sprzedaż usług teleinformatycznych; Sprzedaż sprzętu teleinformatycznego i telekomunikacyjnego; Doradztwo telekomunikacyjne; Negocjacje handlowe, Przygotowywanie ofert; Kompleksowa obsługa klientów; Uczestnictwo w targach branżowych.
Handlowiec
CITYCOM POLSKA Sp. z o.o.
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych; Sprzedaż usług teleinformatycznych; Sprzedaż sprzętu teleinformatycznego i telekomunikacyjnego; Doradztwo telekomunikacyjne; Obsługa klientów hurtowych i detalicznych; Stały kontakt z dealerami na terenie kraju, rozwój kanałów dystrybucyjnych; Doradztwo w zakresie doboru sprzętu; Przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje warunków sprzedaży; Uczestnictwo w targach branżowych; Instalacja lokalnych systemów przywoławczych; Serwisowanie sprzętu telekomunikacyjnego; Prowadzenie szkoleń produktowych i technicznych.
Starszy Sprzedawca
TTW DOM i OGRÓD Sp. z o.o.
Kierowanie sześcioosobowym zespołem pracowników; Utrzymywanie kontaktów handlowych z firmami współpracującymi; Nadzór nad właściwymi stanami towarów; Obsługa klientów; Poszerzanie oferty handlowej działu; Przygotowywanie i nadzór nad akcjami promocyjnymi.
Inwentaryzator
Zarząd SPC w Warszawie, Dział Kontroli Gospodarczej i Inwentaryzacji
Stały nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem wszystkich placówek wchodzących w skład przedsiębiorstwa; Przeprowadzanie kontroli oraz spisów inwentaryzacyjnych; Nadzór nad prawidłową pracą działów księgowości i windykacji; Stała współpraca z organami ścigania w zakresie zwalczania przestępstw gospodarczych; Nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem obiektów przed kradzieżą i włamaniem.
Szkolenia i kursy
1. Pomiary synchronizacji w dziedzinie częstotliwości i fazy - w oparciu o rozwiązanie Sentinel firmy Calnex grudzień 2020 Altaria Solutions
2. Obsługa analizatorów widma OSA-110M czerwiec 2020 Orange Polska S.A.
3. Teoria i praktyka w pomiarach synchronizacji z wykorzystaniem przyrządu MTS-5800 listopad 2019 AM Technologies
4. Konfiguracja urządzeń pomiarowych serii FTB firmy EXFO luty 2019 RATEART
5. Pomiary jakości w sieciach Ethernet/IP - RFC2544, Y1564, RFC6349 maj 2018 AM Technologies
6. Zaawansowane pomiary fazy i Wandera sygnału zegarowego w telekomunikacyjnych sieciach teletransmisyjnych maj 2017 Altaria Solutions
7. Pomiary mocy i parametrów widmowych sygnałów optycznych październik 2016 Interlab
8. Pomiary Ethernet/IP luty 2016 AM Technologies
9. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2012 – „Informacja zwrotna 360° w Orange Polska”
10. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2012 – „Jak utrzymać motywację pracownika”
11. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2012 – „Rekrutacja, selekcja i działania antyrotacyjne”
12. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2012 – „Trendy na rynku HR”
13. Firma 2000 Sp. z o.o., Warszawa 2012 – „Profesjonalny trener – szkolenia doskonalące warsztat trenerski”
14. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2012 – „Facylitacja pracy z grupą”
15. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2012 – „Metodyka prowadzenia szkoleń”
16. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2012 – „Proces Grupowy”
17. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2012 – TtT „5 kroków do sukcesu – szkolenie managerskie”
18. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2012 – „Prezentacja trenerska”
19. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2011 – „ Doradztwo Zawodowe dla początkujących”
20. PTK Centertel, Warszawa 2011 – „Blended-learning”
21. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2011 – „Efektywne metody rekrutacji i selekcji pracowników”
22. Orange Labs Polska, Warszawa 2011 – „Metro Ethernet”
23. PTK Centertel, Warszawa 2011 – „Jak korzystać z mocy metafory i pytań na sali szkoleniowej”
24. Orange Labs Polska, Świdnik 2011 – „Wprowadzenie do technologii xWDM”
25. Orange Labs Polska, Kraków 2011 – „Technika VDSL2 dla ekspertów”
26. Orange Labs Polska, Warszawa 2011 – „Bezpieczeństwo w sieciach GPON”
27. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2011 – „Moderowanie sesji kreatywnej”
28. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2011 – „Gra planszowa dotycząca rozwoju”
29. Orange Labs Polska, Warszawa 2011 – „GIPON FTTH”
30. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2011 – „Trudne sytuacje w pracy z uczestnikami”
31. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2011 – „Metody warsztatowe w pracy z grupą”
32. Orange Labs Polska, Warszawa 2011 – „Miejski Ethernet (dostęp miedziany)”
33. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2011 – „Budowanie indywidualnego planu rozwoju”
34. PTK Centertel, Warszawa 2010 – „HPI w praktyce”
35. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2010 – „Etyka biznesowa”
36. SoHo ART., Łódź 2010 – „Technologie szerokopasmowe ADSL/SHDSL/VDSL2, obsługa AXS-635”
37. Orange Labs Polska, Łódź 2010 – „Technika VDSL2”
38. SEKA S.A, Warszawa 2010 – „Twórczy (samo) rozwój”
39. Urząd Kontroli Elektronicznej, Warszawa 2010 – „Praktyczne stosowanie zasad niedyskryminacji”
40. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2010 – „Wiatr w żagle”
41. SEKA S.A., Warszawa 2010 – „Doradcza rola HR - profesjonalna obsługa klienta”
42. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2010 – „Wstęp do zarządzania projektami”
43. SkillSoft, Warszawa 2010 – „Podstawy kreatywności i innowacji”
44. PTK Centertel, Warszawa 2009 – TtT „Metodyka prowadzenia szkoleń”
45. Urząd Kontroli Elektronicznej, Warszawa 2010 – „Zasady niedyskryminacji”
46. Urząd Kontroli Elektronicznej, Warszawa 2009 – „Kodeks Dobrych Praktyk”
47. SEKA S.A., Warszawa 2009 – „Zarządzanie zasobami ludzkimi”
48. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2009 – „Instalacja urządzeń HDSL”
49. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2009 – „Pomiary stałoprądowe i zmiennoprądowe”
50. ZTE Corporation, Warszawa 2009 – „Modem ZXV10 W300”
51. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2009 – „SI SABA – wprowadzanie ofert rozwojowych”
52. Kancelaria Prawna Traple, Konarski, Podrecki sp.j., Warszawa 2008 – „Ochrona danych osobowych,
53. tajemnica telekomunikacyjna”
54. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2008 – „SI SABA – administrowanie szkoleniami”
55. Achieve Global, Kazimierz Dolny 2007 – „Od konfliktu do współpracy”
56. Achieve Global, Warszawa 2007 - „Jak budować skuteczne relacje wewnątrz firmy?”
57. Achieve Global, Koszelówka 2006 – „Komunikacja z Klientem - coaching”
58. Achieve Global, Koszelówka 2006 – „Zrozumieć siebie dla Klienta”
59. Achieve Global, Serock 2006 – „Komunikacja z klientem”
60. Alcatel, Warszawa 2006 – „Utrzymanie i obsługa systemów dostępu XDSL”
61. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2006 – „Zasady budowy programów szkoleniowych”
62. Centrum Szkoleniowe JET, Kazimierz Dolny 2006 – „Prowadzenie efektywnych szkoleń”.
63. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2005 – „Techniczna obsługa klientów usług transmisji danych”
64. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2005 – „Telefoniczna obsługa trudnego klienta”
65. Pion Bezpieczeństwa Grupy Kapitałowej TP S.A., Warszawa 2005 – „Zadania i obowiązki wykonywane przez Telekomunikację Polską na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa”
66. Dicoria Grupa Doradcza, Warszawa 2002 – „Zaawansowane techniki sprzedaży”
67. Dicoria Grupa Doradcza, Warszawa 2002 – „Planowanie współpracy z klientem”
68. McMadoor&Friends, Wygryny 2000 – Trening motywacyjny nowych sposobów budowania zespołu w systemie NLP
69. Biznes Szkolenia Kontakt, Mądralin 2000 – „Techniki sprzedaży i promocji produktu”
70. Neumann Management Institute, Warszawa 1999 – „Rozmowy sprzedażowe”
71. Biznes Szkolenia Kontakt, Mądralin 1999 – „Jak wypromować nowy produkt”
72. Biznes Szkolenia Kontakt, Waplewo 1999 – „Teamwork”
73. Citycom Polska, Warszawa 1998 – Urządzenia Plantronics i Lokalne Systemy Przywoławcze
74. „Społem” Ośrodek Szkolenia Spółdzielczego S.P. Kętrzyn 1992 – Kurs inwentaryzatorski
75. Agencja Ochrony Mienia „SEKURITAS”, Warszawa 1992 – Kurs agentów ochrony osób i mienia
2. Obsługa analizatorów widma OSA-110M czerwiec 2020 Orange Polska S.A.
3. Teoria i praktyka w pomiarach synchronizacji z wykorzystaniem przyrządu MTS-5800 listopad 2019 AM Technologies
4. Konfiguracja urządzeń pomiarowych serii FTB firmy EXFO luty 2019 RATEART
5. Pomiary jakości w sieciach Ethernet/IP - RFC2544, Y1564, RFC6349 maj 2018 AM Technologies
6. Zaawansowane pomiary fazy i Wandera sygnału zegarowego w telekomunikacyjnych sieciach teletransmisyjnych maj 2017 Altaria Solutions
7. Pomiary mocy i parametrów widmowych sygnałów optycznych październik 2016 Interlab
8. Pomiary Ethernet/IP luty 2016 AM Technologies
9. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2012 – „Informacja zwrotna 360° w Orange Polska”
10. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2012 – „Jak utrzymać motywację pracownika”
11. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2012 – „Rekrutacja, selekcja i działania antyrotacyjne”
12. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2012 – „Trendy na rynku HR”
13. Firma 2000 Sp. z o.o., Warszawa 2012 – „Profesjonalny trener – szkolenia doskonalące warsztat trenerski”
14. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2012 – „Facylitacja pracy z grupą”
15. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2012 – „Metodyka prowadzenia szkoleń”
16. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2012 – „Proces Grupowy”
17. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2012 – TtT „5 kroków do sukcesu – szkolenie managerskie”
18. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2012 – „Prezentacja trenerska”
19. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2011 – „ Doradztwo Zawodowe dla początkujących”
20. PTK Centertel, Warszawa 2011 – „Blended-learning”
21. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2011 – „Efektywne metody rekrutacji i selekcji pracowników”
22. Orange Labs Polska, Warszawa 2011 – „Metro Ethernet”
23. PTK Centertel, Warszawa 2011 – „Jak korzystać z mocy metafory i pytań na sali szkoleniowej”
24. Orange Labs Polska, Świdnik 2011 – „Wprowadzenie do technologii xWDM”
25. Orange Labs Polska, Kraków 2011 – „Technika VDSL2 dla ekspertów”
26. Orange Labs Polska, Warszawa 2011 – „Bezpieczeństwo w sieciach GPON”
27. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2011 – „Moderowanie sesji kreatywnej”
28. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2011 – „Gra planszowa dotycząca rozwoju”
29. Orange Labs Polska, Warszawa 2011 – „GIPON FTTH”
30. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2011 – „Trudne sytuacje w pracy z uczestnikami”
31. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2011 – „Metody warsztatowe w pracy z grupą”
32. Orange Labs Polska, Warszawa 2011 – „Miejski Ethernet (dostęp miedziany)”
33. Telekomunikacja Polska S.A, Warszawa 2011 – „Budowanie indywidualnego planu rozwoju”
34. PTK Centertel, Warszawa 2010 – „HPI w praktyce”
35. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2010 – „Etyka biznesowa”
36. SoHo ART., Łódź 2010 – „Technologie szerokopasmowe ADSL/SHDSL/VDSL2, obsługa AXS-635”
37. Orange Labs Polska, Łódź 2010 – „Technika VDSL2”
38. SEKA S.A, Warszawa 2010 – „Twórczy (samo) rozwój”
39. Urząd Kontroli Elektronicznej, Warszawa 2010 – „Praktyczne stosowanie zasad niedyskryminacji”
40. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2010 – „Wiatr w żagle”
41. SEKA S.A., Warszawa 2010 – „Doradcza rola HR - profesjonalna obsługa klienta”
42. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2010 – „Wstęp do zarządzania projektami”
43. SkillSoft, Warszawa 2010 – „Podstawy kreatywności i innowacji”
44. PTK Centertel, Warszawa 2009 – TtT „Metodyka prowadzenia szkoleń”
45. Urząd Kontroli Elektronicznej, Warszawa 2010 – „Zasady niedyskryminacji”
46. Urząd Kontroli Elektronicznej, Warszawa 2009 – „Kodeks Dobrych Praktyk”
47. SEKA S.A., Warszawa 2009 – „Zarządzanie zasobami ludzkimi”
48. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2009 – „Instalacja urządzeń HDSL”
49. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2009 – „Pomiary stałoprądowe i zmiennoprądowe”
50. ZTE Corporation, Warszawa 2009 – „Modem ZXV10 W300”
51. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2009 – „SI SABA – wprowadzanie ofert rozwojowych”
52. Kancelaria Prawna Traple, Konarski, Podrecki sp.j., Warszawa 2008 – „Ochrona danych osobowych,
53. tajemnica telekomunikacyjna”
54. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2008 – „SI SABA – administrowanie szkoleniami”
55. Achieve Global, Kazimierz Dolny 2007 – „Od konfliktu do współpracy”
56. Achieve Global, Warszawa 2007 - „Jak budować skuteczne relacje wewnątrz firmy?”
57. Achieve Global, Koszelówka 2006 – „Komunikacja z Klientem - coaching”
58. Achieve Global, Koszelówka 2006 – „Zrozumieć siebie dla Klienta”
59. Achieve Global, Serock 2006 – „Komunikacja z klientem”
60. Alcatel, Warszawa 2006 – „Utrzymanie i obsługa systemów dostępu XDSL”
61. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2006 – „Zasady budowy programów szkoleniowych”
62. Centrum Szkoleniowe JET, Kazimierz Dolny 2006 – „Prowadzenie efektywnych szkoleń”.
63. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2005 – „Techniczna obsługa klientów usług transmisji danych”
64. Telekomunikacja Polska S.A., Warszawa 2005 – „Telefoniczna obsługa trudnego klienta”
65. Pion Bezpieczeństwa Grupy Kapitałowej TP S.A., Warszawa 2005 – „Zadania i obowiązki wykonywane przez Telekomunikację Polską na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa”
66. Dicoria Grupa Doradcza, Warszawa 2002 – „Zaawansowane techniki sprzedaży”
67. Dicoria Grupa Doradcza, Warszawa 2002 – „Planowanie współpracy z klientem”
68. McMadoor&Friends, Wygryny 2000 – Trening motywacyjny nowych sposobów budowania zespołu w systemie NLP
69. Biznes Szkolenia Kontakt, Mądralin 2000 – „Techniki sprzedaży i promocji produktu”
70. Neumann Management Institute, Warszawa 1999 – „Rozmowy sprzedażowe”
71. Biznes Szkolenia Kontakt, Mądralin 1999 – „Jak wypromować nowy produkt”
72. Biznes Szkolenia Kontakt, Waplewo 1999 – „Teamwork”
73. Citycom Polska, Warszawa 1998 – Urządzenia Plantronics i Lokalne Systemy Przywoławcze
74. „Społem” Ośrodek Szkolenia Spółdzielczego S.P. Kętrzyn 1992 – Kurs inwentaryzatorski
75. Agencja Ochrony Mienia „SEKURITAS”, Warszawa 1992 – Kurs agentów ochrony osób i mienia
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Inżynieria
Telekomunikacja
Zainteresowania
Muzyka, zjawiska paranormalne, broń i militaria, budowle warowne, zagadki historyczne,
Inne
Kompleksowa wiedza z zakresu teleinformatyki i telekomunikacji
Prawo jazdy kat. B. od 1997
Prawo jazdy kat. B. od 1997
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Istoty Energetyczne
Dla osób obdarzonych niewyjaśnionymi umiejętnościami, dla widzących obieg energii, dla tych pochłaniających ją i tych którzy potrafią jej przepływ kontrolować.
KnowBOX
KnowBOX™ jest biletem wstępu na szkolenie otwarte w jednym z oferowanych tematów, które odbędzie się w wybranym przez Ciebie miejscu i terminie.
MUZYKA , ZESPOŁY, GRANIE, SPIEW
Witam grupa osób interesujacych sie muzyka od strony praktycznej w szerokim tego slowa rozumieniu praktyczne wykonywanie muzyki jako pasja, przyjemnosc, praca
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.