Mariusz Froń

Key Account Manager
Siemianowice Śląskie, śląskie

Doświadczenie zawodowe

Hortex Holding SA
Key Account Manager
 zarządzanie klientami sieciowymi
 przeprowadzanie działań promocyjnych
 wprowadzanie do sprzedaży nowych produktów oraz nowych projektów
 racjonalne wykorzystywanie budżetu promocyjnego i administracyjnego
 nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji handlowych
 odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych
 raportowanie działań oraz wyników do bezpośredniego przełożonego
FHP Vileda
Sales Force Manager
FoodCare Sp. z o.o.
Field Key Account Manager / Executive Sales Manager
 zarządzanie grupą 15 Przedstawicieli Handlowych
 rozwijanie i budowanie silnych relacji biznesowych z klientami rynku nowoczesnego
na podległym terenie
 wyznaczanie zadań PH, kontrola realizacji oraz ocena ich pracy
 prowadzenie spraw administracyjnych regionu
 szkolenie PH poprzez wspólne prace w terenie i naukę racjonalnego wykorzystania
budżetu
 odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych
 przeprowadzanie działań promocyjnych u klientów sieciowych, wprowadzanie do
 sprzedaży nowych produktów oraz nowych projektów
Hiestand Polska Sp. z o.o.
Key Accont Manager
 kontrola pracy PH w terenie, szkolenie PH poprzez wspólne prace
 raportowanie działań oraz wyników do bezpośredniego przełożonego
 nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji handlowych
 odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych
 przeprowadzanie działań promocyjnych u klientów sieciowych (centrale stacji paliw)
 wprowadzanie do sprzedaży nowych produktów oraz nowych projektów
 racjonalne wykorzystywanie budżetu promocyjnego i administracyjnego
Nestle Polska S.A.
Kierownik d.s. Merchandisingu
 wdrożenie projektu merchandisingowego w całej firmie ( agencja)
 szkolenia dla koordynatorów oraz merchandiserów
 Projekty oraz lokalne wdrożenia planogramów
 Wspólne prace z PH w całej Polsce oraz szkolenie „standardy pracy w kanale KA „
 Prowadzenie promocyjnych akcji lojalnościowych dla PH dystrybutorów w kanale tradycyjnym
Nestle Polska S.A.
Regionalny Kierownik Sprzedaży d.s. Kluczowych Klientów
• zarządzanie grupą 7 Przedstawicieli Handlowych
• rozwijanie sieci sprzedaży na podległym terenie ( 1/3 Polski )
• utrzymywanie regularnych kontaktów z kluczowymi klientami
• wyznaczanie zadań podwładnym, kontrola realizacji oraz ocena ich pracy
• szkolenie PH poprzez wspólne prace w terenie
• prowadzenie spraw administracyjnych regionu, gwarantowanie racjonalnego
wykorzystania budżetu
Nestle Polska S.A.
Przedstawiciel Handlowy d.s. Kluczowych Klientów
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Firma Handlowa Dex Katowice

Specjalizacje

Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja