Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
zarządzanie klientami sieciowymi
przeprowadzanie działań promocyjnych
wprowadzanie do sprzedaży nowych produktów oraz nowych projektów
racjonalne wykorzystywanie budżetu promocyjnego i administracyjnego
nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji handlowych
odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych
raportowanie działań oraz wyników do bezpośredniego przełożonego
przeprowadzanie działań promocyjnych
wprowadzanie do sprzedaży nowych produktów oraz nowych projektów
racjonalne wykorzystywanie budżetu promocyjnego i administracyjnego
nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji handlowych
odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych
raportowanie działań oraz wyników do bezpośredniego przełożonego
Field Key Account Manager / Executive Sales Manager
zarządzanie grupą 15 Przedstawicieli Handlowych
rozwijanie i budowanie silnych relacji biznesowych z klientami rynku nowoczesnego
na podległym terenie
wyznaczanie zadań PH, kontrola realizacji oraz ocena ich pracy
prowadzenie spraw administracyjnych regionu
szkolenie PH poprzez wspólne prace w terenie i naukę racjonalnego wykorzystania
budżetu
odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych
przeprowadzanie działań promocyjnych u klientów sieciowych, wprowadzanie do
sprzedaży nowych produktów oraz nowych projektów
rozwijanie i budowanie silnych relacji biznesowych z klientami rynku nowoczesnego
na podległym terenie
wyznaczanie zadań PH, kontrola realizacji oraz ocena ich pracy
prowadzenie spraw administracyjnych regionu
szkolenie PH poprzez wspólne prace w terenie i naukę racjonalnego wykorzystania
budżetu
odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych
przeprowadzanie działań promocyjnych u klientów sieciowych, wprowadzanie do
sprzedaży nowych produktów oraz nowych projektów
Key Accont Manager
kontrola pracy PH w terenie, szkolenie PH poprzez wspólne prace
raportowanie działań oraz wyników do bezpośredniego przełożonego
nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji handlowych
odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych
przeprowadzanie działań promocyjnych u klientów sieciowych (centrale stacji paliw)
wprowadzanie do sprzedaży nowych produktów oraz nowych projektów
racjonalne wykorzystywanie budżetu promocyjnego i administracyjnego
raportowanie działań oraz wyników do bezpośredniego przełożonego
nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji handlowych
odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych
przeprowadzanie działań promocyjnych u klientów sieciowych (centrale stacji paliw)
wprowadzanie do sprzedaży nowych produktów oraz nowych projektów
racjonalne wykorzystywanie budżetu promocyjnego i administracyjnego
Kierownik d.s. Merchandisingu
wdrożenie projektu merchandisingowego w całej firmie ( agencja)
szkolenia dla koordynatorów oraz merchandiserów
Projekty oraz lokalne wdrożenia planogramów
Wspólne prace z PH w całej Polsce oraz szkolenie „standardy pracy w kanale KA „
Prowadzenie promocyjnych akcji lojalnościowych dla PH dystrybutorów w kanale tradycyjnym
szkolenia dla koordynatorów oraz merchandiserów
Projekty oraz lokalne wdrożenia planogramów
Wspólne prace z PH w całej Polsce oraz szkolenie „standardy pracy w kanale KA „
Prowadzenie promocyjnych akcji lojalnościowych dla PH dystrybutorów w kanale tradycyjnym
Regionalny Kierownik Sprzedaży d.s. Kluczowych Klientów
• zarządzanie grupą 7 Przedstawicieli Handlowych
• rozwijanie sieci sprzedaży na podległym terenie ( 1/3 Polski )
• utrzymywanie regularnych kontaktów z kluczowymi klientami
• wyznaczanie zadań podwładnym, kontrola realizacji oraz ocena ich pracy
• szkolenie PH poprzez wspólne prace w terenie
• prowadzenie spraw administracyjnych regionu, gwarantowanie racjonalnego
wykorzystania budżetu
• rozwijanie sieci sprzedaży na podległym terenie ( 1/3 Polski )
• utrzymywanie regularnych kontaktów z kluczowymi klientami
• wyznaczanie zadań podwładnym, kontrola realizacji oraz ocena ich pracy
• szkolenie PH poprzez wspólne prace w terenie
• prowadzenie spraw administracyjnych regionu, gwarantowanie racjonalnego
wykorzystania budżetu
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja