Doświadczenie zawodowe
IT Engineer
- wsparcie informatyczne dla LG
- administracja serwerem wymiany plików (dodawanie/usuwanie kont użytkowników, zmiana uprawnień, mapowanie dysków sieciowych, Backup oraz przywracanie usuniętych danych; Server HP ProLiant; oprogramowanie: Windows 2k3, HP Data Protector Express)
- instalacja systemów operacyjnych oraz oprogramowania w trzech wersjach językowych polskiej, angielskiej, koreańskiej na komputerach klasy PC oraz Laptopach (Windows XP, Windows 2k3, MS Office 2003 Proffesional, Lotus Notes 6.5, Symantec AntiVirus, DWGTrueView, TextPad, itp)
- instalacja sieci komputerowych, administracja adresami IP (IP Plus)
- zarządzanie magazynem sprzętu komputerowego
- administracja drukarkami sieciowymi (HP, Cannon, Zebra)
- konfiguracja i zarządzanie centralą telefoniczną PBX Siemens HIPATH 4000
- helpdesk
- administracja serwerem wymiany plików (dodawanie/usuwanie kont użytkowników, zmiana uprawnień, mapowanie dysków sieciowych, Backup oraz przywracanie usuniętych danych; Server HP ProLiant; oprogramowanie: Windows 2k3, HP Data Protector Express)
- instalacja systemów operacyjnych oraz oprogramowania w trzech wersjach językowych polskiej, angielskiej, koreańskiej na komputerach klasy PC oraz Laptopach (Windows XP, Windows 2k3, MS Office 2003 Proffesional, Lotus Notes 6.5, Symantec AntiVirus, DWGTrueView, TextPad, itp)
- instalacja sieci komputerowych, administracja adresami IP (IP Plus)
- zarządzanie magazynem sprzętu komputerowego
- administracja drukarkami sieciowymi (HP, Cannon, Zebra)
- konfiguracja i zarządzanie centralą telefoniczną PBX Siemens HIPATH 4000
- helpdesk
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Grupy
Centrale telefoniczne
Triki na centralkach telefonicznych Alcatel, Avaya, Siemens, Panasonic....
Sieciowanie centralek i usług
Nowe trendy w sieci
Co jest trendy w sieci? Na co warto zwrócić uwagę? Co nowego powstało? Co się rozwinie, a co upadnie? Odpowiedzi na te i wiele innych nurtujących Cie pytań z dziedziny nowych sieciowych nurtów odnajdz
Oprogramowanie typu Helpdesk
Wymiana informacji na temat oprogramowania wspierającego pracę działu IT oraz służącego do budowania relacji z klientami (użytkownikami).
PABX PBX via VoIP SLICAN w FIRMIE
PABX (PBX) SLICAN W FIRMIE,INTERAKTYWNA INTEGRACJA Z SYTEMAMI CRM, ERP