Umiejętności
B2B
Rozwój działalności
Strategia biznesowa
Komunikacja
E-commerce
Finanse
frachty
Spedycja
Logistyka międzynarodowa
Internet
Zarządzanie IT
Zarządzanie usługami IT
Logistyka
Zarządzanie logistyczne
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
zarządzanie operacyjne
Project Management
Analiza wymagań
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie projektami programistycznymi
łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zarządzanie transportem
Magazynowanie
Zarządzanie zespołem
Microsoft Office Specialist
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Interim Manager / Właściciel
bjf Mariusz Fijałkowski
Optymalizacja procesów biznesowych, zarządzanie, marketing i Public Relations.
Doradztwo i realizacja procesów IT.
Zarządzanie zmianą i coaching i rozwój pracowników.
✯ Lider projektu w zakresie rozwoju menadżerskiego i zarządzania zespołem w strukturach macierzowych,
który obejmował 25 osób z kadry zarządzającej i kierowniczej z firm: PGE SA. oraz A.P. Møller – Mærsk
i Novo Nordisk.
✯ Projektowanie zmian logistycznych w przedsiębiorstwie. Badanie i optymalizacja kosztów logistyki
transportu.
✯ Niezależne projekty coachingowe dla kadry menedżerskiej opierające się na ideach socjo
kognitywistycznych (rozwój osobisty, samo-świadomość, motivation management) i konsultacyjne
(komunikacja wewnętrzna w firmie).
✯ Koordynator projektu ds. logistyczno-organizacyjnych w trakcie realizacji wykopu o kubaturze
43.200 m2, w ramach inwestycji budowlanej obiektu mieszkaniowo-biznesowego pn. Legnicka Street,
realizowanego we Wrocławiu o wartości ponad 40 mln PLN.
Doradztwo i realizacja procesów IT.
Zarządzanie zmianą i coaching i rozwój pracowników.
✯ Lider projektu w zakresie rozwoju menadżerskiego i zarządzania zespołem w strukturach macierzowych,
który obejmował 25 osób z kadry zarządzającej i kierowniczej z firm: PGE SA. oraz A.P. Møller – Mærsk
i Novo Nordisk.
✯ Projektowanie zmian logistycznych w przedsiębiorstwie. Badanie i optymalizacja kosztów logistyki
transportu.
✯ Niezależne projekty coachingowe dla kadry menedżerskiej opierające się na ideach socjo
kognitywistycznych (rozwój osobisty, samo-świadomość, motivation management) i konsultacyjne
(komunikacja wewnętrzna w firmie).
✯ Koordynator projektu ds. logistyczno-organizacyjnych w trakcie realizacji wykopu o kubaturze
43.200 m2, w ramach inwestycji budowlanej obiektu mieszkaniowo-biznesowego pn. Legnicka Street,
realizowanego we Wrocławiu o wartości ponad 40 mln PLN.
Partner
Camaro
Opis działalności firmy: Firma transportowo-handlowa.
Kluczowi klienci: Skanska, Echo Investment, Karmar, Strabag, PORR, Pol-Dróg
Menadżer zmiany – projektowanie procesu zmian i realizacja przebudowy organizacji: tworzenie sieci współpracujących firm transportowych (podwykonawców), zarządzanie pracą i dokonywanie ocen. Przeprowadzanie analiz logistycznych w celu obniżenia kosztów operacyjnych. Pozyskiwanie nowych rynków sprzedaży.
Kluczowe dokonania i projekty
✯ Nawiązanie współpracy z ponad 30 partnerami biznesowymi w zakresie podwykonawstwa usług transportowych.
✯ Uzyskanie wzrostu obrotów firmy o ponad 500%. Wybór nowych przewoźników i dostarczenie zapasów materiału dotychczasowym klientom przez nowych przewoźników. Zwiększenie płynności finansowej. Zwiększenie obrotów po 4 miesiącach.
✯ Zawarcie umów wykonawczych i remontowych – rozszerzenie profilu działalności i sposobu prowadzenia sprzedaży poprzez zawarcie 10+ umów i sprzedaż materiałów z wyższą marżą.
✯ Rozszerzenie działalności firmy o usługi wykonawcze, nawiązanie współpracy ze strukturami lokalnych małych miejscowości. W rezultacie znaczne podwyższenie zyskowności firmy.
Kluczowi klienci: Skanska, Echo Investment, Karmar, Strabag, PORR, Pol-Dróg
Menadżer zmiany – projektowanie procesu zmian i realizacja przebudowy organizacji: tworzenie sieci współpracujących firm transportowych (podwykonawców), zarządzanie pracą i dokonywanie ocen. Przeprowadzanie analiz logistycznych w celu obniżenia kosztów operacyjnych. Pozyskiwanie nowych rynków sprzedaży.
Kluczowe dokonania i projekty
✯ Nawiązanie współpracy z ponad 30 partnerami biznesowymi w zakresie podwykonawstwa usług transportowych.
✯ Uzyskanie wzrostu obrotów firmy o ponad 500%. Wybór nowych przewoźników i dostarczenie zapasów materiału dotychczasowym klientom przez nowych przewoźników. Zwiększenie płynności finansowej. Zwiększenie obrotów po 4 miesiącach.
✯ Zawarcie umów wykonawczych i remontowych – rozszerzenie profilu działalności i sposobu prowadzenia sprzedaży poprzez zawarcie 10+ umów i sprzedaż materiałów z wyższą marżą.
✯ Rozszerzenie działalności firmy o usługi wykonawcze, nawiązanie współpracy ze strukturami lokalnych małych miejscowości. W rezultacie znaczne podwyższenie zyskowności firmy.
Dyrektor Zarządzający
WIKA SP. Z O. O. / TEMCO SP. Z O.O.
Opis działalności firmy: Firma działająca w branży wydobywczej zajmująca się min. sprzedażą kruszyw.
Menadżer zmiany – projektowanie procesu zmian i realizacja przebudowy organizacji poprzez wprowadzenie zarządzania zgodnego z koncepcją Lean Management: zarządzanie transportem i działem wydobycia, finansami, budżetem. Tworzenie standardów współpracy
z podwykonawcami. Pozyskiwanie klientów i negocjowanie umów. Tworzenie strategii i planów sprzedaży. Projektowanie, zarządzanie realizacją oraz koordynacja wdrażania modułów informatycznych wspomagających procesy produkcyjne i logistyczne. Przygotowywanie analiz rynku
i bieżących sprawozdań oraz raportów dla Zarządu firmy.
Kluczowi klienci: Skanska, Budimex, Erbud, Max Boegl, Karmar, Strabag, Polimex Mostostal, Hochtief, Alpine Bau.
Kluczowe dokonania i projekty:
✯ Tworzenie standardów programu współpracy z podwykonawcami. Przygotowanie i wdrożenie standardów mających na celu obniżenie wskaźnika Klt (koszty logistyki transportu).
✯ Zarządzanie realizacją narzędzi BI monitorujących i raportujących realizację kontraktów (w pełnym zakresie od wydobycia kruszywa do jego dostarczenia do odbiorcy końcowego) i przetwarzających dane
z procesów produkcji i realizacji dostaw – projektowanie zmian i modyfikacji w funkcjonalności. Uzyskanie 12% oszczędności w kosztach produkcji.
✯ Sukcesywny wzrost w kolejnych okresach procentowego udziału ładownych kursów powrotnych.
W rezultacie znaczne zwiększenie przychodów w stosunku do okresów wcześniejszych.
✯ Rozwiązanie problemu sezonowości sprzedaży kruszyw dla branży budowlanej - zainicjowanie
i koordynacja sprzedaży piasku na potrzeby „akcji zima” realizowanej przez jednostki samorządu terytorialnego. Zawarcie 18 umów sprzedaży z gminami. Odnotowanie zysku w sezonie zimowym
w stosunku do tego samego okresu roku wcześniejszego. Zawarcie w kolejnym roku (zima 2011/2012) kilkudziesięciu umów z gminami i powiatami, zysk netto znacznie wyższy niż 2010/2011.
✯ Dywersyfikacja portfela klientów, pozyskanie nowych klientów i w rezultacie zwiększenie wpływów.
Menadżer zmiany – projektowanie procesu zmian i realizacja przebudowy organizacji poprzez wprowadzenie zarządzania zgodnego z koncepcją Lean Management: zarządzanie transportem i działem wydobycia, finansami, budżetem. Tworzenie standardów współpracy
z podwykonawcami. Pozyskiwanie klientów i negocjowanie umów. Tworzenie strategii i planów sprzedaży. Projektowanie, zarządzanie realizacją oraz koordynacja wdrażania modułów informatycznych wspomagających procesy produkcyjne i logistyczne. Przygotowywanie analiz rynku
i bieżących sprawozdań oraz raportów dla Zarządu firmy.
Kluczowi klienci: Skanska, Budimex, Erbud, Max Boegl, Karmar, Strabag, Polimex Mostostal, Hochtief, Alpine Bau.
Kluczowe dokonania i projekty:
✯ Tworzenie standardów programu współpracy z podwykonawcami. Przygotowanie i wdrożenie standardów mających na celu obniżenie wskaźnika Klt (koszty logistyki transportu).
✯ Zarządzanie realizacją narzędzi BI monitorujących i raportujących realizację kontraktów (w pełnym zakresie od wydobycia kruszywa do jego dostarczenia do odbiorcy końcowego) i przetwarzających dane
z procesów produkcji i realizacji dostaw – projektowanie zmian i modyfikacji w funkcjonalności. Uzyskanie 12% oszczędności w kosztach produkcji.
✯ Sukcesywny wzrost w kolejnych okresach procentowego udziału ładownych kursów powrotnych.
W rezultacie znaczne zwiększenie przychodów w stosunku do okresów wcześniejszych.
✯ Rozwiązanie problemu sezonowości sprzedaży kruszyw dla branży budowlanej - zainicjowanie
i koordynacja sprzedaży piasku na potrzeby „akcji zima” realizowanej przez jednostki samorządu terytorialnego. Zawarcie 18 umów sprzedaży z gminami. Odnotowanie zysku w sezonie zimowym
w stosunku do tego samego okresu roku wcześniejszego. Zawarcie w kolejnym roku (zima 2011/2012) kilkudziesięciu umów z gminami i powiatami, zysk netto znacznie wyższy niż 2010/2011.
✯ Dywersyfikacja portfela klientów, pozyskanie nowych klientów i w rezultacie zwiększenie wpływów.
Prezes Zarządu
EuroIntegra Sp. z o. o.
Opis działalności firmy: Od roku 2007 poszerzyła swój zakres działalności handlowo-usługowej
w obszarze serwisu i sprzedaży podzespołów do maszyn górniczych.
Zarządzanie firmą oraz procesami logistycznymi w zakresie realizacji dostaw odlewów specjalistycznych dla kluczowych klientów. Pozyskiwanie strategicznych klientów.
Kluczowi klienci: PGE, KWB Bełchatów, KWB Turów, Zanam-Legmet, Fugo Konin, Fugo-Odlew.
Kluczowe dokonania i projekty
✯ Nawiązanie stałej współpracy z KWB Bełchatów, KWB Turów, KWB Adamów w zakresie zapewnienia ciągłości dostaw zębów do koparko-zwałowarek w latach 2005 - 2009. Zwiększenie wartości sprzedaży spółki przy jednoczesnym zwiększeniu rentowności sprzedaży netto. Przygotowanie biznesowego modelu współpracy z odlewniami na terenie kraju zapewniającego podniesienie zyskowności w obrocie odlewami
z brązu.
w obszarze serwisu i sprzedaży podzespołów do maszyn górniczych.
Zarządzanie firmą oraz procesami logistycznymi w zakresie realizacji dostaw odlewów specjalistycznych dla kluczowych klientów. Pozyskiwanie strategicznych klientów.
Kluczowi klienci: PGE, KWB Bełchatów, KWB Turów, Zanam-Legmet, Fugo Konin, Fugo-Odlew.
Kluczowe dokonania i projekty
✯ Nawiązanie stałej współpracy z KWB Bełchatów, KWB Turów, KWB Adamów w zakresie zapewnienia ciągłości dostaw zębów do koparko-zwałowarek w latach 2005 - 2009. Zwiększenie wartości sprzedaży spółki przy jednoczesnym zwiększeniu rentowności sprzedaży netto. Przygotowanie biznesowego modelu współpracy z odlewniami na terenie kraju zapewniającego podniesienie zyskowności w obrocie odlewami
z brązu.
Członek Zarządu
EuroIntegra Sp. z o. o.
Opis działalności firmy: Firma usługowa realizująca informatyczne projekty infrastrukturalne, świadcząca swoje usługi w zakresie organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami.
Projektowanie i zapewnienie jakości (QA testing) aplikacji zarządzającej automatyzacją w Centrum Biznesu Hot Company. Interaction design w zastosowaniach przemysłowych, testy użyteczności, kontrola jakości suport użytkowników końcowych. Zarządzanie 30-osobowym zespołem.
Kluczowi klienci: KWB Bełchatów, KWB Turów, Zanam-Legmet, Fugo Konin, Fugo-Odlew,
Sorger Wurst- und Schinkenspezialitäten GmbH
Kluczowe dokonania i projekty
✯ Zarządzanie 50 realizacjami projektowania i budowy sieci informatycznych – projektowanie
i zarządzaniem całym procesem od projektu, poprzez realizację do stałej obsługi rozległych sieci teleinformatycznych z dostępem do Internetu. Najważniejsze realizacje: Centrum Biznesu Hot Company, wieś Pasikurowice, Osiedle Malownicze we Wrocławiu.
✯ Przygotowywanie wymogów i specyfikacji do projektu oprogramowania informatycznego zarządzającego i automatyzującego procesy obsługi zamówień publicznych w sposób zgodny ustawą Prawo zamówień publicznych na zlecenie spółek skarbu Państwa z sektora energetycznego i firm odlewniczych.
✯ Stworzenie spółki komandytowej w Polsce – stworzenie projektu powstania i zorganizowanie organizmu złożonego z kilkunastu spółek, których istnienie minimalizowało ryzyko kapitałowe austriackich właścicieli, a także pozwalało na skorzystanie z "udogodnień" podatkowych z raportów i zysków.
Projektowanie i zapewnienie jakości (QA testing) aplikacji zarządzającej automatyzacją w Centrum Biznesu Hot Company. Interaction design w zastosowaniach przemysłowych, testy użyteczności, kontrola jakości suport użytkowników końcowych. Zarządzanie 30-osobowym zespołem.
Kluczowi klienci: KWB Bełchatów, KWB Turów, Zanam-Legmet, Fugo Konin, Fugo-Odlew,
Sorger Wurst- und Schinkenspezialitäten GmbH
Kluczowe dokonania i projekty
✯ Zarządzanie 50 realizacjami projektowania i budowy sieci informatycznych – projektowanie
i zarządzaniem całym procesem od projektu, poprzez realizację do stałej obsługi rozległych sieci teleinformatycznych z dostępem do Internetu. Najważniejsze realizacje: Centrum Biznesu Hot Company, wieś Pasikurowice, Osiedle Malownicze we Wrocławiu.
✯ Przygotowywanie wymogów i specyfikacji do projektu oprogramowania informatycznego zarządzającego i automatyzującego procesy obsługi zamówień publicznych w sposób zgodny ustawą Prawo zamówień publicznych na zlecenie spółek skarbu Państwa z sektora energetycznego i firm odlewniczych.
✯ Stworzenie spółki komandytowej w Polsce – stworzenie projektu powstania i zorganizowanie organizmu złożonego z kilkunastu spółek, których istnienie minimalizowało ryzyko kapitałowe austriackich właścicieli, a także pozwalało na skorzystanie z "udogodnień" podatkowych z raportów i zysków.
Wiceprezes Zarządu / IT Project Manager
Opis działalności firmy: Firma działająca w obszarze Internet & Design.
Opracowywanie i wdrażanie projektów IT i strategii rozwoju produktów. Współpraca i budowanie pozytywnych relacji z zewnętrznymi firmami i klientami.
Kluczowi klienci: Rozgłośnie Polskiego Radia, BBC Londyn, Getin, Raiffeisen
Kluczowe dokonania i projekty
✯ Stworzenie ICIRP (Internetowe Centrum Informacyjne Radia Publicznego) - zaprojektowanie
i wykonanie, wraz z zespołem, narzędzia zapewniające obsługę wydarzeń i programów realizowanych przez Radio Wrocław. Uzyskanie przez spółkę ITQ w okresie 2 lat stabilizacji finansowej, dzięki miesięcznym wpływom z opłat abonamentowych, stanowiących znaczną część miesięcznych dochodów spółki.
✯ Realizacja projektów dla Polskiego Radia Wrocław – „Brama do Europy” i „Europa dla przedsiębiorczych” od stworzenia strategii do wdrożenia i rozwoju produktu.
Opracowywanie i wdrażanie projektów IT i strategii rozwoju produktów. Współpraca i budowanie pozytywnych relacji z zewnętrznymi firmami i klientami.
Kluczowi klienci: Rozgłośnie Polskiego Radia, BBC Londyn, Getin, Raiffeisen
Kluczowe dokonania i projekty
✯ Stworzenie ICIRP (Internetowe Centrum Informacyjne Radia Publicznego) - zaprojektowanie
i wykonanie, wraz z zespołem, narzędzia zapewniające obsługę wydarzeń i programów realizowanych przez Radio Wrocław. Uzyskanie przez spółkę ITQ w okresie 2 lat stabilizacji finansowej, dzięki miesięcznym wpływom z opłat abonamentowych, stanowiących znaczną część miesięcznych dochodów spółki.
✯ Realizacja projektów dla Polskiego Radia Wrocław – „Brama do Europy” i „Europa dla przedsiębiorczych” od stworzenia strategii do wdrożenia i rozwoju produktu.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
Fotografia sportowa
Grupa dla osób zajmujących się zawodowo lub amatorsko fotografowaniem wydarzeń sportowych.
KIBICE SIATKÓWKI
Interesujesz się siatkówką i sportem w Polsce i na świecie, dołącz do nas :) zapraszamy wszystkich kibiców :) Mamy fizia na punkcie siatkówki ...
MANAGEMENT/ZARZĄDZANIE, MARKETING
Grupa dla osób zainteresowanych sprawami zarządzania, marketingiem i szkoleniami.
Siatkówka
Grupa dla miłośników siatkówki - od tych grających na boisku do tych, co grają przed TV ;)
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.