Mariusz Edward Lamch

Mariusz Edward Lamch

Management international
Warszawa, mazowieckie

Języki

polski
ojczysty
francuski
biegły
rosyjski
biegły
angielski
dobry
ukraiński
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

MEGA-MIX
Dyrektor Marketingu i Rozwoju
Promocja i dystrybucja na terytorii Ukrainy takich europejskich brendów jak: Ideal Standard, Vidima, Bossini, Emmevi, Mateu, Terrain SDP,
Logo
Dyrektor pierwszego Epicentr'a narodowej sieci marketów budowlanych na Ukrainie
Epicentr
Dyrektor zarządzający stworzeniem funkcjonowania pierwszego marketu budowlanego,
Odpowiedzialność za personel jego szkolenie i nauczanie np.:że "klient zawsze ma racje !"
Już na przestrzeni pierwszych trzech lat zostały otwarte cztery o łącznej powierzchni handlowej 60 000 m2 i obrotach 245 milionów dolarów. Główny asortyment to : materiały budowlane , drzewo, narzędzia, elektrotechnika, metal, dekoracja, ogród, pokrycia podłogowe i dział sanitarny.
Castorama Polska
Dyrektor handlowy a nastepnie Dyrektor marketu handlowo-usługowego
Praca okazała się prawdziwą szkołą zarządzania zespołem pracowników, byłem odpowiedzialny za wynik finansowy firmy, za jasne wyznaczenie celów, motywowanie pracowników oraz ocenę ich osiągnięć.
Doprowadziłem do pomyślnego otwarcia dwóch nowych marketów zatrudniając osobiście ponad 300 pracowników a następnie z pasją dbałem o dynamikę ich rozwoju.
Logo
Projekt Manager
Kalon - Euridep ( Grupa Total )
Stworzenie od podstaw filii Kalon Polska -francuskiego koncernu Kalon -Euridep.
Budowałem firmę od zatrudnienia pierwszych pracowników , wynajęcia magazynu , biura i wyboru oprogramowania dla funkcjonowania firmy handlowej do znalezienia pierwszych kontrahentów.
Od promowania pierwszych dostaw francuskich importowanych farb: Avi i Ripolin na polski rynek tradycyjny do sprzedaży farb specjalistycznych np: "Wygraliśmy konkurs na dostawę specjalistycznych lakierów wykończeniowych do betonów na Warszawską Giełdę"
Negocjowanie kontraktów a w rezultacie współpraca z pierwszymi sieciami zachodniej dystrybucji w Polsce. Praca nad opracowaniem a w efekcie dostarczanie "marki własnej"
dla Auchan i Leroy Merlin
W ciagu trzech lat obroty wzrosły na tyle, że firma Kalon International przejęła kontrolny pakiet akcji nad Polifarbem Cieszyn-Wrocław otwierając sobie dostęp do 35% rynku.

Edukacja

Logo
MBA z Zarządzania Gospodarką Europejską, studia podyplomowe
HEC Hautes Etudes Commerciales Jouy-en-Josas Paris

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Gra w Szachy , Nurkowanie

Inne

Optymizm Managera i Pozytywne Myślenie jest przyszłością Firmy, pozostaje tylko zjednać sobie sojuszników.