Mariusz Dymkowski
Dyrektor Departament Usług Dystrybucyjnych i Obsługi Klienta, Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Departamentu Klientów Indywidualnych
Pełen zakres odpowiedzialności za sprzedaż, obsługę, systemy i procesy realizowane w Spółce dla klientów SOHO i SME.
• Realizacja kolejnego etapu optymalizacji struktur obszaru handlowego o obsłudze klientów indywidualnych.
• Zapewnienia jednolitego funkcjonowania obszaru sprzedaży dla klientów indywidualnych w ramach nowo powołanej spółki
• Opracowanie modelu sprzedaży energii elektrycznej dla Klientów indywidualnych w PGNiG OD.
• Realizacja kolejnego etapu optymalizacji struktur obszaru handlowego o obsłudze klientów indywidualnych.
• Zapewnienia jednolitego funkcjonowania obszaru sprzedaży dla klientów indywidualnych w ramach nowo powołanej spółki
• Opracowanie modelu sprzedaży energii elektrycznej dla Klientów indywidualnych w PGNiG OD.
Dyrektor ds. Standardów Obsługi Klientów
• Udział w opracowywaniu strategii marketingowej i handlowej.
• Zarządzanie programem VBM w PGNiG SA w zakresie optymalizacji kosztów i obsługi klientów
• Odpowiedzialny za reorganizacji kanałów obsługi klientów indywidualnych – wdrożenie Contact Center, e-BOK, e-faktura.
• Wdrożone działania przyniosły oszczędności rzędu kilkunastu milonów.
• Zarządzanie programem VBM w PGNiG SA w zakresie optymalizacji kosztów i obsługi klientów
• Odpowiedzialny za reorganizacji kanałów obsługi klientów indywidualnych – wdrożenie Contact Center, e-BOK, e-faktura.
• Wdrożone działania przyniosły oszczędności rzędu kilkunastu milonów.
Dyrektor ds.Klientów Indywidualnych i Biznesowych - Oddział Handlowy
• Ujednolicenie zasad obsługi 6,5 mln klientów Oddziału przejętych do obsługi z 6 niezależnych Spółek Obrotu Gazem
• Pozytywnie (brak kar finansowych) zakończone kontrole poprawności realizowanych procesów przez NIK, UOKiK oraz GIODO.
• Opracowanie i wdrożenie jednolitych procedur obsługi klientów indywidualnych.
• Opracowanie i wdrożenie segmentacji i procedur obsługi klientów biznesowch.
• Negocjacje i podpisanie centralnej umowy z Pocztą Polską dla całej Spółki ( ok.7 mln oszczędności).
• Organizacja i wdrożenie usługi wydruku masowego dla wszystkich jednostek Oddziału (23 Gazowni) – kilka mln oszczędności kosztów.
• Pozytywnie (brak kar finansowych) zakończone kontrole poprawności realizowanych procesów przez NIK, UOKiK oraz GIODO.
• Opracowanie i wdrożenie jednolitych procedur obsługi klientów indywidualnych.
• Opracowanie i wdrożenie segmentacji i procedur obsługi klientów biznesowch.
• Negocjacje i podpisanie centralnej umowy z Pocztą Polską dla całej Spółki ( ok.7 mln oszczędności).
• Organizacja i wdrożenie usługi wydruku masowego dla wszystkich jednostek Oddziału (23 Gazowni) – kilka mln oszczędności kosztów.
Dyrektor Departamentu Integracji Obrotu
Odpowiedzialny za proces inkorporacji spółek handlowych do PGNiG oraz integracji działalności handlowej.
Organizacja i uruchomienie Oddziału Handlowego w PGNiG SA
Organizacja i uruchomienie Oddziału Handlowego w PGNiG SA
Szkolenia i kursy
•Kurs dla członków rad nadzorczych zakończony zdanym egzaminem w Ministerstwie Skarbu Państwa
•Ukończony z sukcesem PRINCE 2
•Finanse dla nie finansistów
•Liczne kursy z zakresu jakości obsługi klientów
•Ukończony z sukcesem PRINCE 2
•Finanse dla nie finansistów
•Liczne kursy z zakresu jakości obsługi klientów
Edukacja
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.