Mariusz Czapski
Profesjonalizm i pełne zaangażowanie, mobilność na terenie Polski.
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
BRAND DOOR – Agency & Showroom Services
Opracowanie oferty poszczególnych marek poprzez dobór produktów przeznaczonych na rynek lokalny,
Rozbudowa sieci dystrybucji marek znajdujących się w portfolio firmy w Polsce,
Optymalizacja sprzedaży poszczególnych marek poprzez wybór odpowiednich kanałów dystrybucji,
Organizacja spotkań z klientami Firmy oraz prezentacja oferty – pokazy aktualnej oferty bazowej oraz kolekcji sezonowych ,
Prowadzenie szkoleń sprzedażowych dla załóg sklepów detalicznych,
Rozbudowa sieci dystrybucji marek znajdujących się w portfolio firmy w Polsce,
Optymalizacja sprzedaży poszczególnych marek poprzez wybór odpowiednich kanałów dystrybucji,
Organizacja spotkań z klientami Firmy oraz prezentacja oferty – pokazy aktualnej oferty bazowej oraz kolekcji sezonowych ,
Prowadzenie szkoleń sprzedażowych dla załóg sklepów detalicznych,
Szef Działu Hurtowego
Organizacja oraz zarządanie Działem Hurtowym firmy – kreowanie strategii rozwoju firmy: krótko- i długoterminowej, tworzenie planów sprzedaży oraz ich realizacja, opracowywanie warunków współpracy oraz polityki cenowej, kontrola rentowności firmy, przygotowywanie zasad obiegu dokumentów w firmie,
Prace nad właściwą konstrukcją oferty firmy (jej dostosowanie do wymogów rynkowych – podział na ofertę bazową i kolekcyjną), jak również kontrola nad przygotowaniem katalogów z ofertą firmy, 3.Organizacja spotkań z klientami oraz prezentacja oferty produktowej,
Opracowanie zasad polityki magazynowej firmy – współpraca na linii dział sprzedaży – magazyn – klient zewnętrzny,
Tworzenie, weryfikacja i opieka nad zewnętrzną siecią sprzedaży detalicznej,
Kontrola finansowa należności
Prace nad właściwą konstrukcją oferty firmy (jej dostosowanie do wymogów rynkowych – podział na ofertę bazową i kolekcyjną), jak również kontrola nad przygotowaniem katalogów z ofertą firmy, 3.Organizacja spotkań z klientami oraz prezentacja oferty produktowej,
Opracowanie zasad polityki magazynowej firmy – współpraca na linii dział sprzedaży – magazyn – klient zewnętrzny,
Tworzenie, weryfikacja i opieka nad zewnętrzną siecią sprzedaży detalicznej,
Kontrola finansowa należności
Senior Regional Manager Wrangler&Lee Brand
Zapewnienie dobrego wizerunku firmy poprzez prawidłowe kontakty z klientami na powierzonym terenie – 1/4 Polski
Realizacja planów sprzedaży firmy
Rozbudowa i utrzymywanie dystrybucji o określonym profilu
Opracowywanie i realizacja strategii rozwoju regionu, kategoryzacja klientów
Zarządzanie klientami poprzez bieżącą analizę obrotów, kosztów, zapasów, struktury zatowarowania, rotacji stoku i rentowności
Rekrutacja sprzedawców i rekomendowanie wybranych sprzedawców na stanowiska kierownicze. Aktywny udział w procesie szkolenia personelu sklepowego
Zarządzanie pracą kierowników sklepów poprzez planowanie, organizację, koordynację i kontrole ich działania
Reprezentowanie firmy w negocjacjach z detalicznymi sieciami handlowymi
Nadzór nad przestrzeganiem standardów merchandisingowych w sklepach, przedstawianie rekomendacji dotyczących poprawy standardu sklepu
Organizacja i prowadzenie konferencji dla klientów oraz prezentacji kolekcji
Realizacja planów sprzedaży firmy
Rozbudowa i utrzymywanie dystrybucji o określonym profilu
Opracowywanie i realizacja strategii rozwoju regionu, kategoryzacja klientów
Zarządzanie klientami poprzez bieżącą analizę obrotów, kosztów, zapasów, struktury zatowarowania, rotacji stoku i rentowności
Rekrutacja sprzedawców i rekomendowanie wybranych sprzedawców na stanowiska kierownicze. Aktywny udział w procesie szkolenia personelu sklepowego
Zarządzanie pracą kierowników sklepów poprzez planowanie, organizację, koordynację i kontrole ich działania
Reprezentowanie firmy w negocjacjach z detalicznymi sieciami handlowymi
Nadzór nad przestrzeganiem standardów merchandisingowych w sklepach, przedstawianie rekomendacji dotyczących poprawy standardu sklepu
Organizacja i prowadzenie konferencji dla klientów oraz prezentacji kolekcji
Przedstawiciel Handlowy
Określenie potrzeb i preferencji nabywców w zakresie oferowanych produktów
Pozyskiwanie nowych klientów detalicznych oraz utrzymywanie z nimi dobrych stosunków handlowych
Kontrola hurtowni patronackich, uzupełnianie stanów magazynowych, monitorowanie stanu zobowiązań finansowych
Gromadzenie danych rynkowych i raportowanie działań konkurencji
Realizacja planów sprzedaży i planów marketingowych na poziomie hurtu
Utrzymywanie dobrych kontaktów z kupcami i kierownikami działów
Dbałość o utrzymywanie standardów merchandansigowych firmy
Organizowanie i kontrola pracy merchandiserów
Ustalanie wielkości zamówień i terminów dostaw klientów sieciowych
Organizacja i prowadzenie akcji promocyjnych (centralnych i lokalnych)
Prezentacje i wprowadzanie nowych produktów w wybranych sieciach
Kontrola terminowej spłaty zobowiązań przez poszczególnych klientów
Pozyskiwanie nowych klientów detalicznych oraz utrzymywanie z nimi dobrych stosunków handlowych
Kontrola hurtowni patronackich, uzupełnianie stanów magazynowych, monitorowanie stanu zobowiązań finansowych
Gromadzenie danych rynkowych i raportowanie działań konkurencji
Realizacja planów sprzedaży i planów marketingowych na poziomie hurtu
Utrzymywanie dobrych kontaktów z kupcami i kierownikami działów
Dbałość o utrzymywanie standardów merchandansigowych firmy
Organizowanie i kontrola pracy merchandiserów
Ustalanie wielkości zamówień i terminów dostaw klientów sieciowych
Organizacja i prowadzenie akcji promocyjnych (centralnych i lokalnych)
Prezentacje i wprowadzanie nowych produktów w wybranych sieciach
Kontrola terminowej spłaty zobowiązań przez poszczególnych klientów
Szkolenia i kursy
Rachunkowość w zarządzaniu projektami - 2013-05
Organizator: Orylion
Zarządzanie projektami w praktyce z wykorzystaniem MS Project - 2013-04
Organizator: Orylion
Zarządzanie portfelem projektów - 2013-03
Organizator: Orylion
Visual merchandising w perspektywie profilu klienta docelowego - 2006-06
Organizator: PROmedia
Techniki wspomagające zarządzanie projektem Retail Partnership Iniciative - 2005-05
Organizator: Centrum Edukacji Psychologicznej FENIX
Obsługa klienta strategicznego, negocjacje handlowe - 2004-05
Organizator: Centrum Edukacji Psychologicznej FENIX
Zarządzanie relacjami ze sklepami detalicznymi - 2003-05
Organizator: SCHENK Institute
Jak skutecznie uczyć umiejętności pracowników sklepów odzieżowych - 2002-05
Organizator: SCHENK Institute
Strategiczne zarządzanie terytorium - 2001-05
Organizator: SCHENK Institute
Jak zdobyć nowego i utrzymać zdobytego klienta - 2000-05
Organizator: SCHENK Institute
Windykacje należności - 1999-11
Organizator: Ośrodek Negocjacji KONTRAKT
Trudny klient – asertywność handlowca - 1999-05
Organizator: Ośrodek Negocjacji KONTRAKT
Umiejętności interpersonalne w zarządzaniu i sprzedaży - 1997-06
Organizator: BIGRAM / BZ
Organizator: Orylion
Zarządzanie projektami w praktyce z wykorzystaniem MS Project - 2013-04
Organizator: Orylion
Zarządzanie portfelem projektów - 2013-03
Organizator: Orylion
Visual merchandising w perspektywie profilu klienta docelowego - 2006-06
Organizator: PROmedia
Techniki wspomagające zarządzanie projektem Retail Partnership Iniciative - 2005-05
Organizator: Centrum Edukacji Psychologicznej FENIX
Obsługa klienta strategicznego, negocjacje handlowe - 2004-05
Organizator: Centrum Edukacji Psychologicznej FENIX
Zarządzanie relacjami ze sklepami detalicznymi - 2003-05
Organizator: SCHENK Institute
Jak skutecznie uczyć umiejętności pracowników sklepów odzieżowych - 2002-05
Organizator: SCHENK Institute
Strategiczne zarządzanie terytorium - 2001-05
Organizator: SCHENK Institute
Jak zdobyć nowego i utrzymać zdobytego klienta - 2000-05
Organizator: SCHENK Institute
Windykacje należności - 1999-11
Organizator: Ośrodek Negocjacji KONTRAKT
Trudny klient – asertywność handlowca - 1999-05
Organizator: Ośrodek Negocjacji KONTRAKT
Umiejętności interpersonalne w zarządzaniu i sprzedaży - 1997-06
Organizator: BIGRAM / BZ
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
architektura wnętrz,
fotografia(szczególnie tradycyjna, czarno-biała)
sport (piłka nożna, pływanie, sqash),
muzyka (jazz, blues, rock)
fotografia(szczególnie tradycyjna, czarno-biała)
sport (piłka nożna, pływanie, sqash),
muzyka (jazz, blues, rock)