Mariusz Czapski

Mariusz Czapski

Profesjonalizm i pełne zaangażowanie, mobilność na terenie Polski.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie Microsoft Office Negocjacje New Business Development Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

rosyjski
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Regionalny Kierownik Sprzedaży
BRAND DOOR – Agency & Showroom Services
 Opracowanie oferty poszczególnych marek poprzez dobór produktów przeznaczonych na rynek lokalny,
 Rozbudowa sieci dystrybucji marek znajdujących się w portfolio firmy w Polsce,
 Optymalizacja sprzedaży poszczególnych marek poprzez wybór odpowiednich kanałów dystrybucji,
 Organizacja spotkań z klientami Firmy oraz prezentacja oferty – pokazy aktualnej oferty bazowej oraz kolekcji sezonowych ,
 Prowadzenie szkoleń sprzedażowych dla załóg sklepów detalicznych,
Kamex II Sp z o.o.
Szef Działu Hurtowego
 Organizacja oraz zarządanie Działem Hurtowym firmy – kreowanie strategii rozwoju firmy: krótko- i długoterminowej, tworzenie planów sprzedaży oraz ich realizacja, opracowywanie warunków współpracy oraz polityki cenowej, kontrola rentowności firmy, przygotowywanie zasad obiegu dokumentów w firmie,
 Prace nad właściwą konstrukcją oferty firmy (jej dostosowanie do wymogów rynkowych – podział na ofertę bazową i kolekcyjną), jak również kontrola nad przygotowaniem katalogów z ofertą firmy, 3.Organizacja spotkań z klientami oraz prezentacja oferty produktowej,
 Opracowanie zasad polityki magazynowej firmy – współpraca na linii dział sprzedaży – magazyn – klient zewnętrzny,
 Tworzenie, weryfikacja i opieka nad zewnętrzną siecią sprzedaży detalicznej,
 Kontrola finansowa należności
VF Polska
Senior Regional Manager Wrangler&Lee Brand
 Zapewnienie dobrego wizerunku firmy poprzez prawidłowe kontakty z klientami na powierzonym terenie – 1/4 Polski
 Realizacja planów sprzedaży firmy
 Rozbudowa i utrzymywanie dystrybucji o określonym profilu
 Opracowywanie i realizacja strategii rozwoju regionu, kategoryzacja klientów
 Zarządzanie klientami poprzez bieżącą analizę obrotów, kosztów, zapasów, struktury zatowarowania, rotacji stoku i rentowności
 Rekrutacja sprzedawców i rekomendowanie wybranych sprzedawców na stanowiska kierownicze. Aktywny udział w procesie szkolenia personelu sklepowego
 Zarządzanie pracą kierowników sklepów poprzez planowanie, organizację, koordynację i kontrole ich działania
 Reprezentowanie firmy w negocjacjach z detalicznymi sieciami handlowymi
 Nadzór nad przestrzeganiem standardów merchandisingowych w sklepach, przedstawianie rekomendacji dotyczących poprawy standardu sklepu
 Organizacja i prowadzenie konferencji dla klientów oraz prezentacji kolekcji
Nestle Polska S.A.
Przedstawiciel Handlowy
 Określenie potrzeb i preferencji nabywców w zakresie oferowanych produktów
 Pozyskiwanie nowych klientów detalicznych oraz utrzymywanie z nimi dobrych stosunków handlowych
 Kontrola hurtowni patronackich, uzupełnianie stanów magazynowych, monitorowanie stanu zobowiązań finansowych
 Gromadzenie danych rynkowych i raportowanie działań konkurencji
 Realizacja planów sprzedaży i planów marketingowych na poziomie hurtu
 Utrzymywanie dobrych kontaktów z kupcami i kierownikami działów
 Dbałość o utrzymywanie standardów merchandansigowych firmy
 Organizowanie i kontrola pracy merchandiserów
 Ustalanie wielkości zamówień i terminów dostaw klientów sieciowych
 Organizacja i prowadzenie akcji promocyjnych (centralnych i lokalnych)
 Prezentacje i wprowadzanie nowych produktów w wybranych sieciach
 Kontrola terminowej spłaty zobowiązań przez poszczególnych klientów
Logo
nauczyciel wychowania fizycznego
Szkoła Podstawowa
 Przygotowanie planów dydaktycznych nauczanych klas
 Opieka pedagogiczna nad uczniami
 Organizacja zajęć pozalekcyjnych oraz współzawodnictwa na poziomie szkolnym i międzyszkolnym

Szkolenia i kursy

Rachunkowość w zarządzaniu projektami - 2013-05
Organizator: Orylion

Zarządzanie projektami w praktyce z wykorzystaniem MS Project - 2013-04
Organizator: Orylion

Zarządzanie portfelem projektów - 2013-03
Organizator: Orylion

Visual merchandising w perspektywie profilu klienta docelowego - 2006-06
Organizator: PROmedia

Techniki wspomagające zarządzanie projektem Retail Partnership Iniciative - 2005-05
Organizator: Centrum Edukacji Psychologicznej FENIX

Obsługa klienta strategicznego, negocjacje handlowe - 2004-05
Organizator: Centrum Edukacji Psychologicznej FENIX

Zarządzanie relacjami ze sklepami detalicznymi - 2003-05
Organizator: SCHENK Institute

Jak skutecznie uczyć umiejętności pracowników sklepów odzieżowych - 2002-05
Organizator: SCHENK Institute

Strategiczne zarządzanie terytorium - 2001-05
Organizator: SCHENK Institute

Jak zdobyć nowego i utrzymać zdobytego klienta - 2000-05
Organizator: SCHENK Institute

Windykacje należności - 1999-11
Organizator: Ośrodek Negocjacji KONTRAKT

Trudny klient – asertywność handlowca - 1999-05
Organizator: Ośrodek Negocjacji KONTRAKT

Umiejętności interpersonalne w zarządzaniu i sprzedaży - 1997-06
Organizator: BIGRAM / BZ

Edukacja

Logo
nauczycielski, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

architektura wnętrz,
fotografia(szczególnie tradycyjna, czarno-biała)
sport (piłka nożna, pływanie, sqash),
muzyka (jazz, blues, rock)