Umiejętności
Digital Marketing
Employer Branding
Event Management
brand marketing
Strategia marketingowa
Komunikacja Marketingowa
PR produktowy
Identyfikacja i branding
PR wewnętrzny
PR korporacyjny
Wizerunek & PR
PR zewnętrzny
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Transport Operations All-rounder Volunteer
Mr Czapski successfully performed assigned responsibilities as a Transport Operations All-rounder in the Event Transport Project during UEFA EURO 2012 in Warsaw.
Stażysta
Realizacja działań promocyjnych dotyczącą następujących projektów i klientów agencji: XXI Bieg Konstytucji 3 Maja, XXI Bieg Powstania Warszawskiego, XXIII Biegu Niepodległości, Weber Stephen Polska oraz Brown Forman Polska.
Opracowanie materiałów źródłowych dotyczących każdego z projektów, organizacja dystrybucji materiałów prasowych, tworzenie baz danych kluczowych mediów oraz monitoring mediów.
Wsparcie biura prasowego podczas Mistrzostwa Świata Drużyn w łyżwiarstwie szybkim na torze krótki (Torwar, Warszawa 2011). Bezpośredni kontakt z mediami, przygotowywanie materiałów dla dziennikarzy, akredytacja dziennikarzy polskich i zagranicznych oraz wsparcie organizacji konferencji prasowej po zakończeniu Mistrzostw.
Opracowanie materiałów źródłowych dotyczących każdego z projektów, organizacja dystrybucji materiałów prasowych, tworzenie baz danych kluczowych mediów oraz monitoring mediów.
Wsparcie biura prasowego podczas Mistrzostwa Świata Drużyn w łyżwiarstwie szybkim na torze krótki (Torwar, Warszawa 2011). Bezpośredni kontakt z mediami, przygotowywanie materiałów dla dziennikarzy, akredytacja dziennikarzy polskich i zagranicznych oraz wsparcie organizacji konferencji prasowej po zakończeniu Mistrzostw.
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie