Mariusz Czapski

Account Manager, FFW Communication
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Digital Marketing Employer Branding Event Management brand marketing Strategia marketingowa Komunikacja Marketingowa PR produktowy Identyfikacja i branding PR wewnętrzny PR korporacyjny Wizerunek & PR PR zewnętrzny

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Account Manager
FFW Communication
Koordynacja projektów content marketingowych.
Hill+Knowlton Strategies
Account Executive
Prowadzenie działań komunikacyjnych dla:
- Lidl Polska
- Fiskars
Hill+Knowlton Strategies
Junior Account Executive
Prowadzenie działań komunikacyjnych dla:
- Lidl Polska
- Kamis
- Galeo
- AstraZeneca
- Celgene
- GlaxoSmithKline: Ogólnopolski Program dla Młodzieży "Mam Haka na Raka" (www.mamhakanaraka.pl)
- A&D Pharma: komunikacja związana z wprowadzeniem na rynek Alcovit Med.
UEFA
Transport Operations All-rounder Volunteer
Mr Czapski successfully performed assigned responsibilities as a Transport Operations All-rounder in the Event Transport Project during UEFA EURO 2012 in Warsaw.
Hill+Knowlton Strategies
Account Assistant
Wsparcie zespołu przy projektach PR:
- GlaxoSmithKline: Ogólnopolski Program dla Młodzieży "Mam Haka na Raka" (www.mamhakanaraka.pl),
- GlaxoSmithKline i Wrigley Poland: kampania "Uśmiechnij się Polsko!",
- Biogen Idec Poland: "MamSM"
- Procter & Gamble: kampania "Dziękuję Ci, Mamo!"
ComPress SA
Stażysta
Realizacja działań promocyjnych dotyczącą następujących projektów i klientów agencji: XXI Bieg Konstytucji 3 Maja, XXI Bieg Powstania Warszawskiego, XXIII Biegu Niepodległości, Weber Stephen Polska oraz Brown Forman Polska.

Opracowanie materiałów źródłowych dotyczących każdego z projektów, organizacja dystrybucji materiałów prasowych, tworzenie baz danych kluczowych mediów oraz monitoring mediów.

Wsparcie biura prasowego podczas Mistrzostwa Świata Drużyn w łyżwiarstwie szybkim na torze krótki (Torwar, Warszawa 2011). Bezpośredni kontakt z mediami, przygotowywanie materiałów dla dziennikarzy, akredytacja dziennikarzy polskich i zagranicznych oraz wsparcie organizacji konferencji prasowej po zakończeniu Mistrzostw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki
praktykant w Wydziale Infrastruktury i Środowiska

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe (studia stacjonarne), magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Logo
Politologia spec. Marketing polityczny i socjologia polityki (studia stacjonarne), magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Logo
Politologia (studia stacjonarne), licencjackie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Event Managers Club
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Marketing polityczny
Marketing polityczny
Marketing i Public Relations w polityce
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie