Mariusz Czajkowski

Digital marketing | strategia
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Consulting Content Marketing Content Strategy CRM E-commerce Google Adwords Google Analytics Marketing New Business Development Project Management SEO Audits Social Media Architektura informacji Analityka internetowa Facebook ads Strategia marketingowa Obsługa klienta Marketing internetowy zarządzanie marką Komunikacja Marketingowa Umiejętności analityczne Sprzedaż B2B Rozwój produktu wystąpienia publiczne Badania marketingowe użyteczność (usability) Copywriting SEO Wprowadzenie nowych produktów Marketing B2B Strategia Marketingowa B2B

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. Wolsztyńska Fabryka Mebli
Specjalista ds. marketingu internetowego
Prowadzenie całości działań z obszaru marketingu internetowego. Zarządzanie budżetem na działania marketingowe. Nadzór nad pracami IT związanymi z rozwojem stron i dedykowanych systemów. Zarządzanie i bieżąca obsługa stron: www.wfm-kuchnie.pl, www.moelke.pl, www.funkcjonalnakuchnia.pl. Tworzenie contentu i bieżąca obsługa stron. Współpraca z podwykonawacami: agencjami interaktywnymi, grafikami, mediami. Prowadzenie profili społecznościowych marki WFM KUCHNIE: YouTube, Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, Instagram. Prowadzenie kampanii reklamowych na Facebook Ads, nadzór nad kampaniami AdWords. Prowadzenie działań optymalizacyjnych SEO i SEM dla strony www.wfm-kuchnie.pl.
Espeo Software Sp. z o.o.
Marketing Manager
Nadzór nad całością działań związanych z marketingiem i PR-em. Budowa strategii marketingowej
dla marki Espeo. Opracowywanie założeń do komunikacji marketingowej we wszystkich kanałach komunikacji, tworzenie materiałów prasowych, tworzenie tekstów dotyczących produktów i usług, współpraca z wykonawcami usług marketingowych. Zarządzanie budżetem marketingowym, prowadzenie aktywnych działań w social media i koordynacja procesu powstawania specjalistycznych tekstów na blog firmowy. Prowadzenie kampanii reklamowych Google AdWords i reklam w kanałach społecznościowych oraz zarządzanie treścią stron www. Przygotowywanie materiałów prasowych i współpraca z agencjami PR-owymi w zakresie obsługi media relations dla wybranych tytułów prasowych, kreowanie tematów artykułów, koordynacja i nadzór nad współpracą ekspertów z dziennikarzami.
Logo
New Business Manager
ZERO,2 Agencja Reklamowa
- opracowanie autorskiej koncepcji pozyskiwania klientów,
- realizacja strategii sprzedaży,
- analiza rynku pod kątem pozyskiwania nowych klientów,
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
- obsługa klientów z sektora B2B i B2C,
- prowadzenie rozmów i negocjacji z klientami,
- opracowywanie prezentacji,
- tworzenie i prezentacja ofert,
- nadzór nad procesem realizacji projektów,
- aktywny udział w procesie kreacji i prezentacji jej wyników klientom,
- reprezentowanie firmy w czasie imprez targowych i spotkań z klientami.
ULTIMA-RATIO Mariusz Czajkowski
Właściciel
Doradztwo marketingowe dla firm. Komunikacja marketingowa.
Główne zadania:
- opracowywanie strategii marketingowej (digital),
- wyszukiwanie insightów,
- analiza i interpretacja badań ilościowych i jakościowych,
- doradztwo w zakresie budowania marki i efektywnej komunikacji marketingowej,
- analizy i raporty służące wsparciu decyzji biznesowych w obszarach sprzedaży i marketingu,
- przygotowywanie raportów i analiz marketingowych opartych o dane z badań jakościowych i ilościowych,
- analityka webowa (Google Analytics) - analiza i interpretacja,
- opracowywanie audytów marketingowych,
- doradztwo w zakresie użyteczności stron internetowych,
- tworzenie makiet serwisów internetowych,
- opracowywanie tekstów i haseł na potrzeby komunikacji marketingowej,
- analiza zachowań klientów na bazie dostępnych narzędzi analitycznych i badań,
- określanie potencjału rynku i trendów rynkowych,
- wsparcie marketingowe dla wzmocnienia pozycji w kanałach sprzedaży,
- określanie profili klientów (CRM),
- zarządzanie zespołami projektowymi,
- nadzór nad jakością realizacji,
- new business,
- bieżąca obsługa głównych klientów.
DomData AG Sp. z o.o.
Manager Sektora: Bankowość i Finanse
- koncepcja i realizacja planu pozyskiwania nowych klientów instytucjonalnych z sektora finansowego,
- budowanie świadomości marki firmy i jej produktów wśród pracowników instytucji finansowych z obszaru biznesu oraz IT,
- planowanie i koordynacja działań marketingowych dla podległego sektora rynku,
- prowadzenie prelekcji i prezentacji na imprezach branżowych,
- analiza biznesowych zastosowań oferowanych produktów IT,
- współpraca z branżowymi organizacjami np. Związek Banków Polskich oraz prasą branżową: między innymi: „Miesięcznik Finansowy Bank”, „Puls Biznesu”,
- zarządzanie projektami w zakresie działań marketingowych,
- koordynacja całości prac związanych z zewnętrznymi wykonawcami w zakresie wykonawstwa projektów marketingowych: DTP, multimedia, projekty grafiki itp.,
- stworzenie koncepcji korporacyjnej strony www, zarys koncepcji graficznej i układu strony oraz modelu nawigacji (strona wg. mojego projektu funkcjonowała w okresie od 04.2009 do 02.2013 roku),
- zarządzanie treścią strony i pomysł na strategię komunikacji marketingowej w kanale internetowym,
- pozyskiwanie RFI i zapytań ofertowych oraz przygotowywanie ofert,
- raportowanie wyników dla Zarządu.
Informatyka Bankowa POLSOFT
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
- wprowadzenie na rynek nowego produktu informatycznego,
- koncepcja i realizacja strategii sprzedaży produktu na rynku ubezpieczeniowym,
- projektowanie kampanii marketingowych,
- długoterminowa budowa marki w sektorze finansowym,
- analiza rynku i konkurencji,
- sprzedaż na rynku B2B,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- bardzo dobra znajomość procesów biznesowych w sektorze ubezpieczeniowym i bankowym,
- przygotowywanie ofert,
- projektowanie akcji promocyjnych,
- przygotowywanie koncepcji działań marketingowych,
- uczestnictwo w imprezach branżowych (nadzór nad wykonawcami: stoisk targowych, grafiki, folderów reklamowych, logistyka),
- kontakt z branżowymi organizacjami,
- realizacja akcji marketingowych,
- przeprowadzenie kilkuset prezentacji produktowych,
- prowadzenie szkoleń produktowych dla użytkowników,
- badanie potrzeb klientów w zakresie oczekiwanych funkcjonalności aplikacji,
- określanie zakresu potrzebnych zmian funkcjonalnych systemu.

Szkolenia i kursy

- Psychologia zachowań konsumenckich, Poznań 2003,
- Badania marketingowe, Poznań 2003,
- Prawo reklamy, Poznań 2003,
- Techniki poligraficzne, Poznań 2003,
- Fotografia reklamowa, Poznań 2003,
- Negocjacje, Warszawa 2008,
- Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem, Poznań 2009,
- Controlling jako skuteczne narzędzie zarządzania, Warszawa 2009,
- Zarządzanie sprzedażą, Poznań 2009,
- Ocena wartości klienta w kontekście użycia narzędzi BI, Warszawa 2010,
- Jak pozyskać klienta przez usługi dodane?, Warszawa 2010,
- Jak „skroić ofertę na miarę” potrzeb klienta biznesowego?, Warszawa 2010,
- Co mówi Twój klient? Interpretacja wyników badań, Warszawa 2010,
- Użyteczna strona (UX), Poznań 2011,
- Warsztaty operatorskie prowadzone przez Jana Holoubka, Poznań 2013,
- Marketing internetowy, Google, 2016,
- Optimized Content Marketing, MaxRoy, Poznań 2017,
- SEO, MaxRoy, Poznań 2017,
- Facebook Pro, Social Media Now, Poznań 2017,
- I Love Marketing & Social Media, Warszawa 2018.

Edukacja

Logo
Zarządzanie Marketingowe na Rynku B2B. Temat pracy: Wprowadzenie nowej marki na rynek bankowy na przykładzie Alior Banku, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Podyplomowe Studium Reklamy i Promocji, studia podyplomowe
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

- fotografia,
- praktyczne zastosowania technologii IT w biznesie,
- rozwój technologii informacyjnych.

Inne

Doświadczenie w prowadzeniu zajęć jako praktyk biznesu dla studentów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (Katedra Ubezpieczeń, rok: 2008, 2009) i studentów Uniwersytetu im. A. Mickiewicza (Kolegium Europejskie w Gnieźnie, rok 2008-2009). Autor diagnozy wizerunku rzemiosła w kanale internetowym (2011) oraz nazwy i wstępnej koncepcji Parku Edukacji Zawodowej jako parku łączącego ideę parku tematycznego z promowaniem kształcenia zawodowego (2012). Pomysł na nazwę i koncepcję I edycji konkursu plastycznego: "Jakie znasz zawody?"(2012). Od IV.2012 do XII.2014 roku Przewodniczący Rady Programowej projektu: "Innowacyjne podręczniki do kształcenia zawodowego" - w ramach, którego powstał pierwszy w Polsce, multimedialny e-podręcznik do kształcenia zawodowego oraz platforma szkoleniowa z bazą materiałów edukacyjnych. Entuzjasta ekosystemu Google oraz rozwiązań reklamowych dostępnych na platformie Facebook Ads.

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
Grupa ludzi zajmujących się ogólnie pojętym rozumieniem bankowości elektronicznej.
eMarketing
eMarketing
biznes, e-marketing, interaktywna komunikacja marketingowa, e-commerce, nowoczesne strategie marketingowe, sprzedaż i wsparcie sprzedaży oraz ciekawe dyskusje na inne tematy powiązane
Eye tracking
Eye tracking
Grupa osób zainteresowanych metodologią eye trackingową w badaniach usability i marketingowych.
Figurki
Figurki
Figurki - projektowanie, produkcja, dystrybucja.
Fotografia reklamowa
Fotografia reklamowa
Zapraszam do uczestnictwa i dyskusji wszystkie osoby zajmujące się zawodowo ( i nie tylko) fotografią reklamową oraz wszystkich zainteresowanych tą dziedziną fotografii.
HISTORIA KRZEPI
HISTORIA KRZEPI
HISTORIA KRZEPI - historia polskiej komunikacji marketingowej.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Marketing B2B od 2009 do 2010 UEP
Marketing B2B od 2009 do 2010 UEP
Forum dla słuchaczy edycji 2009-2010 Podyplomowego Studium Zarządzania Marketingowego na rynku B2B prowadzonym na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.