Umiejętności
HTML
Joomla
Administracja sieci
PHP
Visual Basic
VMware
VoIP
Web Design
System Windows
Windows Server
3D Studio Max
Linux/Unix
Doświadczenie zawodowe
Asystent ds. IT / Administrator Systemów IT – Monitoring Team
- Kontrola systemów monitorujących i reagowanie w przypadku pojawienia się nieprawidłowości
- Współpraca z innymi członkami zespołu w celu zapewnienia sprawnego odzyskiwania systemów
- Wsparcie klientów i zapewnienie poprawnego funkcjonowania infrastruktury IT
- konfigurowanie narzędzi monitorujących, przygotowywanie skryptów, raportowanie wydajności
- Współpraca z innymi członkami zespołu w celu zapewnienia sprawnego odzyskiwania systemów
- Wsparcie klientów i zapewnienie poprawnego funkcjonowania infrastruktury IT
- konfigurowanie narzędzi monitorujących, przygotowywanie skryptów, raportowanie wydajności
Młodszy specjalista techniczny ds. sprzedaży
- Sprzedaż oraz dobór konfiguracji elementów okablowania strukturalnego i światłowodowego, szaf serwerowych i telekomunikacyjnych, sieciowego sprzętu aktywnego, systemów monitoringu serwerowni.
- Praca z dokumentacją techniczną,
- Przygotowywanie dokumentów przetargowych
- Aktywne poszukiwanie nowych rynków sprzedaży, utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
biznesowymi.
- Praca z dokumentacją techniczną,
- Przygotowywanie dokumentów przetargowych
- Aktywne poszukiwanie nowych rynków sprzedaży, utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
biznesowymi.
Referent ds. VoIP
- konfiguracja i instalacja u Klienta urządzeń VoIP (aparaty VoIP, bramki VoIP analogowe, ISDN)
oprogramowania softphone, urządzeń infrastruktury sieciowej (routery, switche)
- przyjmowanie zgłoszeń i usuwanie problemów oraz awarii
- modyfikacja ustawień zgodnie z wymaganiami Klienta
- wsparcie i doradztwo techniczne dla Klienta
- testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań telekomunikacyjnych
- rozwiązywanie problemów u Klienta biznesowego, współpraca m.in. z Netią i Ericssonem, udział w
projektach: obsługa Prezydencji Polski w Unii Europejskiej
oprogramowania softphone, urządzeń infrastruktury sieciowej (routery, switche)
- przyjmowanie zgłoszeń i usuwanie problemów oraz awarii
- modyfikacja ustawień zgodnie z wymaganiami Klienta
- wsparcie i doradztwo techniczne dla Klienta
- testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań telekomunikacyjnych
- rozwiązywanie problemów u Klienta biznesowego, współpraca m.in. z Netią i Ericssonem, udział w
projektach: obsługa Prezydencji Polski w Unii Europejskiej
Szkolenia i kursy
- Certyfikat ITIL v.3 Foundation
- Ukończone wewnętrzne kursy IBM: Wintel, Linux Basic/Intermediate , Python Basic
- Ukończone wewnętrzne kursy IBM: Wintel, Linux Basic/Intermediate , Python Basic
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;